-După ce termini o să găsesc un alt apartament doar pentru noi, apoi o să călătorim puțin, mergem să vedem diverse locuri împreună.
-Până atunci să ne bucurăm de ceea ce avem.
-Vrei asta sigur? Nu vreau să îți pară rău mai tarziu, mă privi înainte să intre.
-Am încredere în tine că nu o să îmi pară rău, îl sărut.
Mă penetră încet, mi-am dat capul pe spate, muşcându-mi puțin buza din cauza durerii. Mă sărută pe gât, făcându-mă să gem şi să uit de durere. Dură puțin până să mă obişnuiesc cu senzația, apoi a mărit ritmul.
-Nu mai rezist, spun printre gâfâieli, după un timp.
-E în regulă iubito, îmi şopti.
Mă penetră cât putu de adânc, făcându-mă să scot un ultim geamăt foarte ascuțit. Corpul lui era lipit de al meu, ne priveam în ochi cu intensitate înainte ca buzele noastre să se întâlnească şi să dea nastere unui nou sărut fierbinte.
-Te doare?zise când mă coborî de pe marginea aceea.
-Puțin, dar sunt bine, îl strâng în brațe şi îl pup pe obraz.
Mă trase în bratele sale, strângâdu-mă tare şi sărutându-mi creştetul. Mă ținu aşa un timp, apoi mă lăsă , eu terminându-mi machiajul în timp ce el îşi făcea tualeta.
-Nu mai ai nevoie de machiaj, tenul ți s-a luminat după momentul nostru frumos, mă sărută după ce termină de spălat dinții.
-Cearcănele tot se vedeau, pun mâna pe BB Cream. Rândul tău, chicotesc.
-Hei, stai departe cu...
-Jimin, esti idol, nu poți să nu porti măcar crema asta, îl iau de mână înainte să iasă din baie.
-Fie, îşi dă ochii peste cap şi sta pe loc şi mă lasă să îl dau cu cremă.
După ce l-am dat cu BB-ul s-a privit în oglindă şi a rămas surprins.
-Nu se observă, se întoarce spre mine surprins.
-Pentru că e cremă, nu fond de ten, îmi dau ochii peste cap.Aparent întârziasem la prima oră, dar diriginta a trecut cu vederea asta din moment ce reuşisem să îmi mențin notele destul de ridicate în ciuda tuturor evenimentelor din ultimul timp. Ceea ce mă deranja era că Ji facea în aşa fel să rămân prima din şcoală, scrisese la un test de 6 doar ca să nu îmi pierd bursa. Ştiam că în pauza de prânz îl voi găsi în camera de consiliu a liceului aşa că aveam în plan să îl întreb despre asta. Fiind atât de tăcută şi pornită pe ideea mea Jimin mă întrebă când m-am ridicat:
-Ce te frământă?
-Hai cu mine, amintindu-mi subit ce era să se întâmple ultima dată când am fost singură cu JiYoung în acceaşi cameră.
-Nali, ce vrei să faci?mă opri când voiam să deschid uşa.
-Calmează-te, e legat de şcoală, promit, mă ridic şi îl pup pe obraz.
În interior Ji statea la masă şi citea ceva, ridică privirea şi închise cartea cand ne văzu. Jimin se aşeză pe un scaun şi mă lăsă să vorbesc cu Ji.
-Îmi spui motivul pentru care ai luat intenționat 6 în testul de la mate?îmi încrucisez brațele.
Dădu să răspundă, apoi îşi muşcă buza. Mă privi atent şi spuse:
-Nu a fost intenționat.
-De asta pe ciornă ai scris totul corect şi pe foaia ta de test scria 6?ridic o sprânceană. Ji, ştii doar că profesorii ne țin la teste în ceeaşi bancă doar ca să nu copieze elevii de la noi, îmi dau ochii peste cap.
-Nu ştiu despre ce anume spui, nu am luat nicio nota mică din voință proprie, îşi dă ochii peste cap. La testul ăla nu am apucat să trabscriu ce rezolvasem pe ciornă, îşi încrucişă brațele defensiv.
-Uite, deja sunt destule la mijloc, Ji, ok? Doar lasă lucrurile aşa cum sunt, nu mai încerca să demonstrezi ceva sau să încerci să intervi...
-Deci ai luat în considerare ceea ce..
-Nu, mă grăbesc să spun şi văd privirea uşor confuză a lui Jimin. Vreau să spun că nu am luat în considerare ceea ce ai spus pentru că vreau o viață cat de cât liniştită.
-Crezi că cineva care se ocupă de afaceri cu "peşte" e persoana potrivită?ridică o sprânceană.
-Nici tu nu eşti mai prejos ca mine, zâmbi Jimin în colțul gurii.
Tensiunea dintre ei devenise brusc palpabilă, amandoi debordând de testosteron. La Ji care încearcă ceva mă aşteptam, dar Jimin care deja mă are? Suntem cumva la o întrecere între masculi să impresionezi o femelă? Se cred animale?
-Baieți, suntem oameni civilizați nu animale să vă bateți care are mai mult testosteron în el, mă încrunt la ei.
Jimin doar îmi strânse mâna şi mă privi puțin vinovat în timp ce JiYoung doar îşi dădu ochii peste cap. Discuția nu mai continuă din moment ce clopoțelul anunță sfârşitul pauzei. Ne-am întors în clasă unde fratele meu aştepta bătând din picior.
-Nali, putem vorbi?părea iritat.
-Hai pe hol.
Am ieşit şi m-a luat total prin surprindere discuția cu el.
-Tata e nervos că nu îi răspunzi, am încercat să discut cu el, dar...
-Atunci rămâne să îi spunem de căsătorie ca să se calmeze, poate asa pricepe.
-Cât mai rapid altfel o sa te vândă iar, deja are un cumpărător pe listă, îşi strânse buzele.
-Cine?
-Kwon JiYoung.
-Poftim?zic sugrumat.
-Exact cum ai auzit, oftă agasat.
-I-am spus să nu se bage, zic cât pot de calm.
-Spune-i de căsătorie altfel...
Scosesem deja telefonul şi tastam mesajul, imediat ce am trimis mesajul am primit şi un răspuns. Spunea că se bucură că am început să colaborez, cât îl urăsc pentru că mi-a făcut asta... Măcar ştiam că în Jimin puteam avea încredere că nu o să mă dezamăgească.
CITEȘTI
Covered In Secrets
Fiksi Penggemar(rescrierea cărții Danger) Kim Nalina a fost mereu fata model, terorizată pentru că excelează la toate materiile. A trăit într-o lume plină de ură, fără părinți în jur, doar ea şi fratele ei. Inconjurată de secrete, toate năvălind peste ea în doar c...