GAYO DAEJUN
TWICE :"Jeongyeon! Kau nak pergi mana?!"
JEONGYEON :"Aku kena bagitahu Jimin sekarang juga!"
JIHYO :"takpe-takpe kita ikut dia dari belakang, kamera bawak"
TWICE :"Okeyhh!"
Jeongyeon berlari mencari-cari bilik BTS, dan dia terlanggar seseorang, Jungkook,
JUNGKOOK :"Eh! Sorry, Awak okey tak?"
JEONGYEON :"Okey.. Okey.. "
JUNGKOOK :"awak kenapa? Cari siapa ni? Macam penting je!"
JEONGYEON :"Awak ni Jungkook BTS? "
JUNGKOOK :"ha... Ye saya"
JEONGYEON :"tolong cakapkan dekat Jimin, yang Seulgi tu curang belakang dia, seulgi tengah couple dengan kai. Tolong cakapkan ye! Bye! Saya dah lambat!terima kasih!"
JUNGKOOK :"Aduh.. Macam mana aku nak cakap dengan jimin ni.. "
JIMIN :"Bahagia nampak, macam best je. Hmmpp, nanti aku nak cubalah, buat-buat jatuh,lepastu borak-borak best jugak eh"
JUNGKOOK :"Eh!kau ni kenapa! Dia memang terlanggar aku tadi!kau kenapa ha Jimin!kau ni dah berubah sangat tahu tak!kau bukan jimin yang aku kenal dulu!"
JIMIN :"kalau kau nak aku yang dulu,kau just mati and kau perlu tunggu kau dilahirkan semula,lepastu kau carilah orang yang perangai sebijik macam aku!"
JUNGKOOK :"Aku tak sangka kau macam ni!semenjak kau dengan Seulgi, kau berubah sangat!kau ni memang playboy! Buaya darat! Sama je dengan Seulgi tu!playgirl!.."
JIMIN :"Eh!kau jangan nak cakap Seulgi Macamtu eh!dia tak Macamtu!"
JUNGKOOK :"kalau kau nak tahu, seulgi tu tengah bermesra dengan kai sekarang ni!"
JIMIN :"si.. Si.. Siapa bagitahu kau?"
JUNGKOOK :"perempuan yang dulu kau cakap kau sukakan dia,yang dulu kau cakap nak tengok dia jadi idol!"
JIMIN :"eh!mane perempuan tu ha?!sengaja je nak pecah belahkan kitaorang! "
JUNGKOOK :"aku nak cakap, kalau sekarang ni,jeongyeon tak dapat bukti yang Seulgi tu curang.. Dan nanti kau dapat tahu sendiri, padan muka kau.. Dia nak bagitahu kau sekarang.. Supaya kau tak jadi macam dia nanti"
JIMIN :"Ah!tak payah nak backup dia sangat! "
Jimin dengan marah pergi mencari jeongyeon,
Beberapa minit kemudian,jimin masih lagi tidak jumpa jeongyeon, dia teringat yang Jeongyeon suka duduk di rooftop, jimin pun bergegas naik ke atas ,Dan dia ternampak jeongyeon sedang termenung seorang diri disitu.JIMIN :"eh!Kau ni kenapa ha?!saja nak belahkan kitaorang berdua kan?"
JEONGYEON :"Tak,saya cakap betul.. Vernon sendiri cakap dekat saya"
JIMIN :"Bukti!aku nak bukti!sekarang!"
SEULGI :"eh!?kenapa ni jimin?"
JIMIN :"awak nak tahu dia ni cakap yang awak ni curang belakang saya,lepastu bila saya minta bukti.. DIAM!"
SEULGI :"Takpe-takpe ,awak pergi turun dulu eh, biar saya cakap dekat dia,bye!"
JIMIN :"bye "
SEULGI :"Eh? Kau ni memang tak tahu malu eh!dia dah tak nak dekat kau,so kau tak payahlah nak terhegeh hegeh dekat dia,malu la sikit"
JEONGYEON :"Aku bukan nak terhegeh hegeh lah!aku tak nak dia tertipu dengan kau!"
SEULGI :"Kalau aku curang pun kenapa!ada masalah dengan kau ke!kau dengar sini eh!kalau aku dengar lagi sekali jimin cakap dekat aku, yang kau ni cakap aku curang,kau tahu lah nasib kau!kau dengar tak!"
Selepas sahaja Seulgi pergi, jeongyeon terduduk menangis, dia betul-betul tak percaya yang Jimin sudah betul-betul telah memakan umpan seulgi.. Hati dia semakin sakit di sebabkan Jimin & seulgi.. Dia menjadi semakin serabut dengan hatinya, suara hatinya tiap-tiap hari bertukar, sekejap dia merasakan dia masih sukakan Jimin,sekejap dia merasakan dia membenci Jimin..
VERNON :"Jeongyeon? "
JEONGYEON :"Tsskk.. Tsskk.. Awak buat apa dekat sini?"
VERNON :"Kenapa awak menangis ni?Awak okey tak?"
JEONGYEON :"tak.. Saya tak apa-apa, saya terjatuh ke tadi.."
VERNON :"Dah kenapa awak menangis? "
JEONGYEON :"Sakit"
VERNON :"Dah la jom.. Kita dah nak start ni.. "
JEONGYEON :"Ouh okey"
JYP - WHO'S YOUR MAMA
VERNON :"Awak dah sedia?"
JEONGYEON :"..."
VERNON :"Awak?"
JEONGYEON :"Nae!"
VERNON :"dah.. Senyum! Kita nak start dah ni!senyum!"
JEONGYEON :"
Dah! Puas?!
VERNON :"barulah comel!"
MINA :"