20🔫

300 19 1
                                    

CHAEYOUNG :"Unnie bangun.. Nah tengok cermin ni.. "

JEONGYEON :"...."

TZUYU :"Wae?jeongyeon unnie? Awak tak suka ke?"

TWICE :"Kitaorang minta maaf kalau kitaorang main colour je rambut kau warna blonde .."

JEONGYEON :"..."

DAHYUN :"Unnie! Wae?!"

JEONGYEON :"Ni betul - betul aku ke?Tak mungkinlah.. Mesti aku mimpi ni.. Baik aku tidur balik"

MOMO :"Unnie! Ni bukan mimpilah!"

JEONGYEON :"Serious lah.. Siapa yang?.."

JIHYO :"Aku!aku yang buat.. Marahlah aku puas-puas!"

JEONGYEON :"??..Thank you! Cantiknya..! "

TWICE :"🙆🙆🙆🙆"

MAMA 2016

NAMJOON :"Eh korang! Cuba tengok ni.. Twice ada member baru eh?cantiklah!"

TAE :"Uishh.. Cantik! Tapi macam familiar lah muka ni.. "

JIMIN :"Siapa-siapa nak tengok.. Cantik sangat ke?"

NAMJOON :"Tadi aku buka google

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


NAMJOON :"Tadi aku buka google.. lepas itu keluarlah gamba dia ni.. "

JUNGKOOK :"Ni bukan jeongyeon? "

JIN :"Uishh.. Cantiklah dia sekarang!"

JIMIN :"Tak.. Tak.. Tu bukan dia.. Kalau dia pun.. Mesti gambar tu edit.. Yelah.. Dia mana ada fan.. Dengan perangai tomboy dia.. "

J HOPE :"Tapi aku ada tengok dekat music video diorang.. Memang macam nilah rambut dia"

NAMJOON:" music video yang mana?"

JHOPE :" TT ..Yang dia jadi patung tu"

JIN :"Ouh.. Aku dah dengar lagu tu.. Best.. Comel.. "

JIMIN :"Alah rambut palsu.. Nak dapat perhatian lebih.. "

TAE :"Kau dah kenapa Jimin.. Kalau ye pun kau ada girlfriend.. Tak payah cakap orang lain macam tu.. "

JIMIN :"Ah! Lantak akulah.. TWICE aku paling benci!"

JUNGKOOK :"Aku teringin nak tengok macam mana reaksi kau.. Dekat pentas nanti"

JIMIN :"😤"

MANAGER :"Baiklah.. BTS boleh naik ke pentas sekarang.. Program kita dah nak mula "

DIBILIK TWICE

Jeongyeon hanya duduk di depan cermin.. Dia termenung.. Dia tidak percaya yang dia sudah menjadi secantik itu.. Di dalam hatinya rasa takut untuk naik ke pentas.. Dia tidak mahu berjumpa denagn Jimin..

JIHYO :"Jeongyeon.. Jomlah.. Kita naik.. Program dah nak start.. "

JEONGYEON :"jihyo..aku tak bersedia lagi.. "

TZUYU :"Unnie dah cantiklah.. Jomlah naik.. "

JIHYO :"Takpelah tzuyu.. Jeongyeon tak bersedia lagi.. Nanti kalau kau dah bersedia.. Kau naik tau.. Jangan lambat.. "

JEONGYEON :"Hmm.. Okey.. "

TWICE :"Bye!"

JEONGYEON :"hmmp.. Aku ingatkan jadi idol ni senang! Rupanya!"

DI PENTAS

Jungkook ternampak Twice naik ke lalu di hadapan mereka untuk duduk.. Dia terus memandang Jimin secara senyap-senyap.. Jimin seperti sedang mencari-cari seseorang didalam group itu..

NAMJOON :"Mana?Takde pun!"

TAE :"Haahlah.. Takdepun.. Bukan dieorang ada 9 orang member ke.. Ni baru ada 8..lagi satu?"

JIN :"Takkanlah kita salah girlgroup kowt.. "

NAMJOON :"Tak mungkinlah.. Tadi memang dia tulis TWICE dekat situ.. "

DIBILIK TWICE

JEONGYEON :"Hmmp.. Takpe!aku kena move on! Maybe nanti my future husband lagi handsome dari dia.. "

Ketika Jeongyeon naik ke pentas banyak mata sedang memandang dia..

JUNGKOOK :"Namjoon hyung

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


JUNGKOOK :"Namjoon hyung.. Tu!"

Jimin terus memandang Jeongyeon dengan pandangan yang sangat terkejut..

JIN :"Uishh.. Cantiklah.. "

TAE :"Jimin!? Bukan main kau.. Kau kata kau tak suka dia.. Yang muka kau terkejut sangat tu kenapa?"

JIMIN :"Siapa cakap aku tengok dia!"

JUNGKOOK :"Alah.. Nak berlakon konon.. Ingat kitaorang tak nampak ke?"

I LOVE YOU PJM 😘Where stories live. Discover now