f̶o̶u̶r̶

18.3K 2.1K 665
                                    

"N-ne ?" Ayakta duran genç duyduklarına inanamayarak sorduğunda, esmer olan güzel şekilde gülümsedi. "Yanlış anlama lütfen. Güzel tariflerini benimle paylaşmanı cidden çok isterim"

Esmer olan "Otur lütfen" diye eliyle önündeki sandalyeyi gösterdiğinde, Jungkook yutkunmuş ve zorlukla gülümsemişti. "Peki öyleyse" dedi esmer olanın karşısındaki sandalyeye çekinerek otururken.

Diğeri az önce dikkatle okuduğu kitabını kapatarak masanın kenarına koydu onlara rahatsızlık vermemesi için. "Adın ne ?" Jungkook eğdiği kafasını kaldırarak, kollarını masaya yaslamış yüzündeki küçük gülümsemeyle ona bakan bedene karşı "Jungkook" dedi. "Jeon Jungkook"

Diğeri kafasını salladığında, "Bense Taehyung" demişti elini öne doğru uzatırken. "Kim Taehyung"

'Taehyung' diye içinden geçirdi Jungkook. İsmi bile kendisi gibi mükemmeldi.

Jungkook Taehyung'un ona beklenti dolu bakışlar atmasıyla kendisine gelmiş ve elini uzatarak esmerin elini tutmuştu. Ellerinin sıcaklıkları bir birine karışırken, kısa el sıkışmasıyla bile Jungkook kendinden geçmişti bile.

Sonunda ellerini çektiklerinde, Taehyung devam etti. "Kaç yıldır kahve yapıyorsun?"

Aslında Jungkook kahve yapmayı çok küçük yaşlarından öğrenmişti. Ancak yapmaya biraz geç başlamıştı.

"Yedi yıl oldu" Jungkook'un sesi fazla çekingence geliyordu ve bu esmer olanın gözünden kaçmamıştı. "Yaşın kaç peki ?"

Jungkook Taehyung'un onun hakkında bazı şeyler öğrenmeye meraklı olmasına şaşırmıyor da değildi. Görünüşe göre fazla sosyal biriydi.

"Yirmi iki" demişti Jungkook. Kendisi de diğerinin yaşını merak etmiyor değildi. "Demek benden iki yaş küçüksün" Jungkook içten içe şaşırsa da, sadece kafasını sallamakla yetindi.

"Aslına bakarsan, buraya gelmem tamamen tesadüften ibaretti" Taehyung yeni bir konu açmak istercesine konuştuğunda, Jungkook'sa hoşlandığı adama dikkat kesildi.

"İşten döndüğümde arabam bozulmuştu ve arabamı gelip almalarını beklerken, bir yerlerde beklemek istedim. Şansa bak ki, arabam tam da senin kafenin önünde bozulmuş"

Jungkook şaşkınlıkla ona bakarken, diğeri devam etti. "Buraya ilk geldiğimde içtiğim kahve fazla mükemmeldi. Ancak her gün tatları değiştirmen ve değiştirsen bile her biri ayrı ayrı güzel tadan kahvelerin, beni buraya cezbetmeye başladı"

Jungkook utangaç bir şekilde gülümsemiş ve kafasını eğmişti. İstediği olmuştu. Kahveleri sayesinde onu buraya cezbetmişti.

"Şimdi bana kahvelerine özel olarak ne kattığını söyler misin ?" Kalın ses Jungkook'u tekrar kendine getirirken, Jungkook bir kaç saniye duraksamış, ardından öndeki iki dişi açığa çıkacak bir şekilde şirince gülümsemişti.

"Özel olarak sadece sevgimi katıyorum," demişti. "Hyung".






Fici silesim var sad

Fici silesim var sad

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Jєσn's Cαfé ✟ Tαєкσσк ✔ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin