Gerçek Mi?

151 8 0
                                    

Kaç saatir burdayım? Her dakika saate bakmama rağmen boş boş mu bakıyordum yani görmedim mi?

Kütüphanede oturmaktan oturma organım ağrıdı...

Ama ders çalışacağımdan değil. Keşke öğle boş boş oturup telefona bakıcağıma derste çalışsaymışım.

Başımı kaldırıp etrafa bakınmaya çalışacaktım belki konuşcak... pardon kütüphanedeyiz işaretlerle anlaşabilecegim birini bulurum derken sıkılıp ayağa kalktım. Kütüphanenin en köşelerine kadar gittim bakına bakına ama herkes dersiyle meşguldü. Bende geri yerime geçiyim diye geri dönüş yaptım.

Yerime doğru yürürken iki çocugun bana bakıp kendi aralarında pis pis sırıttıklarını gördüm tam sinirlenicem biriyle çarpıştım ve üstüme bişey döküldü ben ne oldugunu anlamaya çalışırken sıcaktan yanmaya basladım. Acıdan resmen yere yatıp tepincem.

Kimin döktüğünü bile bakamamıştım acıdan. Tam kafamı kaldırdım...

Kahverengi gözler bana şaşkınca ve neye uğradıgını şaşırmış bir biçimde bana bakıyor. İnsan bir yardım eder diye düşünürken cebinden peçete çıkardı ve gömlegimi silmeye çalıştı.

O sırada pis pis sırıtan çocukların bu arada kahkaha atmamak için dudaklarını ısırarak yanıma geldiklerini gördüm resmen yürüyemiyceklerdi o derece ses çıkarmamak için yere bile kapana bilirlerdi neye gülüyolardıki bu kadar da gülüncek bişey olmamıştı alt tarafı üstüme bişey dökülmüş çok mu komik siz önce açın kendinize gülün diye kendi kendime konuşurken bana yardım etmeye çalışıyomus gibi yaptılar ama pek yardım edilecek bişey yoktu ki.

Her neyse üstümdekinin kahve oldugunu anlamıştım ve artık o kadarda sıcak değildi. Üstümdeyken soğmuştu.

Ben lavoboya doğru koştum dökülen yer olan göbeğim baya kızarmıştı biraz su değdirdim ve her zaman cebimde bulundurdugum minik el kreminden sürdüm. Geri geldiğimde o çocuklar yoktu. Tabi biliyolar hatalarını kaçıp giderler. İnsan bi özür diler ya ama neyse bir daha karşıma çıkmasınlar yeter.

Bu hikayeyi daha önce yazmıştım ama bi arkadaşım benim wattpadimi kurcalarken silmiş ve Bende baştan yazmak zorunda kaldım umarım tekrar okunur ve votelerinizi bekliyorum :))

Gerçek mi?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin