8

59 4 2
                                    

Stăteam pe canapea şi priveam la Jimin cum se joacă în părul meu. Încă mă gândeam la ceea ce spusese, ca ar trebui să vorbesc despre căsatorie cu NamJoon.
-Am uitat să îți spun ceva, am făcut deja programările pentru nuntă şi Jin o să trimită mâine invitațiile din moment ce ştie situația în care ne aflăm.
-O să îi spun fratelui meu, aveai dreptate, merită să ştie.
-Mă bucur că te-ai gândit şi ai ajuns la concluzia asta.
Mă strânse în brațe şi îmi ridică bărbia, sărutându-mă. Am alunecat pe canapea, el continuând să mă sărute în timp ce eu l-am tras mai aproape de mine. Zâmbi , coborând cu buzele pe gât, strecurându-şi mâna sub mine si desfăcând fermoarul rochiei mele. Îmi muşcă gâtul, apoi sărută locul. Mâna lui îmi tragea în jos rochia, buzele lui urmând marginea rochiei.
-Esti de acord cu asta?îmi şopti.
L-am împins puțin şi i-am ridicat tricoul, dându-l jos, apoi m-am aşezat peste el, sărutându-l. Partea de sus a rochiei mi-a fost trasa, Jimin desfăcându-mi sutienul. Îmi strânse sânii, făcându-mă să gem în sărut, soneria stricând tot momentul.
-Am uitat că trebuia să vină fratele tău să îți aducă lucrurile, îşi dădu o palmă peste frunte.
M-am ridicat rapid şi am tras rochia, Jimin îmi închise fermoarul. M-am panicat pentru ca nu îmi găseam sutienul, iar el s-a dus să deschidă uşa. Am căutat ca nebuna până l-am văzut pe fratele meu , am fugit la el şi l-am strâns în brațe.
-Ce faci micuțo? Mergem acasă.
-Legat de asta, e ceva ce ce trebuie să vorbim, mă uit la Jimin care mă luă de mână.
-Ce se întâmplă aici? Doar nu...
-NamJoon, tatăl vostru mai avea o cerință legat de cumpărarea surorii tale, oftă.
-Am aflat de la JiYoung, care a aflat şi el de asta... Eu şi Jimin trebuie să ne căsatorim altfel voi fi vândută iar.
S-a aşezat, punându-şi mâinile în cap şi oftă. M-am aşezat lângă el şi mi-am pus mâna pe umarul lui, mă privi trist.
-O să fiu bine, nu face nimic în legatură cu tata, nu vreau să se înrautățească situația.
-Ai mare grijă de ea altfel o să o încurci rău de tot.
-Ştii foarte bine că am centura neagră, îl pup pe obraz.
-Nali, nu de asta îmi fac probleme, n-ai mai avut nicio relație, iar el a fost cu o multime de fete. Nu vreau să te rănească.
-Nu mai sunt un copil, îmi pot purta de grijă.
-Jin a luat legătura cu mama voastră, o să vină şi ea, are un apartament în apropiere dacă vrei să faci pregătiri cu ea, îmi zâmbi Jimin.
-Cât timp am la dispoziție să fiu gata cu tot?îl privesc.
-Pai actele o să le semnăm peste două săptămâni. Ceremonia e peste o lună jumatate.
-Pe tata l-ai invitat?se ridică NamJoon.
-Trebuie să fie totul convingător, corect?zâmbi într-o parte.
-Deci voi sunteți doar de formă...
Mi-am dres puțin glasul şi m-am uitat la Jimin aşteptând să văd ce zice. Îmi zâmbi şi mă trase in brațele lui.
-Nu chiar, avem o atracție unul față de celălalt, îmi sărută fruntea.
-Observ, ridică sutienul meu de pe marginea canapelei. Să nu crezi că merge vrăjeala cu "Nu e al meu." că eram cu tine când l-ai cumpărat.
-Sunt multe tipe care au sutien aşa, îmi dau ochii peste cap.
-Nu ai scuză, ne-a prins, şopti Jimin.
-Noi discutăm după, apoi vedem cine nu are scuză, îmi încrucişez brațele.
-Nali, doar ai grijă. Ți-am adus lucrurile, să mai treci totuşi pe la mine, o să îmi lipseşti.
-NamJoon, mereu o să fii fratele meu, nimeni nu poate să te înlocuiască sau să schimbe asta. Nu plec pe partea cealaltă a planetei, o să fiu bine.
-Încă ceva, eu şi Kook plecăm azi cu treabă şi o să dureze ceva.
-Kook trece pe aici?
-Spunea că nu trece, a ridicat din umeri. Pa, surioară, pa, Jimin.
Jimin a închis uşa în urma lui şi m-a luat de mână sărutându-mi fruntea. M-a tras spre bucătarie, când am ajuns în dreptul mesei a tras unul din scaune, apoi s-a îndreptat spre frigider.
-N-am fost la cumpărături, dar am ingrediente pentru o salată.
-Cred că e mai bine decât să dam foc bucătariei, chicotesc.
-Nu stau aşa prost la capitolul bucătarie, zise jignit.
-Ți cuțitul invers, îmi muşc buza să nu râd.
-Am fost distras, se aplecă spre mine.
-De ce anume?ridic o sprânceană.
Lăsă cuțitul şi veni spre mine, ridicându-mă pe masă şi sărutându-mă. Zâmbi în timp ce se îndepărtă, mângâindu-mi obrazul cu degetul mare.
-Nu trebuie să mâncăm chiar acum, putem comanda ceva mai târziu, zâmbesc.
-Atunci propui să facem altceva?zâmbi în colțul gurii.
Nişte pungi aruncate pe jos s-au auzit din hol, Jimin oftă iritat şi mă dădu jos de pe masă. Plecă din bucătărie şi se întoarse cărând pungi mari de hârtie împreună cu JungKook.
-Am venit să las cumpăraturile, cum Jimin nu le are cu bucătăria trebuia să las ceva în frigider.
-Am observat că e un bucătar deosebit, chicotesc. Ținea cuțitul invers, mă privi urât Jimin.
-Să te vedem noi pe tine după ce ne căsătorim, îmi zâmbi. Cum suporți ideea că o să stai în bucătărie să găteşti pentru amândoi.
-O să murim de foame dacă nu comandăm mâncare, râd.
-Pa, Nali, Jimin, ne vedem când mă întorc.
-Aveți grijă de voi, îi fac semn din mână când pleacă.
-Parcă rămăsesem undeva până să...
-Jimin, nu crezi că am fost întrerupți de cam multe ori ca să mai încercăm ceva? Într-o oră trebuie să ajung la antrenamentul de arte marțiale, îmi dau ochii peste cap.

