Probudím se, protože uslyším ten otravný budík. Budík vypnu. Chvíli jen tak ležím a pak vstanu z postele. Udělám si drdol. Po schodech sejdu do kuchyně. V kuchyni jsou táta i mamka.
„Dobré ráno "
„Dobré ráno "
Sednu si. Mamka mi dá talíř, na kterém jsou palačinky s marmeládou, šlehačkou a jahodami.
„Děkuji "
Snídani sním a jdu do svého pokoje. V pokoji si vezmu kosmetikou taštičku a jdu do koupelny. V koupelně si vyčistím zuby a nalíčím se. Potom jdu zpět do pokoje. Do kufru si dám kosmetikou taštičku. Kufr zapnu. Připravím si batoh a dám si do něho sluchátka, mobil, peněženku, pití, jídlo, klíče, nějaké líčení, gumičky, zrcátko, všechny papíry vyplněné a brýle proti slunci.Začnu si vybírat oblečení. Nakonec si vezmu legíny, mikinu Nike a tričko Nike. Sejdu schody a přijdu do kuchyně kde se napiju džusu. Dojdu si na WC. Pak vezmu kufr a batoh si dám na záda. Obuju si Adidas boty. Udělám si culík.
„Tati?"
Táta přijde z kuchyně.
„Můžeme jet?"
„Jasně"
Přijdeme k autu. Táta dá můj kufr do kufru auta. Já zatím nastoupím. Sundám si batoh a sednu si. Vyndám si z batohu sluchátka a pustím si na mobilu písničky.
Po asi 15 minutách dojedeme ke škole. Někteří žáci už tam jsou. Podívám se z okna a uvidím Biebera, jak tam něco sepisuje na papír. Vylezu z auta. Táta mi vyndá kufr.
„Děkuji táto"
Dám si na záda batoh. Vyndám si sluchátka z uší.
„Chovej se slušně. Dej si pozor na kluky a užij si to tam. Hlavně nezapomeň volat"
„Jasně táto"
„To jsem rád, že si rozumíme"
„Tak ahoj"
Obejmu tátu.
„Ahoj Lis"
Táta nastoupí do auta. Já mu zamávám. On mě také a potom odjede.
Vezmu kufr a jdu za Bieberem.
„Dobrý den!"
„Dobrý den! Máte všechny vyplněné papíry a peníze?"
„Mám"
Vyndám z batohu všechno co po mě chce.
„Děkuji"
Sednu si k ostatním žákům. Sednu si vedle nějakýho kluka.
„Ahoj. Jak se jmenuješ?"
„Ahoj. Jmenuji se Ben. Ty se jmenuješ Lisa, že?"
„Správná odpověď"
Najednou přijede hodně hezké auto.
„Kdo v něm jede?"zeptám se Bena.
„Jack Lewis. Ten kluk, který sedí vedle tebe"
„Aha"
Auto zastaví. Vyleze z něho ten kluk. Má na sobě hezké oblečení. Všechny holky na něho koukají s otevřenou pusou.
„Ten je krásnej"pošeptá nějaká holka
Musím uznat, že oblečení má pěkný. Je docela hezký.
„Dobrý den pane učiteli"
„Dobrý den! Přišel jste zase pozdě Lewisi"
„Jen o pět minut"
ČTEŠ
Učitel Bieber (Justin Bieber) (Dokončeno)
Fiksi PenggemarJustin Bieber❤️❤️❤️ 8k přečtení- 26.7. 2019 18k přečtení- 28.3. 2020 30k přečtení - 7.4. 2021