18🐾

296 17 3
                                    

JEONGYEON :"Nak pergi beli baju sekejap lah

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

JEONGYEON :"Nak pergi beli baju sekejap lah.. "

JIHYO :"cepat - cepat dia dah nak pergi tu.. Ikut dia dari belakang.. Senyap - Senyap.. "

TWICE :"okeyh "

JEONGYEON :"Cantiknya baju ni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

JEONGYEON :"Cantiknya baju ni.. Tapi sesuai ke kalau aku pakai.. Aku dah lah tak cantik.. Macam tak sepadan je dengan aku.. Aku ni buruk.. Rambut pun tak cantik.. Takpelah kita cuba dulu.. "

SEULGI :"Oppa!Cantik tak? "

JIMIN :"Of course lah.. Awak yang paling cantik dekat dalam dunia ni tau!"

SEULGI :"Cantik dari jeongyeon? "

JIMIN :"sekejap saya nak pergi tandas sekejap "

SEULGI :"eh.. Perempuan ni ada rupanya.. Kau buat apa dekat sini?oh! Aku tahu!Of courselah kau ni stalk kitaorangkan.. CEMBURU lah katakan.. Eh kau nak try baju ni ke?Aku rasa tak payah.. Bukan apa kau macam tak tahu pulak.. Kau tu tak cantik 😂..Kau tak payah lah nak buang masa kau nak try baju ni.. Kaki kau tu dah lah sakit.. Kau ni orang kurang upaya kan?Kau duduklah dekat rumah kau.. Duduk macam orang dah nak mati.. Kesian betul mak bapa kau.. Anak dia boleh mati dulu dari mak bapa dia.. 😂Eehh.. Lawaklah kau.. Dah blah! "

JEONGYEON :"Eh!Kenapa nak kena libatkan mak bapa aku ha!Aku Tak pernah cari pasal dengan kau.. Kenapa kau kena hina aku macam ni sekali?! "

SEULGI :"Aku hina ke ha?Aku rasa aku cakap semuanya FAKTA .."

Jeongyeon tak sanggup nak membalas apa yang Seulgi kata kepadanya itu.. Hati Jeongyeon sangat sakit kerana Seulgi mengatakan yang dia akan mati.. Tiba-tiba Seulgi menyepak kaki jeongyeon yang sedang berbalut itu.. Dia terus menjerit kerana kakinya merasa sangat sakit.. Jeongyeon terus terjatuh..

SEULGI :"Padan dengan muka kau..kalau boleh aku nak bunuh kau ke dekat sini.. bye.. Hodoh!"

?????:"Jeongyeon Awak okeyh Tak?"

JEONGYEON :"Tskk.. Tskk.. Vernon? "

VERNON :"ye.. Saya vernon.. Awak okey tak..?Saya nampak apa yang Seulgi buat dekat awak tadi.. Kenapa awak tak balas balik?"

JEONGYEON :"Kenapa kau tak tolong aku!"

VERNON :"😅..Dah!Jomlah kita pergi klinik ..sini saya dukung..cepat naik!"

DAHYUN :"Jihyo unnie.. Saya kesianlah dekat Jeongyeon unnie.. Saya nak pergi dekat dia!"

JIHYO :"Aniya! Kita biarkan je dulu.. "

NAYEON :"Takpe-takpe hari ini hari Seulgi.. Hari nanti hari Jeongyeon pula.. Sebab kita ada video ni"

I LOVE YOU PJM 😘Where stories live. Discover now