JIHYO :"Wah! Jeongyeon, vernon, "
VERNON :"Heheheh, thanks "
JEONGYEON :"Aku nak pergi tukar baju kejap"
Jeongyeon terus pergi ke bilik air untuk menukar bajunya, dalam perjalanannya dia hanya memandang bawah, tiba-tiba ada satu suara memanggilnya dari belakang..
???:"Jeongyeon? "
JEONGYEON :"Nae?eh!Kau ni penjahat hari tu kan?! To..!!"
PENJAHAT :"Kau nak diam ke? Kau nak aku bunuh kau dekat sini?mana hero kau tu ha?!"
JEONGYEON :"Kau nak apa dengan dia?!baik kau jangan apa-apakan dia!"
PENJAHAT :"Aku bukan nak buat apa pun!kau rilek je!aku just nak darah dia ada dekat pisau aku ni je! "
JEONGYEON :"Tolong jangan kacau dia!tolong!"
Ketika Jeongyeon sedang bergelut untuk melepaskan diri daripada penjahat itu,tiba-tiba suara jihyo memanggil jeongyeon dari jarak yang sedikit jauh..
PENJAHAT :"Kalau aku tahu kau bagitahu Jimin kena kau!"
Penjahat itu terus berlari dan menolak jeongyeon jatuh ke lantai,
JIHYO :"Jeongyeon! Kau kenapa?!Kenapa menangis?! "
JEONGYEON :"aku terjatuh je! Kaki aku lemah!dah tepi!aku kena jumpa Jimin! "
Jeongyeon berlari sambil menangis ke bilik BTS, Setelah tiba di bilik BTS, Dia ternampak Namjoon yang baru sahaja keluar dari bilik itu..
NAMJOON :"Jeongyeon.. Awak okey tak?"
JEONGYEON :"Jimin ada? "
NAMJOON :"Ada.. Dia tengah duduk sorang-sorang dekat cermin tu.. Awak pergilah"
JEONGYEON :"Thanks "
JEONGYEON :"Jimin! "
JIMIN :"Kau buat apa ha dekat sini!?"
JEONGYEON :"Penjahat haritu nak bunuh awak!"
JIMIN :"Kau tak payah lah nak menipu aku lagi! Kalau ye pun! Aku tahu jaga diri aku! Kau pergi sekarang!"
Jimin terus berdiri dan menolak dia jatuh ke lantai, dan menyepak kaki jeongyeon, jeongyeon terus menjerit kerana kakinya kali ini terasa sangat sakit tidak sama seperti sebelum ini , Namjoon yang berada di luar bilik itu, terus melulu masuk dan pergi ke Jeongyeon yang sedang sakit..
NAMJOON :"Yah!jimin!kau ni dah kenapa? Apa masalah kau sekarang ni! "
JIMIN :"Padan muka! Kau ni tak habis-habis nak menipu aku!"
Namjoon sudah tidak tahan lagi dengan jimin, dia terus memapah jeongyeon balik ke bilik twice..
Tiba dibilik TWICENAYEON :"Jeongyeon! Kenapa!?Namjoon kenapa dengan jeongyeon?"
NAMJOON :"Tadi jim..."
JEONGYEON :"Kan aku dah cakap!kaki aku dah lemah!kenapa nak kena tanya banyak kali ha?! "
DAHYUN :"Namjoon, awak boleh balik dulu.."
NAMJOON :"Tapi.. Takpelah.. "
MANAGER :"Okey.. Semua boleh naik ke pentas.. Untuk berterima kasih kepada peminat"
NAYEON :"Jeongyeon..kau duduk jelah lah sini"
JEONGYEON :"Tak.. Aku kena naik.. Aku kena bertanggungjawab atas semua ni!kalau bukan sebab aku!semua ni tak berlaku!"
JIHYO :"Jangan Jeongyeon.. Kaki kau akan jadi lagi teruk nanti"
JEONGYEON :"Biarkan kaki aku teruk macam mana sekali pun, janji..aku tak nak tengok nyawa orang yang tak bersalah melayang.. Disebabkan aku.."
TWICE :"Biar kitaorang bawak kau naik"
Semua ahli TWICE memapah Jeongyeon naik ke pentas,sampai di atas pentas,Jeongyeon ternampak penjahat tadi sedang pergi ke arah Jimin yang sedang melambaikan tangannya ke peminatnya, jeongyeon terus menolak semua membernya dan berlari dengan kakinya sedang sakit ke arah Jimin,lagi lima langkah lagi penjahat itu sampai ke jimin.. Jeongyeon terus menolak Jimin.. Dan penjahat itu terus menikam jeongyeon berkali-kali.. Mata Jeongyeon berkaca-kaca.. Seperti sedang menahan kesakitannya, jimin yang sedang berada di lantai itu sangat terkejut, Dengan tikamannya yang terakhir, penjahat itu tertawa dengan kuat seperti dia puas apa yang dia sedang buat.. Tiba-tiba dia tersedar yang dia telah bunuh itu bukan jimin.. Tapi Jeongyeon yang sedang terbaring di lantai pentas itu.. Baru sahaja dia hendak melarikan diri, beberapa orang bodyguard telah menangkapnya dari belakang..
JIMIN :"Jeongyeon!!! "
Jimin terus menarik jeongyeon dan meletakkan jeongyeon diatas pehanya, dia memanggil nama jeongyeon berulang kali,
JEONGYEON :"jimin.. mianhae.. saranghae.. bye.."
Jeongyeon berkata dengan suara menggigil kerana kesakitan.. Jimin terus menjerit kerana dia menyesal tidak percayakan Jeongyeon..
JIMIN :"TAK!TAK!JEONGYEON!!!!!!JEONGYEON BANGUN!BANGUN!"
BTS & TWICE :"Jimin.. Dah la tu.. Mari bawa cepat dia ke hospital.. Darah dia dah keluar banyak.. Baik cepat.. "
VERNON :"Aniya!jeongyeon!aniya!"
Jimin terus mendukung Jeongyeon masuk ke kereta.. Diikuti dengan Vernon dibelakang.. Banyak Cahaya-cahaya kamera yang mengikuti pergerakan mereka.. Ramai juga fans yang memanggil nama jeongyeon sambil menangis..