~Bölüm 13~

436 41 13
                                    

~Senin Kızın Oluyum~

Tekrar kapı açıldığında Marcus zannetmiştim ama içeriye 4-5 yaşlarında küçük bir kız girdi.

Bana baktı ve yanımdaki koltuğa oturdu.

X: Meyaba

Çok tatlısın ama sen.

İrem: Merhaba tatlım ismin nedir?

X: Eftalya.

İrem: Ne güzel bir ismin varmış benimkide İrem.

Elini uzattı memnun olmuşçasına.

Saçları sarı ve siyah karışımıydı saçlarının içinde ara ara mor ve pembe boyalar vardı tepeden toplamıştı kocaman yeşil gözleri ve büyük gamzeleri vardı.

Eft: Gözyerin ne güzey keşke benimde oysa.

Hafif tebessüm ettim.

İrem: Teşekkür ederim. Seninkiler de çok güzel tatlım. Annen ve baban nerde söyle bakalım?

  Başını eğdi (nasıl yazılır bilmiyorum djdjd) gözleri kızardı ve tekrar bana baktı.

Eft: Ben bebekken attaya ditmişler ama sonya geymemişler bana buyda iğne yapıcakyardı bende bu odaya kaçtım noylursun verme beni.

Gözlerim dolmuştu yetim ve öksüz bir kızdı bu.

Eft: Sana İyemciğim diyebilir miyim?

Başımı salladım gözlerim dolu halde.

Eft: Aa iyemciğim sen ağlıyoy musun?

İrem: Hayır bitanem ağlamıyorum sadece gözüme toz kaçtı.

Etf: İyemciğim senin bir evin var mı?

İrem: Evet tatlım evet var.

Eft: Benide götüy lütfen senin kızın oluyum.

Senin kızım oluyum. Senin kızın oluyum...

Şu andan itibaren aklımda sadece Eftalya yı yanıma almak vardı onu çok sevmiştim istiyordum onu.

İrem: Bak sana birşey dicem senin yanındaki ablalarla beni tanıştırırsan seni yanıma alabilirim yani benim kızım olabilirsin.

Sevinçle ellerini çırptı.

O sırada kapı açıldı.

Hemşire: Pardon İrem Hanım. Eftalya gel tatlım rahatsız etme İrem Hanım'ı.

İrem: Hayır lütfen kalsın biz birbirimizi çok sevdik. Duyduğuma göre ailesi yokmuş. Ben görevlilerle konuşup Eftalyayı almak istiyorum.

Hemşirenin yüzünde büyük bir gülümseme oluştu.

Hemşire: Çok iyisiniz İrem Hanım. Bu habere çok sevinecekler özellikle Eftalya.

Hemşire Eftalya ya döndü.

Hemşire: Eftalya şimdi gitmemiz lazım ama sonra söz geri getiricem seni İrem Hanım'a.

İrem: Eftalyacım sen şimdi git sonra ben sana gelicem.Numaramı bilgilerde bulabilirsiniz cevabınızı sevinçle beklicem.

Sonra Eftalya bana el salladı ve sonra çıktılar.

O sırada Marcus tekrar geldi.

Elinde iki tane kahve ile kahvelerden birini bana uzattı.

O sırada bende olanları ona anlattım.

İnanılmaz geliyor ama dakikalar içinde bir kızım olmuştu.....

Devam edecek...





İMKANSIZ M&M//TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin