အပိုင္​း ' 1 '

10.9K 270 16
                                    

"ကိုထိုက္​#####"

တစ္​မ်ိဳး​ေတာ့မထင္​​ေစခ်င္​ အဲ့တာ ႏိႈင္​း ​ေခၚ ​ေမႏိႈင္​းရဲ႕ မနတ္​​ေစာ​ေစာ ​အသံ​ေလ့က်င္​့ခန္​းလုပ္​အသံ...ဘာအ​ေၾကာင္​း​ေၾကာင္​့လဲဆိုတာက​ေတာ့..

"ကိုထိုက္​...ကိုထိုက္​စံ...ထိုက္​စံ ဆိုတဲ့အကို အခုခ်က္​ခ်င္​းဧည္​့ခန္​းထဲကို လာ​ေနာ္​ မလာရင္​ အိမ္​​ေ႐ွ႕က Prado တစ္​စစီျဖစ္​ကုန္​မယ္​..."

Prado ဆိုတဲ့အသံၾကား​ေတာ့မွ မီးဖို​ေခ်ာင္​ထဲမွာပုန္​း​ေနတဲ့ ​ထိုက္​စံဆိုတဲ့တစ္​​ေယာက္​ မ်က္​ႏွာအၿဖီးသားနဲ႔ထြက္​လာခဲ့တာ...

"ဟီးဟီး...ႏိႈင္​း...ဟဲဟဲ...ကိုကိုလာပါၿပီ ႏိႈင္​းရယ္​...ႏိႈင္​း​ေလး ဘာျဖစ္​​ေနတာလဲ ကိုကို႔ ကို​ေျပာ..."

​ေယာက္​်ားအရင္​့အမာႀကီးျဖစ္​ၿပီး ခြၽဲႏြဲ႔​ေနတာ တစ္​ျခားသူ​ေတာ့မဟုတ္​ပါ ​ေမႏိႈင္​း ရဲ႕အကို ထိုက္​စံ ပဲျဖစ္​ပါတယ္​...

မ်က္​ႏွာ​ေပၚပ်ားရည္​နဲ႔သၾကားရည္​​​ေလာင္​းထားသလား ထင္​ရ​ေအာင္​ ပါးစပ္​ကိုနားရြက္​ခ်ိတ္​မတက္​ၿဖီးျပ​ေနကာ ညီမျဖစ္​သူအနား ​ေျဖး​ေျဖးခ်င္​း လာ​ေနရပါတယ္​...

​ေျဖး​ေျဖးပဲလာမွာ​ေပါ့ ညီမျဖစ္​သူရဲ႕လက္​ထဲမွာလဲ နံပါတ္​တုတ္​​ေလးနဲ႔ကို တိုက္​ကြမ္​ဒို ခါးပတ္​နတ္​ ကရာ​ေဒး ခါးပတ္​နတ္​ရ ညီမျဖစ္​သူရဲ႕ လက္​စလက္​နကိုသိ​ေန​ေတာ့လဲ သူ႔အျပစ္​ကို​ေျပလို႔​ေျပျငား အခ်ိဳ​ေတြလိမ္​့​ပိတ္​​ေႂကြး​ေနတာပါ...

ထိုက္​စံနဲ႔​ေမႏိႈင္​းဆိုတဲ့ ​ေမာင္​ႏွမႏွစ္​​ေယာက္​ကမတည္​့အတူ​ေန မျမင္​ရင္​​ေခ်ာင္​းၾကည္​့က်တဲ့ ​ေမာင္​ႏွမ​ေတြပါ အသက္​က ​ေလးႏွစ္​​ေလာက္​ ကြာ​ေသာ္​လဲ အႀကီးအငယ္​မခြဲပဲ လည္​ပင္​း ဖတ္​​ေပါင္​း​ေနက်တာ...
အ႐ွင္​းဆံုး​ေျပာရရင္​ ထိုက္​စံက ၂၆ ​ေမႏိႈင္​းက ၂၂...

​အ​ေမျဖစ္​သူက မီးတြင္​းထဲမွာ ​ေမႏိႈင္​းကို​ေမြးရင္​း​အသက္​ပါသြားတဲ့အတြက္​ အ​ေဖျဖစ္​သူ​ေကာ အကိုလုပ္​သူပါ တစ္​ဦးတည္​း​ေသာသမီး တစ္​ဦးတည္​း​ေသာ ညီမ​ေလးကို လို​ေလး​ေသးမ႐ွိစိတ္​မညစ္​​ေစပဲ ​ေရႊလိုဥကာပိုး​ေမႊးသလို ​ေမႊးခဲ့ပါ​ေသာ္​လဲ
မိန္​းခ​ေလး,ပီိပီိငယ္​ငယ္​ထဲကတစ္​ဆက္​က​ေလးမွမ​ေန ၀တ္​လိုက္​ရင္​လဲ​ေဘာင္​းဘီ တီ႐ွပ္​ ​ေတာထဲကမထြက္​...

မြတ်နိုး၍ချစ်ခဲ့သည်-ျမတ္​ႏိုး၍ခ်စ္​ခဲ့သည္​ [Completed-3]Where stories live. Discover now