7.

2.1K 45 0
                                    

Probudím se. Otevřu oči a uvidím Biebera, jak leží vedle mě na mojí posteli. Strašně mě bolí hlava. Včera byla ta párty! Já jsem se asi hodně opila. Jaktože ležím vedle něho?? Doufám, že jsme to nedělali. Podívám se pod deku. No kurva! Já jsem to vážně dělala s Bieberem!! Už si vzpomínám! Sakra! Bieber otevře oči.

„My jsme to vážně dělali?"zeptám se ho.

Usměje se.

„Ano. Ty jsi včera přišla a říkala jsi, že mě miluješ atd.. "

„Ježiši! Řekni mi, že je to celý jenom sen"

„Není"

Podívám se po pokoji. Uvidím na zemi svoje oblečení. Zvednu se z postele. Vezmu si deku a dám si jí na sebe jako šaty.

„Už jsem tě stejně viděl"

Vezmu si oblečení a zalezu do koupelny. Já mu řekla, že ho miluji? Je to pravda, ale on to neměl vědět.

Vyčistím si zuby a nalíčím se, protože vypadám hrozně. Obleču se.

Příšerně mě bolí hlava

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Příšerně mě bolí hlava. Vyjdu z koupelny. Bieber už na sobě má alespoň boxerky Calvin Klein. Bieber přijde ke mě a řekne mi:„Je to pravda?"

Podívám se na něho a dělám, že nevím o čem mluví.

„Myslíš to jak jsem ti řekla......?"

„Že mě miluješ"do řekne za mě.

„Jistěže to není pravda. Vždyť jsem to řekla, když jsem byla opilá"

Já ho miluju, ale nemohu mu to říct. Vždyť je to můj učitel. Musím na něho zapomenout!
Podívám se na něho. Poprvé ho vidím, jak je smutný.

„Aha"řekne smutně a odejde do koupelny.

Nejhorší na tom je, že já ho také miluji.
Podívám se na mobil. Zjistím, že je 08:10.Dnes je snídaně v 08:15.Chvíli jen tak ležím na posteli a pak se zvednu a jdu na snídani.

Na snídani sedím sama, protože Bieber je ještě asi v pokoji. Dnes máme ráno volno a odpoledne se jdeme podívat na další památky a do nějakého muzea.
Po chvíli za mnou přijde Lily.

„Ahoj"

„Ahoj"

„Proč tak sklesle?"

„Já ti to řeknu. Nejdeme k tobě do pokoje?"

„Tak jo. Emma dnes někam jde s Betty takže v pokoji nikdo nebude celé ráno"

„Ok"

„Ty nesníš tu snídani?"

„Ne nemám chuť"

Přijdeme do pokoje a sedneme si na postel.

„Tak můžeš začít"

Učitel Bieber (Justin Bieber) (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat