Why hurt someone whose intetion is to love you?
Eram la cafenea și așteptam să apară și Phil. Am ajuns mai devreme decât ora stabilită pentru că, sincer, am vrut să ies cât mai repede din casa aia. După două săptămâni de doliu trebuia să mă aerisesc și să-mi iau mintea de la tot.
Ușa se deschide și apare și el. După față nu era bine. Nu era el, acel Phil mereu zâmbăreț și vesel.
Mă vede și îmi zâmbește cu tristețe. Se apropie de masa unde eram și se așează în fața mea. Zâmbesc compătimitor.
- Bună! Forțează alt zâmbet, de data asta vrând să pară încântat că este aici.
- Hei! Zic tristă.Până să mai zică ceva, apare chelnerul care ne ia comanda. Amândoi cădem deacord la două cafele lungi, cu lapte.
- Deci... zic, pentru că așteptam să înceapă conversația și să îmi spună de ce ne-am îmtâlnit.
- Decii... umm... îmi pare rău, pentru...știi tu ce. A fost un joc stupid.
Îi zâmbesc și îl apuc de mână.
- E ok! Am înțeles asta. Însă, vreau să știu ce e așa de important de vorbit.Înghite în sec și începe să se fâstâcească, pe semne că era agitat.
- Îți voi spune tot, dar promite că nu îi zici nimic Christinei, nu o întrebi nimic.
- Bine, bine, promit! Poate că aveam degetele încrucișate, însă chiar voiam să stiu despre ce e vorba.
- E o poveste lungă, așa că ai face bine să te faci confortabilă. Cred că o să stăm mult aici.
Nu prea voiam să cred, dar nu aveam de ales.
- Tot ceea ce am spus despre Christina ultima dată când ne-am văzut este adevărat, dar... are un motiv extrem de întemeiat din cauza căruia ți-a ascuns toate astea.
Încerc să zic ceva dar îmi face semn cu mâna să tac.
- Lasă-mă să îți zic toată povestea și după poți să mă întrebi ce vrei. Christina, acum șapte ani, s-a măritat cu George Regazzi. Un faimos antreprenor, speaker, fotomodel, spune tu. Doar că, astea erau de suprafață. În realitate era moștenitotul unia dintre cei mai periculoși și influenți mafioți din Italia.Când aud asta un fior mă cuprinde și îmi dau seama de șocul ce se vedea pe fața mea.
- Da! Așa este, zice Phil amuzat. Și eu am reacționat la fel când am aflat.- Christina e în pericol? Doar la asta mă gândeam.
- Într-un fel. Însă, cei apropiați ei au fost mereu amenințați și chiar răniți.
- Adică?Începe să râdă forțat. Nu cred că voia să intre în detalii.
- Adică, am stat o săptămână în comă când am ascuns-o pe Christina de nenorocitul ăla.
- Phil... este tot ceea ce puteam zice. Nu vreau să îmi imaginez cum a fost pentru el și, mai ales, pentru Christina.
- Mda! A trecut. Dar el nu s-a lăsat. O amenința pe Christina non-stop.
- De ce s-a măritat cu el? Era o întrebare care mă frământa de la prima propoziție.
- Parțial din interes, mai mult el, și parțial din dragoste, mai mult ea. Nu pot zice că a fost marea lui dragoste, dar când s-au cunoscut, a simțit ceva pentru el. Era tânără și naivă iar el era chipeș și șarmant. Deci, îți dai seama.
- Mda... zic cu jumătate de gură, pentru că exact asta mi s-a întâmplat cu ea.
- El a vrut să pună mâna pe imperiul creat de tatăl Christinei nici de cum să fie cu adevărat cu ea. Și, iar fi reușit, însă tatăl Christinei l-a forțat să semneze act prenupțial și jumătate din firmă a trecut-o pe numele meu.
CITEȘTI
Plăceri Nevinovate
RomanceCeea ce voia să fie un simplu intership la una dintre cele mai influente companii multinaționale, se transformă într-o adevarata schimbare a destinului. Cum va reuși Ema Wolf să înțeleagă ce se întâmplă cu ea și mai ales, daca va accepta schimbarea...