Yoongi a kanapén ült és tátott szájjal figyelte a híradót, amit éppen bekapcsoltam neki. Jót mosolyogtam rajta, hiszen akármilyen elme roggyant legyen is ez a pasi, irtó cuki. A fekete haja a homlokába tapadt, ahogy a zuhanyzástól enyhén nedvesek lettek a tincsek végei. Arca porcelánhoz hasonlított, fehér volt és makulátlan, szinte még fénylett is, ahogy a felkapcsolt lámpák fényei bevilágították őt. Bőre mindenhol hamvas, selymesnek tűnő volt, ajkai teltek és ápoltak, rózsaszínre színezettek. Az egyetlen dolog, ami elhitette velem, hogy nem egy tökéletes próbababa ül a kanapémon, az az volt, hogy néha elfintorodott a hírek hallatán vagy mocorogni kezdett.
- Ennyi rossz, ami történik - Ingatta meg a fejét, miközben halkan sóhajtott egyet.
- Ez az élet - Vontam vállat, közben pedig egy körüzenetet pötyögtem.
A lányoknak írtam, hogy elnézést kérjek, de sürgős dolog jött közbe és a mai este lefújva. Nem akartam itthon hagyni egyedül Yoongi-t, hiszen nem ismertem őt, nem tudhattam, hogy egyáltalán a lakásom meglesz e még, mire hazajönnék, lángokban áll majd vagy szétlopja, vagy tényleg csak egy szerencsétlen flótás, akinek fogalma sincs az egész világról, csak a saját kis buborékjáról, amiben él. Mellé csatoltam egy gyors fotót, amit sietve csináltam a férfiról. A lányok nem bánták, csak mosolygós fejekkel és szívecskékkel tarkított válaszban írták, hogy jó szórakozást nélkülük is. Halkan felnevettem és eltettem a mobilt.
- Szóval Yoongi - Szólítottam meg és leültem mellé a kanapéra.
- Igen? - Fordult felém. - A te nevedet még nem is tudom. Modortalan vagyok.
- Yon vagyok - Mosolyogtam rá, ahogy meghallottam a szóhasználatát is.
- Lótuszvirág - Mosolyodott el halványan a férfi.
- Micsoda? - Kérdeztem vissza.
- A neved jelentése - Magyarázta. - Lét, szépség, tisztaság. Mint egy másik angyal.
- Korántsem vagyok angyali - Nevettem fel.
- Tudom - Bólintott komolyan és határozottan. - Akkor nem kérdeznél ennyit.
- Nem is kérdeztem semmit eddig - Vontam fel a szemöldököm.
- De akarsz - Nézett rám a sötétbarna szempárral. - Ha pedig angyal lennél, tudnál rólam.
- Oké - Sóhajtottam. - Orvos látott már?
- Nem hiszem - Ráncolta a homlokát értetlenül. - Az kicsoda?
- Orvos? - Kérdeztem vissza.
- Igen - Biccentett. - Valamiféle gyógyító?
- Igen, Yoongi - Feleltem hitetlenül, kissé gúnyos hangsúllyal. - Honnan jöttél, a múltból? Úgy beszélsz, mint nagyanyám.
- Onnan jöttem, már mondtam - Mutatott ismét a plafonom felé. - Nem szép dolog, nem figyelni a másikra, amikor információt oszt meg magáról.
- Nem sok információt tudok rólad - Feleltem, kicsit megnyomva az 'információ' szót. - Szóval beszélgessünk.
- Rendben - Bólintott.
- Hány éves vagy, Yoongi?
- Negyvenhét - Felelt egyenes arccal, komolyan.
Én halkan felnevettem és megingattam a fejem, közben pedig a jobb kezemmel megdörzsöltem a szemeimet. Hosszú éjszakánk lesz.
- Most komolyan - Sóhajtottam és visszanéztem rá, ő pedig még mindig értetlen arccal bámult, mintha nem lenne egyértelmű, min is nevetek. - Olyan huszonötnek nézel ki. Vagy huszonhat.
- A korom negyvenhét év, Yon - Erősítette magát. - Ezerkilencszázhetvenegyben születtem és rá csupán huszonhat évvel kerültem a mennyországba. Az óta ilyen a testem, nem öregszem.
- A mennyországba - Bólogattam, hangsúlyom pedig cinikus volt. - Szóval fanatikus térítő vagy? Mit vallasz?
- Ezt meg hogy érted? - Pislogott sűrűn.
- Milyen hitre akarsz mindenkit áttéríteni? - Kérdeztem megint. - Az utcán járkálsz és megpróbálsz sereget toborozni a mennyei seregekbe? - Mosolyodtam el a saját szavaimon, amiket kissé eltúloztam.
- Félre ne érts, nagyon jó új személyeket látni odafönt, hiszen ők tudjuk, hogy jó lelkek voltak - Mondta semleges arccal. - De erőszakkal senkit sem viszek oda, mert az nem erkölcsös.
- Hűha - Sóhajtottam. - Baszki, ez durva egy menet lesz.
- Ne káromkodj, az nem illik egy ilyen nőhöz!
- Nem ismersz te engem - Mosolyogtam rá szélesen. - Ez legyen a legkisebb bűnöm.
- Ne legyen bűnöd - Nézett rám szigorúan. - Kedves vagy és segítőkész. Még meg sem köszöntem, hogy segítettél nekem korábban.
- Nincs mit - Biccentettem egy aprót. - A bűneimről meg ne beszéljünk, még kitérsz a hitedből, akármit is vallj - Ingattam meg a fejem mosolyogva.
- Nem térhetek ki, képtelen vagyok rá.
- Jó, mindegy - Legyintettem. - Van családod vagy barátaid, akikhez el tudnál menni?
- Nincsen - Felelt.
- Szuper - Sóhajtottam lemondóan. - Barátnő? Feleség? Ismerős? Rokon? Aki befogadna, hogy ne kelljen téged bezáratnom?
- Nincs senkim - Mondta. - Mindenki, akiben bízom és a családom, ott maradt, ahonnan jöttem.
- És nem tudsz visszamenni?
- Sajnos nem - Rázta a fejét. - Nem tudom, hogy hogyan kerültem ide, így azt sem tudom, hogyan jutok vissza.
- Fasza - Köptem a szót. - Akkor itt maradsz éjszakára, aztán holnap kitaláljuk.
- Hálás vagyok a segítségedért - Mosolygott rám.
KAMU SEDANG MEMBACA
Földre szállt angyal /Yoongi FF/
Fiksi PenggemarYon eladóként dolgozik egy kis közértben, mellette pedig festményeit próbálja eladni, hogy kicsi jövedelmét gazdagítsa. Egy nap arra lesz figyelmes, hogy a lakása előtt egy anyaszült meztelen férfi kuporog. Betessékeli, majd ellátja az ismeretlent...