Biribirimize sesiz bakarken ilk sessizliği bozan ben oldum.
İrem: OLMAZ!
diye sesimi yükselttim.
Marcus: ASLA!
Gerd: Bal gibide olur sesinizi yükseltmeden oturun konuşalım.
Diyerek eliyle sandalyeleri gösterdi kadın.
Babam(Murat): Aslında Gerd Hanım Kjell Bey'den boşanmadı.
Marcus & Martinus: Ne!!
Dedi annesine bakarak.
Gerd: Boşanmadım böyle bir yalan uydurmak zorunda kaldık sizi başka türlü karşılaştıramazdık.
Murat: Şimdi itirazsız ve sorgusuz evleneceksiniz.
Gerd: Birkaç güne kalmaz düğününüz yapılacak istediğiniz yeri tarzı şekli almanıza izin var.
Ne diyordu bunlar bir rüya olmasını istiyordum bunun sadece bir rüya ama değildi işte lanet olsun ki bir rüya değildi bu.
****
Zorla oturmuştuk masaya herkez gergindi.
Amy ve Noa çıtını çıkarmıyordu. Martinus sinirli ve şaşkındı.
Marcus gergindi ben ben ise ne yapıyordum burada kaçmalıydım ama zorla zorla oturyordum burada.
Nikah memuru söze girdi.
"Siz Murat ve Gülten'den doğma İrem Tansel, Kjell ve Gerd'den doğma Marcus Gunnarsen'ı eşiniz olarak kabul ediyor musunuz? "
Birkaç saniye Marcus'un yüzüne baktım gerginlikle gözlerime bakıyordu.
Babama çevirdim başımı hadi der gibi bakıyordu kızlar ise kaç diyordu titrek sesimle,
İrem: Eeevet
Memur Marcus'a döndü.
"Peki siz Kjell ve Gerd'den doğma Marcus Gunnarsen, Murat ve Gülten'den doğma İrem Tansel'i eşiniz olarak kabul ediyor musunuz? "
Ortamda bir sessizlik oldu bir gerginlik bir çıkmazlık oldu etrafta ne diyecekti ne yapacaktı?
Gözlerime baktı saniyeliğine ve sonra soğuk ve katı sesiyle,
Marcus: Evet
Dedi önüme imza için defter gelince adını bile bilmediğim şahitlerin de evet dediğini anladım.
****
İşlemler bittikten sonra ayağa kalktım titreyerek merdivenlere yöneldim kızlar koluma girmişti.
Gözlerimden yaşlar akarken yukarıya çıktık.
Amy: sakın ol tatlım tamam.
Derken Amy su uzatıyordu.
Noa: Nasıl yapabilirler bunu.
Diye sinirle ayağını yere çarptı Noa. Amy ise ona sus işareti yapıyordu.
O sırada kapı çaldı ve içeriye tüm soğukluğuyla Gunnarsen girdi.
Kızlar bana tedirgince göz kırptı ve odadan çıktılar.
Gunnarsen yüzüme bile bakmadan yanımdaki koltuğa oturdu sinirle.
Kapı tekrar açıldı ve içeriye Gerd Gunnarsen girdi.
Marcus'a döndü.
Gerd: Bundan sonra karına sahip çıkıcaksın nereye gidersen git yanında olucak yurt dışına mı çıkıyorsun o da gelecek. Yarışa mı gidiyorsun o da gelecek. İçmeye mi bir arkadaşına mı o da gelecek.
Marcus tam ağzını açmışken.
Gerd: Yoksa elinden maddi manevi herşeyini alırım.
Dedi ve çıkıp gitti.
Marcus: Hayatımı mahfettiğin için teşekkür ederim.
Dedi bana bakarak ve kapıyı çarpıp çıktı.
Yatağa uzanıp gözyaşlarmının akmasına izin verdim.
Devam edecek...
Kitabı baştan aşağı yeniliyorum şaşırmayın!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZ M&M//TAMAMLANDI
Dla nastolatkówHayatta tek isteğim yaşamaktı...Mutlu yaşamak... Berbatında altında yaşadığım bir hayata başladığımı sandım ilk... Peki ya ne oldu da bu fikrimden vazgeçtim? Neden hala hayatımın berbat olduğunu düşünmüyorum. Çünkü ben bir gecede İMKANSIZ BİR AŞ...