16.Bölüm
Kararımı değiştirmeden hızla mesajı gönderdim. Tırnaklarımı kemirirken bir cevap vermesini bekledim. Uzun bir süre cevap gelmeyince uyuduğunu düşünüp yatmaya karar verdim. Telefonumu kenara koyup yattım. Tam uykuya dalacakken kapı sesiyle gözlerimi açtım. Yorganı üzerimden ittirip odamdan dışarı çıktım. Aşağı inip kapıyı açtığımda ne olduğunu anlamadan birisi beni kendisine çekip dudaklarıma kapandı.
Gözlerim şaşkınlıkla açılırken ellerim havada kalmıştı. Liam gözlerini kapatmış beni öperken ben hala kımıldayamıyordum. Kalbim deli gibi atıyordu ve eğer böyle devam ederse düşüp bayılabilirim. Geri çekildiğinde sırıtarak bana bakıyordu. Şok olmuş bir şekilde ona bakarken hala ellerim havada heykel gibi durduğumu fark ettim. Ellerimi indirip gözlerimi kırptım, bir süre bakıştık.
Hızla parmak ucuma yükseldim yüzünü ellerimin arasını alıp onu kendime çektim ve bu seferde ben onu öptüm. Kolları beklemeden belimi sardı. Dudaklarımız uyumla hareket ederken düşündüğüm tek şey dudaklarının yumuşaklığıydı. Ayrıldığımızda ikimizde nefes nefese birbirimize sırıtıyorduk. Liam dudaklarını aralayıp konuştu. ‘’Bu ne içindi?’’ güldüm ve omuz silktim. ‘’Ben seni öpememiştim.’’ Kıkırtısı kulaklarımı doldururken gözlerimin içine bir çok duyguyla baktı.
‘’Evet.’’ Kaşlarımı çattım. ‘’Ne?’’ gülümseyip bu sefer o benim yüzümü elleri arasına aldı. ‘’Evet teklifini kabul ediyorum.’’ Kıkırdadım. Birbirimize sarıldık. Liam geri çekilip tekrar dudaklarıma uzandı. Dudaklarımız birbirini bulurken arkada bir alkış koptu. Hızla geri çekilip arkamı döndüm.
Selena ve Zayn sırıtarak bize bakıyorlardı. Tanrım onlar uyumuyorlar mıydı? ‘’Siz-siz uyumuyor muydunuz?’’ ikisi de sinir bozucu bir şekilde aynı anda omuzlarını silkti. ‘’Kapı çalınca uyandık. Zayn tam kapıyı açmaya gidiyordu ki sen kapıyı açtın ve sonrası, vay canına süperdiniz.’’ Zayn sırıtarak başını salladı. ‘’Film sahnelerini aratmadınız.’’ Utançla yanaklarım kızarırken Selena’ya sinirli bir bakış attım tabi bu onun daha da sırıtmasına neden oldu.
‘’Bizim kadar iyi olamasanız da siz de iyi öpüşüyorsunuz.’’ Deyip kolunu Selena’nın omzuna attı Zayn. Selena’da başını sallayıp onu onayladı. ‘’Oww favori çiftimiz sonunda birlikte Zayn.’’ Kaşlarımı kaldırdım. ‘’Favori çiftiniz?’’ ‘’Evet, hatta sizin bir isminiz bile var Lemi.’’ Ben yanaklarımda ki kızarıklığa lanet ederken Liam gülerek bizi dinliyordu. ‘’Her neyse uykumuz var tebrikleri yarına saklıyoruz. İyi geceler!’’ deyip Selena’yı kucakladı ve yukarı çıkmaya başladı Zayn. Tabi çıkarken de pislik yapmadan olmaz deyip beni biraz daha utandırdılar. ‘’Lütfen fazla ses yapmayın.’’ İkisi de gülüşerek ortadan kayboldu ve beni bu kırmızı yanaklarla burada bıraktılar.
Derin bir nefes alıp Liam’a döndüm. ‘’İkisi sinir bozucu manyak bir çift oldular.’’ Liam dediklerime güldü. ‘’Ben artık gideyim.’’ Başımı salladım. ‘’Şey…yarın kahvaltıya gel istersen. Malum Zayn’de burada.’’ Liam gülerek başını salladı. ‘’Evet bakıyorum da son zamanlarda sürekli burada zaten.’’ ‘’Evet ayrı kalamıyorlar. Zayn’de artık bu evden.’’ Gülerken Liam geri geri adımladı. ‘’Öyleyse yarın görüşürüz. İyi geceler Demi.’’ El salladım. ‘’İyi geceler Liam.’’
Arkasından kapıyı kapatıp yüzümdeki eksik olmayan sırıtışla odama çıktım.
__________________________________
Gözlerimi sinirle karşımdaki koltukta bana imalı imalı bakan çifte diktim. Tanrım bu şekilde sırıtmaları çok sinir bozucu. Niye bana öyle bakıyorlar ki birbirlerine dönüp yiyişseler ya! ‘’Bakın son kez söylüyorum siz ikiniz bana öyle bakmayı kesin.’’ Dedim sakin çıkmasına özen gösterdiğim sesimle. Hiç umursamadan gülmeye devam ettiler.