După antrenament Jimin m-a adus cu maşina înapoi la apartament. Mă simțeam atât de calmă că nu mă recunoşteam. După atâta timp am avut antrenament, obosită nu eram, dar nici foarte multă energie nu aveam. Mi-am făcut un duş fierbinte să îmi relaxez muşchii, ieşind în prosop. Uneori mă întreb cum de nu îmi perd şi capul de pe umeri? Jimin stătea pe pat şi citea o carte, îmi aruncă o privire şi zâmbi , dar nu făcu nicio mişcare. Am zâmbit şi m-am îndreptat spre pat, aşezându-mă pe margine, lângă el.
-Ştiu că tu mi-ai aranjat hainele, unde sunt?chicotesc.
-Ai aşa mare nevoie de ele acum?lăsă cartea pe noptieră şi mă trase în brațele lui.
-Depinde şi ce urmează să facem, mă uit în sus, la fața lui.
-Vrei mai mult decât o îmbrățişare şi săruturi? Eu vreau doar să nu te presez, ceea ce cred că am cam făcut.
Îşi abătu privirea de la mine, uitându-se într-o parte. M-am ridicat şi am strâns prosopul ceva mai tare, mergând spre dulap. Am luat o rochiță de vară pe post de pijama, apoi m-am aşezat pe partea mea de pat.
-Eşti supărată.
-Mă gândeam la ceea ce ai spus, poate că ai dreptate şi eu doar...
-Ai încredere în mine?întinse mâna spre mine.
-Am, întind mâna spre el.
-Atunci hai să aşteptăm să vină de la sine, momentele sunt cu adevărat speciale dacă le laşi să vină de la sine.
M-am răsucit spre el şi i-am furat un sărut, îmi zâmbi şi mă strânse în brațe. Îmi sărută fruntea, apoi stinse lampa de lângă pat.

Dimineață, alarma m-a trezit dintr-un vis îngrozitor. Jimin încă dormea când m-am dat jos din pat şi am mers la baie să îmi dau cu apă pe față. Arătam  de parcă stătusem trează toată noaptea. Am deschis dulapiorul şi am început să mă machiez. Jimin bătu la uşă, i-am zis ca poate intra.
-Eşti bine?îmi observă cearcănele.
-Am avut un coşmar, oftez şi mă las în brațele lui.
-Eşti foarte tensionată, vrei un masaj?
M-am întors cu fața la el şi l-am strâns în brațe. L-am sărutat, punându-i mâinile pe fesele mele. Adânci sărutul în timp ce le strânse cu putere, geamătul meu abia fiind auzit. Îmi ridică rochia şi îmi dădu jos lenjeria, degetele lui începând să se joace cu clitorisul meu. Buzele lui au coborât pe gât, făcându-mă să gem aproape neîncetat. Cealaltă mână a lui o conduse pe a mea în jos, îndrumându-mi mâna cum să îi masez mădularul ce i se întărise aproape instant când l-am atins. Buzele i s-au arcuit într-un zâmbet, muşcându-mi apoi gâtul.
-Cum reuşeşti să mă provoci aşa de tare doar cu o atingere?îmi şopti.
Mă ridică pe marginea chiuvetei, privirile noastre intersectându-se şi lăsând la iveală adevăratele noastre personalități. Erau aşa de blânzi acei ochi, plini de tristețe, dornici de iubire.
-Poate pentru că te vreau lângă mine, nu doar în mine, îi şoptesc la ureche, apoi îi musc uşor lobul.

Covered In SecretsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum