-Hei, Kim, încă nu te-ai sinucis? râse Seiren, cea mai fițoasă fată din clasă.
-Seiren, ce am vorbit despre glumele astea?ridică JiYoung o sprânceană.
-Îi iei cumva apărarea, pisoi?
-Tu nu asculți ce se vorbeşte despre subiectele astea la anumite cursuri? Ai nevoie cumva de cineva să îți dea câte una să auzi ce ți se spune?
-Ce s-a întâmplat, s-a inmuiat geața din jurul inimioarei când ai auzit că a fost mironosița vândută?
-Poftim?!sări el.
-Până aici!țip nervoasă.
M-am îndreptat spre Seiren şi am prins-o de păr, trăgând-o aşa de tare în jos că a pupat podeaua. Jimin veni rapid în spatele meu şi îmi puse mâinile pe umeri.
-Nu-şi mai fac pastilele efectul?râss imediat ce se ridică.
-De la început ai căutat un război cu mine fără motiv, nu ți-am făcut niciodată nimic. Cât crezi că o să suporte cineva comportamentul tău infect?!
Voiam să fac un pas spre ea, dar mâinile lui Jimin mă țineau strâns, i-am dat o mână la o parte şi l-am privit serioasă. Făcu un pas în spate uşor intimidat, zâmbi apoi in colțul gurii şi îmi lăsă calea liberă. În calea mea sări JiYoung în schimb.
-Nali, violența nu e răspunsul...
-Dă-te sau...
-Sau ce? Mă bați prima dată pe mine? Poate ca nu e frumos să dai într-o fată nici măcar cu flori, dar dacă asta înseamnă că te opresc din a face o prostie imensă, îmi asum.
-Ji, vorbesc serios, dă-te, vorbesc calm.
-Şi eu vorbesc lafel de serios când spun că nu ma dau.
Mă îndrept spre el cu brațul, îmi parează lovitura şi profit să îi dau peste picioare. Cade pe jos şi încerc să trec peste el, mă prinde dd picioard şi mă trage la pământ, dar reuşesc să îmi atenuez căderea cu palmele şi pun parid genunchiul sub gâtul său, blocându-i respirația.
-Nu cred că vrei să te pui cu persoana selectată pentru Naționala de Juniori la arte marțiale.
Îmi eliberează gleznele şi mă ridic, Seiren fugise de ceva timp din ce puteam observa. Geanta îi disparuse lafel şi furnicile ei precum şi ceva persoane din clasă.
-Doar fă ce ai de făcut şi ignoră păpuşa aia de Seiren, ştii doar că scoate pe toata lumea din sărite.
Mi-am dat ochii peste cap şi m-am aşezat în bancă, citind din carte câteva chestii elementare pe care ar trebui sa le fi învățat pâna la ora actuală. Profesoara intră în clasă si face prezența, apoi predă lecția mai departe. Nu mă puteam concentra pentru ca erau notiuni pe care nu le înțelegeam şi mai era şi Jimin lângă mine care îmi strecurase un bilețel în mâna liberă. Abia la sfârşitul orei am reuşit să vorbesc cu el.
-Nali, e legat de unde o să stăm, zise imediat ce ieşi profa. Apartamentul meu e față în față cu liceul, fratele tău ți-a adus lucrurile aici.
-Cât de mult ar rebui să îți dau ca să...
-Nu banii contează aici, Nali, indiferent ce ai face eşti legată de una din clauzele contractului, dacă nu ne căsătorim o să...
-Tu ai cumpărat persoana asta fără discernământ? Presupun că eşti un fel de...
-Idol, plin de bani şi dorințe, ahtiat după femei? Exact toate astea sunt, te interesează un post unde lucrez?
-BigHit? Nu sună rău.
-Am să vorbesc cu NamJoon să îți aranjeze un interviu, o să fie mulți colaboratori... interesați, râse scurt.
Îi dau un cot şi îmi încrucisez brațele, mă săruta pe frunte şi îmi strânge uşor brațul. Îmi aruncă o privire de înger şi zâmbeşte de parcă nu insinua că o trimite la un interviu pentru prostituție. Îmi dau ochii peste cap şi mă întorc la căutatul elasticului de păr în geantă. Profesoara de Engleză intră în clasă, toți aşezându-se la locurile lor şi aruncând cu hârtii în capul meu când profa scria ceva la tablă. Jimin se întoarse la ei cu o căutătură urâtă, mă întorc şi eu şi îl văd pe Ji în spatele meu că se prostea cu pixul, scrisese ceva pe caiet apoi mâzgăli. "Te place." îmi răsună în cap ceea ce spusese Jin la vilă, mă pusese puțin pe gânduri ceea ce îmi spusese. O altă bilă de hârtie se îndreptă spre capul meu, Ji a prins hârtia, toți rămânând şocați.
-Sala de consiliu, după oră, îmi zise din moment ce avea atenția mea.Era pauza de masă, am mers în sala de consiliu, JiYoung mă astepta acolo. Stătea pe canapea, mă chemă lângă el şi a început discuția.
-Nali, chiar eşti în regulă cu faptul că Jimin şi cu tine...
-Sunt bine, spune-mi de ce m-ai chemat aici?
-Jin avea dreptate atunci, dar nu pot interveni dacă tu nu vrei.
-Nu, ar crea mai multe probleme.
Ji m-a prins de încheietură şi m-a tras spre el, dar am avut suficientă forță să îl împing când încercă să mă sărute. I-am ars o palmă peste obraz, înroşindu-mă la față şi forțându-l să îmi dea drumul mâinii, apoi am ieşit din camera de consiliu.
-Ce s-a întâmplat?mă opresc când îl văd pe Jimin lângă uşă.
-Nimic important, putem pleca? Mi-a cam ajuns pe azi.
-Hai, îmi întinde mâna.
I-am prins mâna şi am mers la maşină, l-am asteptat pe Kook, acesta veni şi îi dădu cheile lui Jimin. Acesta se urcă la volan in timp ce Kook plecă înapoi în clasă, iar eu m-am urcat pe scaunul din dreapta. Jimin fusese tăcut o mare parte din drum, la un semafor deschise discuția:
-Ce s-a întâmplat?în privirea lui puteam citi îngrijorare.
-JiYoung vrea să se bage în toată discuția asta cu tata şi vânzarea şi...
-O să am grijă sa nu o facă.
-I-am spus deja să nu intervină, ar cauza doar probleme. Jimin...privesc spre el, cum reuşeşti să îți păstrezi calmul atât de bine?
-Ține totul de voința pe care o ai şi felul în care canalizezi furia, nu ştiu să îți explic exact pentru că nu sunt psiholog, dar sportul pe care îl faci tu e un ajutor bun.
-Pastilele, tot pentru asta iau şi pastile, niciodată nu am putut fi suficient de calmă.
-E prea scumpă, exact ca multe alte calități, porni maşina din nou.
N-am mai vorbit până a oprit în parcarea supterană a unui imobil ce avea pereți din geamuri în mare parte. Parcase aproape de lift, ieşim din maşină şi ne îndreptăm spre lift, mergând până la etajul zece al clădirii. După ce uşile s-au deschis m-a luat de mână şi am intrat în apartamentul din stânga ce se deschidea pe bază de cod.
-Ai de gând să îmi spui exact ce a încercat să facă sau vrei să îl interoghez prin metodele mele?ridică o sprânceană.
-Ce vrei să îți spun? Că mă place de când era fratele meu în liceu şi că prea târziu a realizat că mi-a distrus viața? Jimin, chiar nu îmi pasă ce are în cap, nu o să las pe nimeni în calea libertății mele.
-Ai fost vreodată liberă? Toată lumea încearcă să controleze viața, ori a lor ori a celor din jur.
-Nu, dar asta nu mă opreşte din a lupta pentru ea, atunci o să fiu fericită, când o să fiu liberă şi o să decid pentru mine.
-Fratele tău mi-a plătit o parte din banii pe care i-am dat deşi i-am spus că nu e nevoie. Îi eram într-un fel dator fratelui tău, Nali. Vrea să îi plătesc datoria eliberându-te.
-Asta ar insemna să fiu vândută din nou, aproape că pic pe jos când aud.
-Ai grijă, mă prinde şi mă asează pe canapea. Nali, banii de la fratele tau îi poți avea, eşti liberă să faci ce vrei, doar...
-Nu îi spune niciodată că e o condiție căsătoria, ar înnebuni, Jimin, mă întorc spre el cu ochii în lacrimi.
-Nali, îți promit, dar...
-E mai bine să mă considere nebună, zâmbesc, nu am fost niciodată stabilă psihic având în vedere mediul în care am crescut.
-Ar înțelege de ce faci asta, dar nu te pot obliga să îi spui. Oricum, dacă o să afle o să fie dezamăgit de tine că nu i-ai spus, ai grijă, îmi sărută fruntea.
-Vreau doar să îl ştiu pe tata departe de viața mea, mă las moale în bratele sale. Încă îmi trimite mesaje şi încearcă să mă controleze.
-Totul o să fie bine, mâine o să ai un telefon nou şi o să ştie doar persoanele carora vrei sa le spui tu.
Mă strânse în brațe şi mă mângâie încet, reuşise să mă calmeze. Tot ce îmi doream era să mă ascund în bratele sale pentru tot restul timpului, aş fi fost în siguranță. Mi-am ridicat privirea şi l-am sărutat pe obraz, acesta zâmbi şi îmi sărută fruntea, mângâindu-mi parul.
CITEȘTI
Covered In Secrets
Fanfic(rescrierea cărții Danger) Kim Nalina a fost mereu fata model, terorizată pentru că excelează la toate materiile. A trăit într-o lume plină de ură, fără părinți în jur, doar ea şi fratele ei. Inconjurată de secrete, toate năvălind peste ea în doar c...