4❤

369 15 0
                                    

Jeongyeon tersedar yang mereka sedang berada di tempat awam.. Lantas jeongyeon menolak Jimin..

JIMIN:" Sorry.. "

JEONGYEON :"😳..Dah lah Jom bas dah sampai "

🚃🚃🚃🚃🚆🚆🚆🚃🚆🚆🚃🚌🚆🚃🚆

Didalam bas..
Mereka duduk bersebelahan.. Dengan suasana yang agak sunyi..
Jeongyeon terdengar  beberapa orang perempuan sedang berbisik sambil memandang jimin.. Jeongyeon terus membisik kepada Jimin..

JEONGYEON :"Jimin.. "

JIMIN:"ape?Kenapa awak bisik?"

JEONGYEON :"awak takde mask ke?tutuplah sikit muka awak.. "

JIMIN :"saya tak bawak mask saya.. "

JEONGYEON :"nah ambik ni.. "

JIMIN :"thank you"

JEONGYEON :"saya rasa baik kita turun sekarang sebelum perempuan2 tu kenal awaj siapa"

JIMIN :"okeyh.. Saya ikut awak je"

Jeongyeon terus menekan loceng bas untuk turun..Ketika mereka sedang turun bas.. Mereka berdua terdengar yang beberapa perempuan itu menyebut nama jimin.. Tetapi mereka hanya membuat tidak tahu.. Jeongyeon mengambil keputusan untuk berjalan kaki sahaja.. Ketika mereka berjalan..

JEONGYEON :"Rumah awak dekat mana?"

JIMIN :"Rumah saya dekat Busan .."

JEONGYEON :"Yang awak datang Suwon ni kenapa?"

JIMIN :"Kalau saya cakap ni awak jangan bagi tahu dekat siapa2 ye.. Sebenarnya saya dengan Seulgi couple..saya call dia.. Dia reject...Bila saya mesej dia dia tak reply.. So.. Saya ni nak pergilah jumpa dia.. "

JEONGYEON :"Oh.. Ni kes rindu ah ni...Tapi kalau tak silap saya.. Red Velvet bukan Ada road tour ke dekat sini?"

JIMIN :"Aah tu ah pasal.. Saya memang dah tau yang SM ENTERTAINMENT ada buat road tour untuk diorang kat sini.. Tu yang saya datang sini.. Tapi tu ah.. Saya tak tahu sangat jalan dekat Suwon ni 😅"

JEONGYEON :"Erkkkk.. Habistu awak nak tidur dekat mana?"

JIMIN :"Entahlah.. Baju saya pun saya tak bawak.. "

JEONGYEON :"Hmm.. Awak tidur je lah dekat rumah saya dulu.. Nanti kita cari sama2.."

JIMIN:"Thank you.. 😺😺"

 😺😺"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
I LOVE YOU PJM 😘Where stories live. Discover now