🎵Girl.. Girl.. You..GO.. GIRL🎵
Selepas mereka habis berlatih.. Mereka bercadang untuk duduk berehat..
NAYEON :"Penatnya 😥😥"
JEONGYEON :"............."
MINA :"Unnie.. Kenapa ni?"
JEONGYEON :"........."
NAYEON :"shhh.. 😎..1...2...3
WARHHHHHHHHHHH!!!!"JEONGYEON :
"Ishhh.. Terkejut aku.. Kenapa? "
MINA :"Unnie Kenapa?"
JEONGYEON :"Aku rindu dekat family akulah.. 😖"
NAYEON :"Kejap eh.. Aku jumpa Park Jin-young sumbaenim "
💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘
NAYEON :"Jeongyeon!!!!!!!!"
JEONGYEON :"Kenapa ni?"
NAYEON :"Kau.... Bo.. Boleh.. "
JEONGYEON :"Kejap2 duduk dulu tarik nafas elok2"
NAYEON :"Okey2..Aku dah tanya Park Jin Young sumbaenim dah tadi.. Dia kata dia akan bagi kita cuti untuk 4 bulan.. So.. Kau boleh balik jumpa family kau dekat Suwon "
JEONGYEON :"😐😐😐..seriously!!! "
MINA :" Yeah!!!!!"
JEONGYEON :"Ha?!Macam mana pulak Park Jin Young sumbaenim boleh bagi balik pulak? "
NAYEON :"Tadi.... "
THROWBACK
NAYEON:"Hmmm.. Macam mana ha.. Nak kasi Park Jin Young sumbaenim bagi kitaorang balik sekejap?..Ha!!!Aku tahu.. Tadi aku ada minta jeongyeon minyak angin tadi.. Baik aku letak sedikit dekat sebelah mata aku.. Barulah air mata aku keluar
(Jangan Cuba aksi ini di rumah✌)
Okey.. Alamak nervous lah pulak 😧..okey2..Satu.. Dua.. Tiga.. Park Jin Young sumbaenim.. Boleh saya masuk?"JYP SUMBAENIM :"NAE!!!Kamu rupanya Nayeon.. Eh!Kenapa menangis ni?!Nayeon!Ada siapa2 buli kamu ke?"
NAYEON :"Tskk.. Tskk.. Bukanlah sumbaenim.. Kami sebenarnya rindu dekat family kitaorang.. Lama dah kitaorang tak balik jumpa family kitaorang 😢"
JYP SUMBAENIM :"Hmmm.. Sekejap saya perlu tengok kita punya jadual program sixteen ni ye.. "
NAYEON :"Hmm.. (Yes.. Aku punya lakonan dah nak berjaya dah.. Harap kitaorang boleh balik lah.. 😂😁)
JYP SUMBAENIM :"Okey.. Baiklah.. Kamu semua boleh balik.. Sebab program sixteen final kita berlangsung Selepas 5 bulan nanti.. Tapi!Kamu semua boleh balik selama 4 bulan sahaja.. Lagi satu bulan saya nak kamu semua berlatih macam biasa.. Okey!"
NAYEON :"Okey!😀"
JYP SUMBAENIM :"Ha... Okey.. Eh! Sekejap2"
NAYEON :"Y..ye.. Ye sumbaenim? (Alamak.. Kenapa ni? Aku dah kantoi ke? Aduh habislah aku.. )
JYP SUMBAENIM :"Kamu ada pakai minyak angin ke?"
NAYEON :"(Aku dah cakap dah aku kantoi.. Ah.. Jujur jelah.. )Ye sumbaenim! Sebenarnya tadi saya.. "
JYP SUMBAENIM :"Oh.. Kamu Sakit perut ye.. "
NAYEON :"Ha!Ye sumbaenim! Saya sakit perut tadi.. Tu yang letak sedikit minyak angin.. Ingatkan tak bau 😅..Saya pergi dulu ye Park Jin Young sumbaenim.. "
JYP SUMBAENIM :"Tolong bagi tahu dekat semua ye.. "
TAMAT FLASHBACK
NAYEON :"Ha! Macam tu ah ceritanya "
MINA:"Tapi tu bukan tipu ke?"NAYEON :"Alah aku tipu main2 je.. Lagipun aku memang nak cakap benda yang betul.. Lepastu sumbaenim yang cakap aku sakit perut.. So... Aku ikutkan je ah.. "
JEONGYEON :"Thank you Nayeon.. Sayang kau.. Dah ah aku nak balik nih.. Rindu sangat dekat family aku.. 😆😆😆😆😆"
MINA,NAYEON:"Aku pun!!!"