Final?!

2.2K 52 14
                                    

Buna tuturor! Vă mulțumesc că mi-ați urmărit poveste. Este prima mea carte și am avut emoții enorme că nu va plăcea, mai ales că abordează o poveste cu caracter homosexual, subiect tabuu la noi în societate.

Acum, că am ajuns la final, am câteva observații să fac:

Dacă ați observat citatele de la începutul fiecărui capitol, aceatea erau oarecum gândite de Christina. Poveste fiind din perspectiva Emei, nu prea știam exact ce se în tâmpla în mintea Christinei și citatele refelctă o parte din ceea ce gândea și simțea.

Aceasta nu e ultima parte. Va mai fi una, însă puțin mai târziu.

Între timp, am început 3 povești si vă las pe voi să decideți pe care vreți să o public și să o continui.

1. Sub acoperire

Povestea este despre o tânără ofițer, proaspăt absolventă a academiei, implicată într-o misiune de subacoperire care trebuie să se împrietenească cu fiica unui lord al drogurilor ce își vinde marfa atât în America de Sud cât și în S.U.A., pentru a-i afla jocurile și a-l prinde odată pentru totdeauna.

Gen: Acțiune, Crimă, Romantic, Drama

2. Proastă combinație

Titlul reflectă faltul că, Amelia o femeie care se apropie de 30 de ani și prietenul ei cel mai bun, Michael, vor să își găsescă parteneri pentru a se căsatori. Planul e ca Amelia să îi găsească lui Michael și invers. Doar că, lucrurile nu ies tocmai cum și-au propus.

Gen: Comedie, Romantic

3. Între conștiință și simțire

Este o poveste de tipul studentxprofesor iar acțiunea este plasată prin anii 1850 și se petrece în cadurl unei facultăți de arte.

Gen: Romantic, Drama

Lăsați un coment la titlul poveștii pe care vreți sa o postez. Povestea cu cele mai multe comentarii va fi publicată în 10 zile.

Vă mulțumesc că îmi urmăriți activitatea și sper să vă încânte și pe viitor lucrările mele.

Vă îmbrățișez!!! 🤗🤗🤗

Edit nou:

Vă mulțumesc pentru interesul acordat acestei cărți. Pentru mine este extraordinar câte persoane și-au arătat aprecierea deși genul acesta nu prea este căutat la noi.

Pentru cei interesați, citiți și partea a doua. Iar dacă ați făcut-o, vă aștept să dați un ochi și pe noua carte Sub acoperire.

Programul încărcat și blocajul nu m-au lăsat să continui și să o postez mai devreme. Acum, am revenit și sper să vă placă la fel de mult ca asta.

Sunteți cei mai tari!!! 💞💞💞

Plăceri NevinovateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum