8.

1.9K 40 1
                                    

Uslyším budík, tak otevřu oči. Vypnu budík a dám pusu Justinovi.

„Dobré ráno miláčku"

Justin otevře oči a usměje se.

„Dobré ráno kočičko"

„Po snídani bychom mohli někam jít co ty na to?"

„Tak jo, ale nesmí nás nikdo vidět"

„Odpoledne se jdeme podívat na další památky"

Rychle se zvednu a doběhnu do koupelny. Vyčistím si zuby. Pak si umuju vlasy. Poté vylezu z koupelny a jdu se obléct.  Chvíli myslím na Jacka ani nevím proč. Pak si vzpomenu na to, jak jsme si dali v kavárně pusu. Sakra proč na něho myslím?

 Sakra proč na něho myslím?

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Justin už je oblečený. Zaleze do koupelny a já si zatím vezmu mobil. Projedu všechny sociální sítě a napíšu mamce a tátovi. Někdo zaklepe na dveře. Jdu otevřít. Když otevřu uvidím Jacka.

„Ahoj kočko"

„Čau Jacku"

Vtom uslyším dveře a otočím se za sebe. Uvidím Justina. Otočím se zpátky.

„Ty se někam chystáš?"

„No.... Jo"

„Aha a nemohu jít s tebou?"

„Asi ne"

„Aha. Tak čau"

„Čau"

Zavřu dveře. Chudák Jack, jak smutně koukal. On si asi myslí, že spolu chodím. Jenže já miluju Justina.

„Co chtěl?"

„Ani nevim. Jdeme?"

„Jo"

Jdeme spolu s Justinem. Pořád se všude koukám jestli nás nikdo nevidí. Vyjdeme z hotelu.

„Tak kam jdeme?"

„Třeba do kavárny"

Potom konečně dojdeme do kavárny.
Objednáme si kafe a dortík. Když nám to ta holka přinese, tak se usměje na Justina. Ten se na na ní jen podívá a řekne:„Děkuju".Pak se na mě usměje a já na něho.
Všechno sníme a pak odejdeme z kavárny.

„Co teď budeme dělat?"

„Teď bychom se mohli vrátit na pokoj a koukat třeba na film"

„To zní dobře"

Dojdeme na pokoj a pustíme si film.

Když film dokoukáme, tak jdeme na oběd.

Po obědě už jdu pryč, když vtom mě někdo zastaví.

„Lis!"

Otočím se a uvidím, že je to Lily.

„Ahoj"

Učitel Bieber (Justin Bieber) (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat