13🐊

275 18 0
                                    

PELAYAN :"Nah.. Ini makanan cik jeongyeon.. Eh?Ini siapa cik jeongyeon? "

JEONGYEON :"Aa.. Hmm.. Di.. Dia ni.."

JIMIN :"Saya saudara dia.. Mak bapa saya tidur di sini untuk sementara.. "

PELAYAN :"Oohh.. Ingatkan cik jeongyeon dah berpunya.. Takpelah saya pergi dulu ye"

JIMIN :"So.. Itu yang awak cakap awak tak popular? Siap minta tanda tangan lagi.. "

JEONGYEON :"😅..Lepas ni apa plan kau?"

JIMIN :"Aku rasa nak duduk sini dalam dua ke lima hari lagi boleh?"

JEONGYEON :"Boleh je.. Tapi kenapa? "
JIMIN :"Saja nak siar2..dengan perempuan yang cantik.. "

JEONGYEON :"Uisshhh.. Untunglah ada orang suka.. Mana perempuan tu"

JIMIN :"Awak nak saya telefon dia ke? "

JEONGYEON :"Nak.. Mesti cantikkan?Kalau boleh nak tengok gambar dia sekali"

JIMIN :"Sekejap eh.."

     📱📱📱KRING..KRING..📱📱📱

JEONGYEON :"Eh?Siapa pula ni? Jimin?Kenapa awak telefon saya ?Awak salah tekan ye?"

JIMIN :"Takdelah.. Mana ada saya salah tekan.. Awak nak tengok ke gambar perempuan tu ?

 Awak nak tengok ke gambar perempuan tu ?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Cantik tak?"

JEONGYEON :"😶😳😳..saya nak pergi bilik air sekejap "

Jeongyeon berlalu pergi dengan mukanya yang merah padam.. Didalam tandas..

JEONGYEON :"(Ishhh.. Kenapa dengan dia tu.. Buat malu aku je.. Takkan lah dia dah lupakan Seulgi? )

Jeongyeon tiba2 memegang dadanya.. Dia merasakan yang hatinya sangat berdegup laju.. Sudah lama dia tidak merasakan perasaan itu..

I LOVE YOU PJM 😘Where stories live. Discover now