JEONGYEON :"Thank you.. Bawa saya pergi klinik.. "
VERNON :"Wc.. Awak nak pergi mana lepas ni?"
JEONGYEON :"Awak hantar je lah saya dekat dorm saya"
VERNON :"Ha.. Okey"
Tiba di dorm jeongyeon..
TWICE :"Jeongyeon!! "
JEONGYEON :"Nae.. Wae?Kenapa korang nampak macam risau je ni?"
NAYEON :"Jeongyeon! Bukan ke aku dah cakap.. Kalau ada apa-apa masalah bagitahu kitaorang!"
JEONGYEON :"....."
NAYEON :"Sekarang ni aku nak kau cerita dari A sampai Z! Depan kitaorang! Sekarang!"
SANA :"Nayeon unnie.. Janganlah paksa-paksa dia.. Nanti kalau dia dah ready nak cerita nanti dia ceritalah.. "
Jeongyeon terus berlari masuk ke biliknya..
JEONGYEON :"ah!Aku tak nak ingat pasal dia.. Penipu! Talam dua muka! Aku benci kau! Kau lelaki yang paling aku BENCI dalam dunia ni! Aku sanggup tunggu kau..! Aku dah tolong kau! Apa salah aku! Tengok! Sekarang ni semua dah marah dekat aku..! Aku benci kau!"
Dia menangis sekuat - kuat.. Betapa sakitnya hati dia.. Dia tidak sanggup untuk ingat kembali kenangan pahitnya itu..
NAYEON :"jeongyeon bukaklah pintu ni.. Aku minta maaf.. "
jeongyeon membuka pintunya dan dia melihat semua membernya kelihatan bersalah..
TWICE :"Jeongyeon kitaorang minta maaf..kau tak payahlah cerita kitaorang dah tau dah semuanya.. "
Mereka terus memeluk Jeongyeon.. Sambil menangis..
MOMO :"Takpe! Kita akan membuatkan Jeongyeon jadi beautiful women in the world! "
TWICE :"Yeah!"