-Hai să mâncăm şi după...
-După veniți cu mine, vă fac un instructaj, nu o să vă antrenați fără să cunoaşteți cu ce vă confruntați.
Era îmbrăcat în piele, părul îi cădea uşor în ochi, fiind blond, iar ochii erau severi în timp ce ne studia cu atenție. Îşi trase un scaun şi se aşeză pe partea cealaltă de noi. Jimin luă un loc lângă mine, fratele meu fiind între mine şi Yun. Era destul de linişte în ciuda numărului nostru. M-am hotărât să sparg tăcerea ce mă apăsa precum un bolovan.
-Băieți, toată povestea cu...
-Nali, mă întrerupse Suga, toți ştim cum e să pierzi un membru al familiei, NamJoon şi Jimin țin foarte mult la tine.
-Nu e corect să vă implicați toți, ar fi prea egoist să vă cer asta.
-Suntem băgați în afaceri ilegale până în gât, oricare ar fi prețul sau pericolul, tot o să facem ceea ce e bine pentru noi. Suntem o familie, ne avem unii pe alții, ajutorul nostru nu e opțional, tot o să fim acolo pentru tine, zise JungKook.
-Are dreptate, ziseră şi restul.
-Eu de ce sunt implicată?ridică Yun privirea.
-Poate pentru că eşti într-un pericol pericol la fel de mare ca ea?ridică NamJoon o sprânceană la ea.
I-am privit pe cei doi şi am zâmbit, muşcându-mi buza să nu chicotesc. Jimin s-a apropiat şi mi-a şoptit:
-Ce te amuză?
-Cred că fratelui meu i s-au aprins călcâiele, îi şoptesc la rândul meu.
-Ați trecut amândoi prin multe, aveți nevoie să fiți fericiți după tot ce s-a întâmplat.
-Despre ce vorbiți voi doi acolo?se uită Jin de peste masă.
-Îți spun după, îi fac semn din priviri spre fratele meu şi Yun.
-Ai secrete față de mine, surioară?
-Nici de cum, e chiar evident subiectul, chicotesc.
Toți de la masă se uitau la NamJoon de parcă era picat din lună, era singurul care nu înțelesese. Fiecare luă câte o lingură zdravănă din mâncare ca să nu râdă.După masă am mers într-o sală mare, interiorul era vopsit în negru, podeaua din beton şi avea nişte saltele pe margine. Hoseok stătea în fața noastră în timp ne studia puțin.
-După cum am spus, acum e doar un instructaj şi nu o să facem niciun antrenament deoarece sunteți abia sosite.
-Ne pui în temă despre ChingMao?
-Da. E un interlop chinez cu vechime, nu ştim exact intențiile lui cu voi două. Deoarece este foarte periculos, protecția voastră este prioritară.
-Hoseok, ne poți spune cât e de periculos?
-Are conexiuni peste tot în lume, atât în lumea interlopă cât şi guverne. Numărul de oameni de care dispune în momentul de față este de 200. Ei pot veni să vă caute în orice moment, nu o să rămânem aici foarte mult din cauza asta.
-Există şanse să vină toți în acelaşi timp?întrebă Yun.
-Puțin probabil din moment ce sunt antrenați foarte bine. Asta e unul din motivele pentru care trebuie să vă antrenați şi voi. În fiecare dimineață la ora 9 o să ne vedem aici. Veniți îmbrăcate sport, două ore o să le avem pentru luptă şi alte două vor fi după prânz, o să învățați să trageți cu un pistol.
-Mă ajută cu ceva artele marțiale?
-E bine că ştii, o să îți fie mai uşor în luptă, deşi sper să nu aveți nevoie să folosiți nimic din ceea ce o să vă învăț împreună cu Suga. Până mâine dimineață sunteți libere să faceți ce vreți, dar să fiți odihnite, nu o să fie uşor.
-E o mică problemă, eu nu am haine, doar ceea ce am pe mine.
-De aceea mergem la cumpărături, apar NamJoon cu Jin.
-Nici bani nu am, zise Yun.
-Nu e o problemă, zise fratele meu.
-Credeți că pot merge cu voi? Chiar dacă s-a elucidat o parte din mister şi ştiu adevăratul motiv alt tatei...
-Ai de organizat o nuntă, de asta vin cu voi, zise Jin. Sunt singurul dintre băieți care are ceva gusturi în materie de rochii, iar Yun te-ar putea ajuta cu o parere, dacă doreşte.
-Ar fi super, m-aş simți din nou normală, nu vânată de cine ştie ce interlop periculos.
-Atunci aşa rămâne, mă uit la ei. Yun, să mergem să îți dau nişte haine curate şi să faci un duş, cred că preferi să nu pleci oricum în oraş.
Am luat-o de mână şi am pornit spre camera unde stătusem şi când am fost prima dată adusă aici. Jimin stătea la o masă printre foi, acum purta ochelarii. A ridicat privirea spre noi şi a zâmbit.
