Capitolul 11: " A doua zi!"

3.3K 89 2
                                    

Somethig tells me I'm gonna love her for the rest of my life.


Lumina puternică îmi tulbură somnul și, somnoroasă, deschid ochii, în fața mea formându-se împrejurimile ce mă înconjurau. Eram în camera mea, în patul meu și, brusc, devin conștientă de trupul cald și adormit de lângă mine. Mă întorc și acolo era, adormită într-un somn profund. O privesc și zâmbesc involuntar la vederea ei. Era cel mai frumos lucru ce mi se putea întâmpla.

Mă apropii ușor de umărul ei gol și îl sărut, căldura lui trimițând impulsuri electrice prin tot corpul meu. Se simțea bine. Ea, se simțea bine.

Se mișcă ușor și se întoarce cu fața către mine. Rămân fără respirație când văd frumusețea din fața mea.

- Bună dimineața! Spune, cu vocea ușor răgușită. Era atât de sexy. Zâmbește somnoroasă și mă ia în brațe.

- Bună dimineața, îi șoptesc și o sărut pe tâmplă.
Se cufundă și mai mult în brațele mele și mă face să mă topesc. Femeia care era independentă, autoritară și rece cu mine, se comporta ca o adolescentă îndrăgostită.

După câteva secunde, se ridică și mă privește. Zâmbea larg, plină de fericire.

- Ce? O întreb, rușinată. Îmi mângâie obrazul și îmi las capul să se odihnească în palma ei caldă.

- Nimic! Doar sunt fericită. Mă sărută pe frunte. Simțeam că visez. "Sigur nu dorm încă și din clipă în clipă o să mă trezească copilul vecinului?"

- Te-ai simțit bine aseara? Întrebarea ei mă duce înapoi la noaptea trecuta.

♡♡♡

Îmi săruta trupul și cu mâinile explora fiecare formă în parte. Emana o căldura inumană și simțeam cum temperatura din mine crește cu fiecare respirație a ei pe care o simțeam pe trup.

Reușea să se strecoare pe unde nimeni nu a îndrăznit să mă atingă. Era atentă și blândă. Știa că e prima dată pentru mine și avea grijă să mă simt bine.

Cu fiecare mișcare mă asigura că ceea ce se întâmplă este bine și frumos. Simțeam asta în tot corpul meu.

De fiecare dată când își trecea mâna printre picioarele mele, respirația mi se tăia. Atingerea ei era ceva nou pentru mine dar se simțea perfect.

Voiam să o ating și eu și să o răsfăț, dar nu știam cum. Nu încă! O las pe ea să mă ghideze, să mă învețe. Se pricepea foarte bine la ceea ce făcea.

♡♡♡

- Da! Raspund sigură pe mine și pe sentimentele mele.
Se vedea pe fața ei că era fericită deși eu nu prea am avut vreo contribuție aseară.

- Am o idee, spune, ca o copilă pusă pe șotii.

- Hmmm...ce idee? Îmi duc mâna la bărbie să par mai interesată.

- Să mâncăm. Mă pupă pe nas și coboară repede din pat. Purta doar perechea de bikini. Mă uit la spatele ei frumos și fin, iar în lumina puternică a dimineții părea că strălucește.

Nu mă pot abține și mă strecor pe la spatele ei îmbrațisând-o, înainte de a apuca să își pună ceva pe ea. O sărut pe umeri și pe spate coborând încet spre mijloc.

Plăceri NevinovateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum