Když dojíme jídlo, tak jdeme ke skříňkám. Tam se oblékneme. Ben jde s Jackem, takže se s ním rozloučíme. Chvíli si podívám s Lily a pak se mnou jde před školu. Už tam pan učitel stojí. Přijdeme k němu.
,, Tak ahoj Lis. Nashledanou pane učiteli"
,, Ahoj"
,, Nashledanou"
Lily se na mě ještě usměje a odejde.
,, Tak můžeme?"
,, Ano"
Nastoupíme do jeho auta. Má nádherné auto. Vyndám si mobil a hned píšu Lily. Po chvíli odepíše.
,, Tak už jsme u mě"
Uvidím nádherný dům. Je velký a krásný.
,, To je krásný dům"
,, Děkuju"
Usměje se na mě a vylezeme z auta. Přijdeme ke vchodu a Bieber chvíli hledá klíče a pak odemkne. Uvidím krásně vybavený dům. To muselo stát hrozně moc peněz.
,, Tak můžeš jít dál"
Sundám si boty a otočím se na něho. On si taky sundá boty a pak mi řekne ať si sednu ke stolu. Sednu si tam a vyndám si matiku. Nemůžu tomu uvěřit. Právě jsem u svého učitele doma. A ještě k tomu u tak nádherného učitele. Musím se uklidnit.
,, Dáš si něco?"
,, Vodu prosím"
,, Jasně"
Odejde a já si rychle vyndám mobil a vyfotím fotku a pošlu jí Lily.
Zprávy:
Lily: Tam je to nádherný!
Lis: To jo.
Lily: A kde je?
Lis: Šel mi pro vodu. Už jde! Ještě možná napíšu!
Lily: Tak si to užij. Ahoj.
Přinese mi sklenici vody.
,, Děkuju"
,, Tak můžeme začít počítat"
Asi hodinu a půl mi tam něco vysvětluje a já to počítat. Už mi to docela jde.
,, No vidíš už ti to jde"
,, Konečně. Už jsem myslela, že to nikdy nepochopím"
Usměje se na mě a já na něho také.
,, Moc vám děkuju"
Podívám se na hodiny.
,, Už bych měla jít"
Podíváme se vzájemně do očí. Miluju ty jeho oči a ten jeho úsměv. Najednou se zvedne a odnese tu skleničku. Já si zatím všechno uklidím do batohu. Najednou za mnou přijde a řekne:,, Ještě nechoď"
Vtom se ke mě hrozně moc přiblíží. Ucítím jeho dokonalou vůni. Ty jeho oči! Sakra proč zrovna on musí být, tak dokonalý.
,, Pořád na tebe myslím. Když jsi začala chodit s Jackem, tak jsem myslel, že na tebe zapomenu, ale já tě nemůžu přestat milovat. Teď jsi se rozešla s Jackem a já ti chci říct, že tě pořád miluju."
,, Já tě taky miluju. Když jsem chodila s Jackem, tak jsem na tebe pořád myslela. Myslela jsem si, že když začnu chodit s Jackem, tak na tebe zapomenu, protože ty jsi můj učitel a to nejde, abychom byli spolu, ale já tě ale pořád miluju"
Najednou se začneme líbat. Jak dlouho mi tohle chybělo. Prostě ho miluju a nemůžu pořád sama sobě lhát, že ho nemiluji. On je úžasný. Najednou mi přijde zpráva.
,, Já se jen podívám na tu zprávu"
Justin se na mě podívá se smutně. Vezmu si mobil.
Zprávy:
Mamka: Ahoj. Kde jsi?
Lis: Promiň, že jsem nic nenapsala. Dneska budu u kamarádky.
Mamka: Tak jo. :)
Konec zpráv
Podívám se na Justina. Teď se na mě usměje. Pak přijde blíž ke mě a dá mi pusu.
,, Já udělám večeři"
,, Jasně"
,, Ty si zatím můžeš napsat úkol z matiky"
,, No jasný. To stihnu i před hodinou"
,, Cože? Ty si píšeš úkol před hodinou?"
Usměju se na něho.
,, Až si napíšeš úkol, tak dostaneš večeři"
Usměje se na mě. Zamračím se na něho jdu si psát úkol. Když už mám skoro celý úkol napsaný, tak ucítím vůni večeře. To budou 100% špagety. Jdu se podívat do kuchyně. Že by tak dobře uměl vařit? Už dává oběd na talíře. Vypadá to nádherně.
,, Tady to krásně voní"
,, To jsi to ještě ani neochutnala"
,, Můžeš si sednout ke stolu"
Sednu si a čekám až mi donese jídlo. Najednou přijde i s talíři a příborem.
,,Děkuju"
Je to hrozně dobrý. Lepší špagety jsem snad ani neměla.
,, Bylo to vynikající"
,, Děkuju"
Pomůžu mu odnést nádobí. Když ho chci začít umývat, tak ucítím ruce kolem pasu. Otočím se na něho. Chvíli koukám do jeho úžasných hnědých očí. Pak se naše rty spojí. Sundám mu tričko a pak on sundá mě. Přesuneme se do nádherného pokoje. Je to ložnice. Je tam nádherná velká postel. Sundáme si další oblečení. A pak se spolu vyspíme. Pak si ještě chvíli povídáme. Už začínám být docela unavená.
,, Nepůjdeme už spát?"
,, Tak jo"
,,Dobrou"
,, Dobrou"
Dá mi ještě pusu. Dám si hlavu na jeho hruď.
,, Miluju tě Jussi"
,, Miluju tě Lis"
Pak zavřu oči a usnu.
ČTEŠ
Učitel Bieber (Justin Bieber) (Dokončeno)
FanficJustin Bieber❤️❤️❤️ 8k přečtení- 26.7. 2019 18k přečtení- 28.3. 2020 30k přečtení - 7.4. 2021