-Ți-am lăsat bagajele lângă dulap, NamJoon m-a pus să rezolv actele astea până îşi termină treaba.
-Treaba lui e să meargă cu mine, Yun şi Jin la cumpărături.
-Ce ai nevoie, iubito?
-Jimin, săptămâna viitoare am nevoie de rochie doar nu o să merg în blugi si tricou, îmi încrucişez brațele şi mă uit la el.
-Fratele tău ți-a luat deja una cât a fost plecat cu JungKook, priveşte în dulap, se ridica şi veni spre mine.
Am deschis dulapul şi o rochie superbă stătea pe umeraş, aşteptând să fie probată. Mi-am revenit rapid şi am deschis trolerul şi am scos o pereche de blugi şi o bluză. I le-am întins lui Yun.
-Baia e cea de acolo daca vrei să faci un duş, o să...
-A venit stilista, băgă YoonGi capul pe uşă. Nali, tu prima din moment ce Yun merge la duş.
-Yun, cred că o să mergi doar cu fratele meu şi Jin la cumpărături, oftez.
-E în regulă, cu altă ocazie, mă bate uşor pe umăr.
Am mers spre uşă, YoonGi rămase în cameră şi îl opri pe Jimin să vorbească. Deşi nu ar fi trebuit am ascultat la uşă, eram curioasă.
-Hanna a trecut pe aici, voia să vorbească ceva cu tine.
-I-am spus că nu vreau să mă mai caute, de ce nu înțelege.
-Jimin, spune sincer, ai rupt logodna pentru a-l ajuta pe NamJoon?
-Logodna aia era aranjată de mult timp, îl ajut pe NamJoon, dar Nali...
-Omule, ştiu că o plăceai pe Hanna, de asta te întreb.
-Hanna e de domeniul trecutului, nu vreau să o afle Nali despre asta.
-Mai ții la Hanna?
-Prietene, sunt fericit cu Nali, nu vreau să mă gândesc la Hanna.
-Te ştiu bine, Jimin, doar ai grijă ce faci.
Am plecat jos înainte să mă prindă că trăgeam cu urechea. Nu voiam să ştie că am auzit, mi-ar fi cauzat probleme. JungKook şi o tipă mă aşteptau jos, masa din living devenise una ca de salon, m-am asezat pe scaun şi am lăsat tipa să îşi facă treaba. YoonGi coborâse şi el şi mă privea ciudat, l-a rugat pe Kook să meargă să vorbească cu Taehyung despre afacerile lor ce mai aveau de făcut. Între timp fata mă lăsă cu vopseaua şi instrucțiuni să îl spăl după jumătate de oră.
-Nali, învață să fi mai discretă, oftă şi se aseză pe canapea.
-Ce vrei să spui?privesc la el.
-Ştiu că ai auzit discuția mea cu Jimin, Jin mi-a spus că te-a văzut.
-O să mă prefac doar că nu am auzit, ridic din umeri.
-Deşi nu ar trebui să spun asta, a mai fost ceva ce probabil nu ai auzit. Mi-a spus că te iubeşte sincer, dar e speriat. Îl ştiu de atât de mult timp, Nali şi nu l-am văzut să fie speriat să spună unei fete că o iubeşte.
-YoonGi, eu simt ceva pentru el, dar nu ştiu cum să exprima asta. N-am fost niciodată într-o relație ca să ştiu cum e.
-Nu sunt în măsură să îți dau sfaturi, eu mă feresc de fete din cauza trecutului.
-Toți avem experiențe pe care am vrea să le uităm, e în regulă.
-Faptul că tatal tău a făcut ce a făcut...
-În felul ăsta viața mea ar fi fost groaznică, nu vreau să îmi amimtesc ce am pățit în liceu până să vină Jimin.
M-am ridicat şi am pornit spre camera mea, trebuia să îmi spăl părul. Am intrat în cameră şi Jimin era pe pat, dormea deja. Am făcut duş cât de repede mi-a permis şi părul, apoi l-am uscat în baie cu feonul. M-am întors în cameră şi m-am aşezat lângă Jimin şi l-am strâns în brațe.
-Îți stă bine blondă, mă sărută pe frunte şi închise ochii la loc.
-Înapoi la somn, eşti obosit.
-Nu şi pentru tine, mă trage mai aproape şi mă sărută.
M-am lăsat purtată de sărutul lui, adormind amândoi îmbrățişați.
CITEȘTI
Covered In Secrets
Fanfiction(rescrierea cărții Danger) Kim Nalina a fost mereu fata model, terorizată pentru că excelează la toate materiile. A trăit într-o lume plină de ură, fără părinți în jur, doar ea şi fratele ei. Inconjurată de secrete, toate năvălind peste ea în doar c...