Nu-mi amintesc exact ora la care m-am trezit, îmi era foarte sete, doar asta îmi era clar. Mi-am frecat ochii în timp ce îmi târșâiam picioarele spre ușa camerei, apoi spre bucătărie. Imediat ce am intrat am deschis robinetul și am așteptat să se umple paharul, apoi l-am dat pe gât, expirând zgotos în final. Mirosul ce îmi pătrunse nările când inspirasem, era înțepător și cunoscut, dar nu am apucat să îmi dau seama de unde anume.
°Jimin°
M-am trezit din cauza luminii ce începuse să mă deranjeze. Când am deschis ochii am observat că Nali nu e aici, apoi am simțit că nu fusese în pat de mai mult timp. Am verificat baia, apoi m-am îndreptat spre bucătărie.
-Ați văzut-o pe Nali? Nu e nicăieri...
Jin mi-a întins un bilet: "Hei, nu te panica, Kim Nalina e în siguranță. Nu am luat-o ca să îți facem probleme, nu lucram nici pentru Ching Mao. Imediat ce se mai liniștesc apele o poți vedea, te țin la curent cu ce mai pune la cale Mao.
B. & J.P."
-Nu pot să cred că am lăsat să se întâmple așa ceva, arunc o cană în perete.
Hanna a venit spre mine, dar i-am zis sa nu se apropie, apoi am plecat în subsolul clădirii. Exista sală de forță acolo, mi-am luat mânușile și am început să lovesc sacul de box. Fusesem prost să cred că nu o să existe persoane care o să vină după ea în scopul de a negocia cu noi pentru ea, ori, mai rău, cu Mao. Am fost idiot să sper că totul o să fie bine, iar ea poate să sufere acum din cauza naivității mele. NamJoon probabil se învinovățește, dar ea era responsabilitatea mea și acum a dispărut. După ce am dat în sacul de box până când nu am mai putut să-mi simt mâinile am scos mânușile și am sunat la Jessi.
-Park Jimin, aici Jessi, ce anume s-a întâmplat?
-Cineva a luat-o pe logodnica mea, sora lui NamJoon, Kim Nalina. Poți afla unde e?
-Park, fata este în posesia lui Bobby și Jay Park, am acces la ea cât să vorbesc cu ea. Să îi transmit ceva?
-Că vin după ea, mă ții la curent cu locația și ce se întâmplă.
-Da, domnule.
-Măcar ai o pistă?îl văd pe YoonGi lângă un stâlp, stând sprijinit.
-Da, iar Jessi îmi poate conferi acces la ea.
-Fata aia a fost o investiție pe cinste, acum hai să ne punem pe treabă.°Nalina°
Imediat ce mi-am recăpătat cunoștința am rămas nemișcată și am încercat să îmi amintesc exact ceea ce s-a întâmplat. Coborâsem după apă, imediat ce am terminat cineva m-a răpit, nu știam cine, nici ce vrea de la mine. Traiesc un deja-vù, dar de data asta nu mai e Jimin cel care m-a răpit, sunt convinsă. În spatele meu am auzit o ușă, m-am întors încet și am văzut o tipă blondă cu părul lung până la fund, purta un top galben și pantaloni verzi, sport. A venit rapid spre mine și mi-a șoptit în grabă:
-Jimin vine după tine, mi-a făcut cu ochiul, apoi s-a plasat lângă pat.
Imediat după asta a intrat un tip cu păr jumătate negru jumătate argintiu, purta un hanorac larg si pantaloni cu tur lăsat. A privit spre mine surprins, apoi s-a întors spre blondă cu brațele încrucișate.
-Parcă trebuia să mă anunți când se trezește, Jessi.
-Pe Jay, nu pe tine, Bobby, își dă o șuviță după umăr. Abia s-a trezit, voiam să îi dau mesaj lui Jay, dar ai venit tu, ridică din umeri.
-Jessi, poate că Park te apreciază, dar...
