11🐤

282 19 0
                                    

JIMIN :"Jeongyeon? "

JEONGYEON :"Nae?"

JIMIN :"Kenapa awak menangis ni?"

JEONGYEON :"Taklah.. Mana ada saya menangis.. Mata saya masuk habuk.. Mana Seulgi? "

JIMIN :"Hmmpp.. Dia taknak jumpa dengan saya..😢"

JEONGYEON :"Eh.. Mana boleh macam tu.. Awak datang sini susah2..Boleh dia buat awak macam tu😠..Biar saya yang jumpa dia.. Tepi!Dia ni dah lebih! "

JIMIN :"Jeongyeon jangan!Tunggu saya!"

Jeongyeon sangat marah atas perbuatan Seulgi yang tidak disukainya itu.. Dia terus memasuki bilik Seulgi tanpa mengetuk pintunya..

SEULGI :"Eh!Awak ni kenapa main masuk je.. Memang takde adab ye?!"

JEONGYEON :"Siapa yang takde adab.. Saya ke awak?! Sanggup awak buat macam tu dekat Jimin ha?!Dia susah2 datang sini.. Awak boleh buat macam tu.. Perempuan jenis apa awak ni ha?!"

SEULGI :"Eh.. Awak ni siapa nak masuk campur hal kami..Oo.. Awak nak jadi penyelamat Jimin lah.. Hahahhahahhaha.. Ke awak nak jadi girlfriend dia.. Sebab tulah awak buat macam ni Kan?Saya tak kesah pun kalau Awak nak jadi girlfriend dia!"

JEONGYEON :"Awak tak kesah saya jadi girlfriend Jimin sebab awak dah ada Kai Kan?Sebab tu awak biarkan dia macam tu Kan?"

JIMIN :"Seulgi.. Betul ke?"

SEULGI :"....."

JIMIN :"Seulgi!!awak dengar tak apa yang saya tanya ni!!Kenapa awak sanggup buat saya macam ni ha?!Apa lagi yang tak cukup Seulgi! Saya sayang awak separuh mati tahu tak?!Apa salah saya!Cakap dengan saya! "

KAI :"Kenapa bising2 ni?Eh Jimin "

Kai baru sahaja hendak memeluk Jimin.. Jimin terus menolak badannya..

JIMIN :"Jagakan Seulgi elok2..sayang dia daripada nyawa kau sendiri.. Aku percayakan kau..Jeongyeon.. Mari keluar.. Saya dah nak sanggup tengok muka orang yang tak reti bersyukur ni.. "

SEULGI :"jimin.. "

JIMIN :"Semoga awak bahagia "

Jimin terus menarik tangan Jeongyeon.. Dan terus memandu balik ke rumah Jeongyeon..

I LOVE YOU PJM 😘Where stories live. Discover now