12🐥

279 18 0
                                    

JEONGYEON :"Takpe Jimin.. Biar saya yang bawa kereta ni.. "

JIMIN :"Awak duduk sana sekarang! "

Jeongyeon merasa sangat takut dengan suara Jimin yang lantang itu.. Dia pun terus duduk di sebelah tempat duduk pemandu..

Perjalanan mereka sangat senyap.. Sehingga Jimin berkata..

JIMIN :"Sekarang ni saya nak awak cerita.. Dari A sampai Z.. Sekarang!"

JEONGYEON :"Ce.. Cerita apa? "

JIMIN :"Macam mana awak boleh tahu yang Seulgi dengan Kai tengah couple.. "

JEONGYEON :"Tsskk.. Tskk.. Hari tu.. Saya tengah online instagram.. Lepastu ada satu article.. Dia cakap yang Kai dengan Seulgi confirm tengah couple.. Saya memang dah nak bagi tahu dekat awak.. Tapi banyak sangat halangan.. Tssk... Tskk.. "

JIMIN :"Yang awak menangis ni kenapa?"

JEONGYEON :"Saya cepat jadi takut kalau ada orang tengking saya"

JIMIN :"Dah2..saya minta maaf.. Saya Geram sangat dengan Seulgi tu.. "

JEONGYEON :"Takpe.. Saya pun nak minta maaf dengan awak"

JIMIN :"Jomlah kita pergi makan "

JEONGYEON :"👌 okeyh "

Tiba di restoran.. 🏪

JEONGYEON :"Eh.. Kejap..Ambil mask ni.. "

JIMIN :"Oh... Nasib baik awak ingatkan saya.. Kalau tak.. Tak tahu lah apa jadi.. "

JEONGYEON :"Jom lah.. "

JIMIN :"Mask awak?"

JEONGYEON :"Macam saya cakap hari tu.. Takde siapa yang kenal saya pun.. Dah la Jom!"

Jeongyeon terus menarik tangan Jimin masuk ke dalam restoran tersebut.. Dan dia mencari meja makan yang tersorok sedikit daripada orang ramai.. Tiba di meja itu.. Seorang pelayan terus mengambil order mereka..

PELAYAN :"Ye cik.. Nak makan apa?"

JEONGYEON :"Boleh bagi kami.. Stew kimchi jjigae dengan tteobokki? "

PELAYAN :"Oh.. Baiklah.. Kalau saya nak tanya sedikit boleh?Awak ni Yoo Jeongyeon ye?"

JEONGYEON :"Aaa.. Ye.. "

PELAYAN :"Boleh awak bagi tandatangan awak?"

JEONGYEON :"Boleh.. "

PELAYAN :"Oh.. Thank you! Saya harap awak dapat masuk kumpulan twice ✌..saya akan selalu support awak!"

JEONGYEON :"Thanks!"





I LOVE YOU PJM 😘Where stories live. Discover now