-Sunt parteneră de afaceri a fraților Park, nu sclavă. In mod sigur nu am nicio explicație de dat altei persoane care lucrează ocazional cu ei, zâmbi tipa scurt.
-Ești parteneră cu amândoi, de asta nici nu ar fi trebuit să stai singură cu Nalina. Sigur l-ai anunțat deja pe logodnicul ei, iar Jay vrea doar siguranța ei, își dă ochii peste cap tipul.
-Poate toată lumea să înceteze cu toată șarada asta "protejați sora lui Kim NamJoon, e importantă". Nu e de ajuns că Jimin și fosta lui logodnică sunt sub același acoperiș acum, trebuia să mă și aducă cineva aici ca să nu pot face nimic.
-Te poți calma? Nu te-am luat ca să îți facem rău, intră un alt tip pe ușă.
-Grozav, facem ședință, poate aflu și motivul pentru care m-ai adus aici.
-Ca să te protejăm de Mao.
-Nu-mi vinde gogoși, sunt fata unui mafiot, știu de fratele meu, să nu pomenesc de logodnicul meu care e și el băgat în asta.
-Mă mir cum de fratele meu nu ți-a lasat niciun semn până acum, e destul de temperamental, râse scurt și veni să se așeze lângă mine.
-Nu mă miră că sunteți rude, amândoi aveți niște metode ciudate de a capta atenția unei fete, îmi dau ochii peste cap.
-Ce vrea să fie asta?îmi întoarse capul și atinse o vânătaie de pe gât. Și credeam că s-a mai maturizat și nu mai dă în fete, oftă.
-Nu m-a lovit, îmi dau ochii peste cap.
-Să înțeleg că nu se abține nici acum, oftă iar.
-Urmează să ne căsătorim, asta în primul rând...
-Vă știți de o lună și ceva, te-a băgat zilnic în pat?
-Ce e cu toate întrebările astea?mă încrunt.
-Știu motivele pentru care s-a logodit cu tine, vreau doar să știu dacă s-a mai schimbat, nu am ocazia să vorbesc des cu el.
-De două ori până acum, privesc inelul de pe deget, apoi îmi trec degetul peste modelele lui. Sunteți frați adevărați?
-Nu, lumea ne spune așa pentru că avem foarte multe lucruri în comun și ne înțelegem bine, plus că am crescut în același cămin.
-Îmi pare rău, privesc în jos.
-Nu are de ce, asta a fost viața noastră și am luptat ca să supraviețuim. Tu acum trebuie să lupți pentru viața ta.
-Jay, de ce anume m-ai adus aici?
-Am primit o invitație la nuntă, nu poți face nunta dacă nu faci pregătirile în liniște. Oamenii lui Mao vor crede că ești cu Jimin și restul, dar aici o să poți sta liniștită să faci ceea ce vrei, dar...
-Trebuie să vorbesc cu Jimin, îl pot suna?
-Sigur, scoase telefonul și îl apelă.
-Hyung, nu e momentul bun, cineva mi-a răpit iubita și...
-Jimin, sunt bine.
-Nali? Ce face ea la tine?se simte nervozitatea.
-Jimin, ascultă puțin, te rog. Oamenii aceia cred că eu sunt cu voi, corect?
-Nali, nu e o idee bună, chiar dacă e fratele meu, îmi e teamă pentru tine.
-Știu că ești îngrijorat, ce ai spune dacă ai veni să vezi cum e, dar ai grijă cum pleci și cine te vede, trebuie să dai impresia că tu și Nali nu ați dispărut din senin de acolo.
-Dacă se atinge cineva de ea...
-Sunt bine, iubitule, știu să mă apăr.
Jay luă telefonul mai apoi și plecă din cameră discutând încă la el cu Jimin.
CITEȘTI
Covered In Secrets
Fanfiction(rescrierea cărții Danger) Kim Nalina a fost mereu fata model, terorizată pentru că excelează la toate materiile. A trăit într-o lume plină de ură, fără părinți în jur, doar ea şi fratele ei. Inconjurată de secrete, toate năvălind peste ea în doar c...