Probudím se. Otevřu oči. Ještě mi nezvonil budík. Podívám se na mobil kolik je hodin. 7:15.Podívám se na Biebera. Ten ještě spí. Ten je krásnej, když spí. Chvíli na něho koukám. Pak si vezmu mobil a začnu projíždět sociální sítě.
Najednou uslyším zvuk budíku. Takže je 7:30.Budík Biebera nevzbudil. Vstanu z postele a jdu do koupelny. Tam si udělám raní hygienu. Pak se ještě nalíčím. Vyjdu z koupelny a jdu se obléknout. Obléknu se.Sednu si na postel.
Zprávy:
Lis:Ahoj Lily jsi už vzhůru?Lily:Ahoj a ano
Lis:Nechceš přijít ke mě do pokoje?
Lily:OK tak za 3 minuty tam budu.
Lis:Ok
Konec zpráv
Položím mobil na postel. Slezu z postele. Dojdu k Bieberovi. Vyfotím si ho, protože vypadá krásně.
„Pane učiteli vstávejte!!! "
Bieber sebou škubne a otevře oči. Já se začnu smát.
„To jsi mě nemohla vzbudit normálně a né, tak nahlas?"
„Nemohla"
Usměju se na něho. Potom se otočím a vydám se směr koupelna, abych si udělala účes. Když vtom mě někdo chytí za ruku. Kdo to asi je? Jasně že Bieber kdo jiný. Otočím se na něho.
„Ale pane učiteli co to děláte?"
„Neříkej mi, že by se ti to nelíbilo?"
Vtom se ke mě hodně přiblíží. Začneme se koukat do očí. Ty jeho karamelky jsou dokonalý!
Vtom najednou někdo zaklepe na dveře. Lily! Rychle dojdu otevřít.„Tak jsem tady"
„To je super"
„Dobrý den"
„Dobrý den"
Podívám se na Lily, která mega kouká na Biebera, protože na sobě nemá tričko. Bieber zaleze do koupelny.
„No ty vole"
„To já tady vidím každou chvíli"
Obě se zasmějeme.
„Pojď dovnitř!"
„Ok"
„Vy máte krásný pokoj"
„To jo"
Chvíli si povídáme.
„Jdeme na snídani?"
„Tak ok"
Přijdeme do jídelny. Lily si jde sednout na své místo a já také na své.
Potom se najíme.
ČTEŠ
Učitel Bieber (Justin Bieber) (Dokončeno)
FanficJustin Bieber❤️❤️❤️ 8k přečtení- 26.7. 2019 18k přečtení- 28.3. 2020 30k přečtení - 7.4. 2021