Ayrılık ve Tanışma

858 23 7
                                    

Yarın okulumun ilk günü heyecan var tabi ki. Bu ailemden resmen ayrıldığım ilk gün. Heyecan var elbette ama korku yok. Biliyordum bu elbet olacak ama bunu düşünmeye gerek yok.Annem ve babam devlet memuru illaki okuyacak ve onlar gibi bir hayat kuracaktım.

Okulun da ilk yılı Mirkan da açılan yeni bir özel okula kaydoldum.Bizi dışarı da sıra yapacaklar galiba ama yol gösterecek anne baba yoktu. Anne baba memur olduğundan ailesi olmayan tek çocuktum alışmalıydım bu durumlara.

Hocamız Mine hanım ile tanıştım. Gerçekten çok içten bir bayan gibi geldi.Ama tabi bunu zaman gösterecek.Anaokulun daki hoca da öyle gelmişti. Ama yaşıma rağmen az dayak atmıyordu öğrencilere.Zaten galiba bu yüzden özel okula yazıldım.

Sıra vakti geldi. Anne babalar çocukları yönlendiriyor. Biraz kıskandım mı bilmiyorum ama garip hissettim diyebilirim. Bir adama çarptım ve düştüm.Adam dönüp Özür bile dilemedi. Çok kötü hissettim. Babam olsa böyle dönüp gidemezdi.

Lavaboya üstümü temizlemeye gittim zar zor tozu çıkarmaya çalışıyorum kapıda. Annem olsa hemen hallediverirdi ama ben pek beceremedim.  Neyse lavabo boşaldı ve ben içeri girdim. Yavaş yavaş ıslatıp temizlemeye çalıştım ve başardım.Sonunda başardım.

Sırayı hatırlayıp koşarken bir şey gördüm. Bir kız ki yüzü Ay'ın Mirkan'daki yakamozu.Sesi bülbüllerin kıskandığı, gözleri göklerden düşmüş bir yıldız.O kutsal elleri babasının elini tutuyor kikirdemesi ile tabiat ayrı bir şenleniyordu.

devamı gelecek.

Senin içinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin