JIHYO :"Wah akhirnya habis jugak MAMA tahun ni.. Tak sangka kita dapat song of the year "
MINA :"Itulah.. "
JEONGYEON :"Jihyo, aku nak pergi tandas sekejap.. "
JIHYO:"Oh.. Okeyh"
Ketika Jeongyeon baru saja keluar dari bilik itu...Jeongyeon ternampak Jimin dan Seulgi sedang bercium didepan bilik BTS.. Dia ingin berpatah balik.. Tetapi Seulgi ternampaknya dan dia tersenyum sinis.. Jeongyeon tidak tahan lagi.. Dia berfikir untuk lalu sahaja.. Ketika Jeongyeon sedang lalu dihadapan mereka.. Tiba-tiba Seulgi terus menyadung kaki jeongyeon yang baru pulih itu..
SEULGI :"Oops"
JEONGYEON :"Kau nak apa lagi!Aku tak kacau kau pun! Tolonglah! Aku tak buat kau teruk macam ni! Aduh.. "
JIMIN :"Eh! Berani eh kau..! Tengking girlfriend aku!"
JEONGYEON :"Aku benci kau! Aku benci korang berdua! Aku akan ingat apa yang korang berdua buat dekat aku!Aku ingat! Jimin! Aku benci kau!"
NAYEON :"Jeongyeon! "
TWICE :"Jeongyeon! Wae?!"
SEULGI :"Lain kali dah nampak orang tengah mesra-mesra tak payahlah nak lalu.. Padanlah muka kau!"
JIHYO :"Woi! Kau ingat dia ni binatang ke!Dia baru ke sembuh! Korang ni memang manusia Takde perasaan betul!"
SEULGI :"Alah.. Kau ingat aku kesah ke?! Woi jeongyeon! Kau ingat rambut kau dah panjang sikit.. Jimin ni nak lagi ke dekat kau! Tolonglah! "
NAYEON :"Kau tengoklah satu hari nanti.. Apa yang kau buat ni.. Satu dunia akan tahu..! "
JEONGYEON :"Dah la Jom!"
SEULGI :"Uishh.. Takutnya!!"
DORM TWICE
DOCTOR :"Jangan risau.. Kaki dia just lebam sikit je.. Tak lama lagi dia okey.
Saya pergi dulu!"JIHYO :"Thank you doctor!"
KNOCK.. KNOCK.. 🚪🚪
MINA :"Eh Vernon? Kenapa awak datang sini?"
VERNON :"Jeongyeon ada? Saya nak ajak dia keluarlah.. "
MINA :"Saya rasa hari ini dia tak boleh keluar, kaki dia sakit.."
VERNON :"Eh? Bukan dah baik ke?"
MINA :"awak masuklah dulu"
NAYEON :"VERNON?"
VERNON :"Nae.. Sorry mengacau Malam-malam ni, jeongyeon, macam mana kaki awak boleh sakit balik? mesti Seulgi yang buatkan?"
JIHYO :"Of courselah, siapa lagi , dia dengan jimin sama je!"
VERNON :"Ha?!Jimin!? Seulgi dengan jimin lagi ke?"
DAHYUN :"Yelah.. "
VERNON :"Tapi tadi dekat MAMA saya nampak Seulgi dengan kai tengah peluk-peluk, bukan main mesra lagi saya tengok diorang, saya ingatkan Jimin dengan Seulgi dah putus "
JEONGYEON :"Ha?!Tak, tak, seulgi tak boleh buat macam tu dekat Jimin! Aku tak nak Jimin jadi macam aku!aku kena bagitahu dia! "
NAYEON :"Biarlah dia Jeongyeon! Biar dia rasa apa yang kau rasa selama ni!"
JEONGYEON :"kau tak faham nayeon! Aku masih sayangkan dia lagi!"
JIHYO :"Takpe-takpe minggu depan kita ada show dengan BTS ,Gayo daejun ,Seventeen pun ada kan? "
VERNON :"Aah, Tapikan kitaorang ada dengar yang Got 7, Gfriend ,Seventeen dengan Twice ada buat collaboration! "
CHAEYOUNG :"Yeke!"
VERNON :"Kalau tak silap lagu JYP SUMBAENIM "
CHAEYOUNG :"Alah.. Mesti lagu seksi"
JIHYO :"kau kena cepat-cepat membesar chaeyoungie,! "
VERNON :"Hahaah.. Takpelah saya balik dulu!bye!jeongyeon get well soon! "
Jeongyeon tidak dengar apa yang mereka semua bualkan,dia hanya termenung, dia tidak sanggup melihat Jimin jadi seperti dia, walaupun dia sangat membenci Jimin,
JEONGYEON :"(aku kena bagitahu Jimin jugak ..aku akan bagitahu dia masa Gayo daejun nanti)
MOMO :"Jeongyeon unnie? Kau tak apa-apa "
JIHYO :"Momo,bawaklah dia pergi tidur, takut pengsan pulak nanti, banyak sangat dia berfikir, asyik termenung je, kita cakap ni bukan dia dengar pun..kesian aku tengok dia tu.. Ishhh!kalau saya jadi dia, dah lama aku tumbuk muka perempuan tu!"
TZUYU :"Ishhh unnie ni.. Kita ni idola, kamera ada dekat mana-mana je eh.. Kalau viral nanti, habislah kita
NAYEON :"Takpe, kita tunggu je satu hari nanti, dia akan rasa apa yang Jeongyeon rasa sekarang ni"