20.რას აპირებ?

1.1K 83 24
                                    

მარის pov

მემგონი მორჩა ფილმი და მეც ჯონქუქის მაიკიდან სახის აუწევლად მას ვკითხე"მორჩა?"რაზეც პასუხი სიცილით დამიბრუნა"კი კი აწევ თავს?"თავი ნელ ნელა მაღლა ავწიე იმის შიშით რომ ანაბელი ისევ შემოეჩხირებოდა სადმე,თუმცა შევცდი.ფილმი მართლაც რომ დამთავრებულიყო."მალადეც ქუქი,ეგრე უნდა შეყვარებულის შეშინება.ჯენტლმეეენ"ვუთხარი და ნაწყენი დივანს მივეყრდენი."ჩემო პატარა ჯენტლმენობა მაგაში არ იზომება!"თქვა და მაღლიდან მომექცა."აბა რაში იზომება მისტერ ჯენტლმენო?"ვუთხარი და ხელებიდან დავუძვერი."თეორიულად გითხრა თუ პრაქტიკა ლამაზო?"

-ჰა?-გაკვირვებულმა ვუთხარი რადგან ამჯერზე ნამდვილად ვერ მივხვდი მის ჩანაფიქრს.

-ჯონქუქ მაგ ენას ამოგაძრობ-უთხრა ანუკიმ რომელიც კიბეს თმააბურძღნული მიუყვებოდა.

-რატოო?რათქვა?რას ნიშნავდა?რა იგულისხმა?

-გეტყვი მერე-თქვა და ფინჯანში რძე ჩამოისხა-ექვს საათში ფრენაა

-რა ფრენა?-ჯონქუქი მიახლოვდება და წელზე ხელს მადებს.

-ლონდონი კორეა

"მაიცა მიდიხარ?" წამოსცრა ჯონქუქმა კბილებიდან და მე დამაშტერდა"რატოარვიცოდი?","იმიტომ რომ დღეს არის ფრენა,ლოგიკურია"თქვა ანუკიმ და მაგიდაზე დადებული ორცხობილა აიღო."ნუხარ სწერვა,ჰოიცი როგორც მიყვარხარ"-მეკი არა-თქვა ანუკიმ დაგულიანად გადაიხარხარა ქუქის მიღებულ სახეზე."კაი ცოტა ხნით აივანზე გავალ,არ მოიწყინოთ უჩემოდ"

-აუ თორე შენთან ერთად ჰო ისე ვხარხარებთ მიცვალებულები აბრახუნებენ ქვემოდან დაგვაძინეთო რაა

-ვახ ჩემიიი რა სწერვა ხააარ-თქვა და აივანზე გავიდა მე კიდე ისევ გულიანად ვიცინოდი.

ქუქის pov

ალიო...ბიჭო ჯიმინ....ეხლა ველაპარაკე გოგოებს....შეჩემა რა გჭირს  ვინ გოგოები შენიაზრით?.....ანუკი ლონდონში მიდის....ჰო ჰო....რა მერე?არუნდა მიაცილო ან რამე?ქენი რამე ნუ გდიხარ ნახმარი პრეზერვატივით......რაშუაშია და ნახმარი პრეზერვატივი მეორეჯერ ვეღარ გამოიყენება......კაროჩე არ მოდიხარ?....სადდა გაცილებაზე......ხარაშოოო.

Love or be Loved/გიყვარდეს ან უყვარდეWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu