14.

1.3K 32 3
                                    

Celou sobotu a neděli nic nedělám. Většinou spím a nebo koukám na seriály. Takže dělám svoje oblíbené činnosti.

Pondělí
Probudím se kvůli budíku. Dneska je pondělí. Vůbec se mi nechce stávat. Chvíli ještě jen tak ležim v posteli. Pak si vezmu do ruky mobil a projedu sociální sítě. Pak jdu do kuchyně. Udělám si snídani a sním jí. Pak si udělám ranní hygienu a nalíčím se. Poté si vyžehlím vlasy a jdu do pokoje. Obléknu se. Vezmu si na sebe ryfle a tričko Lewis. Vezmu si batoh a sejdu schody. Nazuju si svoje Vans boty a obléknu si Nike mikinu.

,, Čau, jdu do školy"

,, Ahoj"

,,Ahoj"

Celou cestu do školy poslouchám písničky. Najednou si uvědomím, že sedím vedle Jacka. Sakra já vedke něho nechci sedět.

Přijdu do školy a uvidím u skříněk Lily.

,,Ahoj Lily"

Lily se na mě otočí a usměje se.

,,Ahoj"

Společně jdeme do třídy. Přijdeme do třídy a já uvidím Jacka. Usměje se na mě. Já se na něho zamračím a dám si tam batoh a jdu za Lily. S Lily si povídáme. Zazvoní na hodinu. Sednu si vedle Jacka.

,, To mě jako ani nepozdravíš?"

,, Proč bych měla? Potom všem?"

Na to nic neřekne.

,, Jsi jdi radši za svojí Moly"

Najednou přijde Bieber. Pozdraví.

,, Takže máme první matematiku"

Panebože matika je nejhorší předmět na světě a máme na ní Biebera. Tak to je fakt hrozný. Ještě musím sedět vedke tohohle kreténa. Učitel se na mě jen rychle podívá. Pak začneme psát do sešitu s začne vyvolávat k tabuli. Doufám že nepůjdu.

,, Slečno Blacková pojďte k tabuli"

A jsem v prdeli. Vůbec nevím,jak se to počítá. Mě ta matika fakt vůbec nejde. Přijdu k tabuli a podívám se na Biebera. Usměje se na mě a pak si mě prohlídne. Nadiktuje nějaký příklad. Napíšu ho na tabuli. Chvíli tam jen tak stojím.

,, Pane učiteli já vůbec nevím, jak se to počítá"

Podívá se na mě a pak se zvedne. Přijde ke mě. Stojí hodně blízko. Ucitím jeho dokonalou vůni. Začne mi to tam vysvětlovat. Já tam jen něco píšu a ani nevím co. Pořád musím myslet na to, že stojí tak blízko a na tu vůni a na všechno.

,, Takhle se to počítá."

,, Děkuju za vysvětlení"

Vůbec nic sem nepochopila. Podívá se na mě a já si rychle jdu sednout.

,, Hlavně, že jste to pochopila"

No tak tím bych si nebyla moc jistá. Rychle si sednu a začnu nějaký kraviny psát do sešitu. Nechápu jak někdo může matiku chápat. Já jsem ráda, že umím, alespoň něco. Podívám se na hodiny. Ještě pět minut. Tak to snad přežiju.

,, Tak slečno Blacková pojďte si ještě jeden příklad vypočítat, ať jsem si jistý, že to chápete"

Teď jsem ještě ve větší prdeli. Ať zazvoní! Přijdu k tabuli a Bieber mi nadiktuje příklad. Napíšu ho a vůbec nevím, co mám dělat. Chvíli tam stojím.

,, Pane učiteli, já jsem to asi ještě pořád nepochopila"

Přijde mi to zase ukázat. Trochu to pochopím.

,, Můžete si sednout"

Jdu si sednout. Konečně zazvoní na přestávku.

,, Můžete odcházet na další hodinu"

Je Chemie, takže jdeme do jiné učebny. Všichni si začneme vyndávat věci na hodinu. Pak všichni odejdou. Zůstanu ve třídě jen já a Bieber. Lily na mě čeká před třídou.

,, Slečno Blacková, nechtěla byste doučování matematiky. Bylo by to pro vás nejlepší, protože budete dělat maturitu z Matematiky."

Podívám se na něho. Jako doučování bych brala, protože chci udělat maturitu.

,, Jo chtěla bych"

,, Já mám dneska po škole čas. Vy končit ve 14:00. Tak se sejdeme před školou ve 14:30?"

,, Tak jo"

,, Nesmíme se dlouho zdržovat ve škole, takže bysme mohli jít ke mě domu."

Ty vole. K němu domu. Panebože. Já dneska jdu na doučování ke svému nádhernému učiteli domu.

,, Jo budu s tím počítat"

,, Tak teď už běžte na hodinu"

Uvidím Lily, která na mě pořád čeká před třídou a hned jí všechno řeknu.

Pak máme další nudné hodiny. Konečně jdeme na oběd. Na obědě si povídám s Lily a s Benem. U vedlejšího stolu uvidím Moly s Jackem. Jack na mě kouká. Odvrátím od něho pohled a dál si podívám s Lily a Benem.

Učitel Bieber (Justin Bieber) (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat