17.

1.2K 29 0
                                    

Rozhlédnu se jestli tam vážně ještě někdo není. Není tam nikdo.

,, Jussi?"

,,Lis?"

,, Jo to jsem já"

Sundám si ručník a vlezu za ním do sprchy. Tam se líbáme a tak. Pak když se umyjeme, tak vylezeme ze sprchy. Úplně jsem zapomněla, že teď máme hodinu. Vlastně máme matiku.

,, Jussi? Víš že za asi 2 dvě minuty začíná matika"

,, Kurva. Tak to moc nestíháme"

Rychle se oblékneme a jdeme do třídy. Když tam přijdeme, tak Justin řekne, že jsme něco řešili a pak si jdu sednout. Jack se na mě usměje a já odvrátím pohled.

Justin mě vyvolá k tabuli. Ach jo. Moc si z toho doučování nepamatuju. Vzpomenu si na to, co jsme potom dělali a usměju se.

,, Nějaká veselá ne?"

,, Ano na to, že jdu k tabuli"

Justin si mě prohlídne. Já se na něho usměju. Nadiktuje mi nějaký příklad. Prvně moc nevím, ale pak si vzpomenu. Nějak ho vypočítám a doufám že je to dobře. Podívám se na Justina. Ten ke mě přijde a vezme mi křídu. Něco tam opraví a u toho něco říká,ale já se nedokážu soustředit. Nejradši bych mu dala pusu.

,, Už víš co s tím?"

,, Jo"

,, Tak si můžeš sednout"

Sednu si a opíšu si příklad z tabule. O matice dávám docela pozor. Když skončí hodina, tak si vezmu věci,které potřebuju na další hodinu. Chci odejít ze třídy,když v tom uslyším nějaký hlas.

,, Lis"

Otočím se a uvidím Justina, jak je ještě ve třídě. Nikdo už tam není. Přijdu k němu a dám mu pusu. Dojdu zavřít dveře. Začneme se líbat a pak Justin radši zamkne,aby náhodou sem někdo nepřišel. Pak mě položí na lavici a začneme se svlékat a tak. Pak už víte co následuje. Zazvoní na hodinu.

,, Sakra já už musím"řeknu.

Rychle se začnu oblékat. Justin také.

,, Ty nespěcháš na hodinu?"

,, Já mám teď volno"

,, To není fér"

,, Ale je" usměje se na ně.

Já se na něho a zamračím a pak se tomu zasměju. Když se obléknu, tak mi dá Juss pusu a odemkne mi. Jde se mnou do třídy a tam řekne že se mnou řešil něco důležitého. Přijdu a sednu si vedle Lily a usměju se na ní. Lily mi úsměv oplatí. S Jackem jsem si asi před týdnem psala a už jsme zase kamarádi. Jack sedí vedle mě a hraje nějakou hru na mobilu. Není to vidět, protože sedíme vzadu. Máme stůl po čtyřech. Vedle Lily, která sedí vedle sedí Ben. Pořad si posílají nějaké papírky. Jsem hrozně ráda,že se mají takhle rádi. Celou hodinu vůbec učení nevnímám. Když konečně zazvoní,tak jdeme na další nudné hodiny.

Na obědě si povídám s Jackem, Lily a Benem. Podívám se kde sedí Juss. Docela mě sere jedna učitelka, která se na něho usmívá. Učí taky matiku, ale já jí naštěstí nemám. Je mladá. Muže jí být tak 21. Vidím jak si spolu povídají a hrozně mi to vadí. Ale Juss přece muže mít i kamarádky.

,, Lis?"

Otočím se, protože mě z přemýšlení vyruší Jack.

,, Na koho tam pořád koukáš?"

,, Na nikoho"

Jack se podívá kdo tam sedí.

,, Neříkej mi,že koukáš na Biebera?"

,, Jasně že ne"

,, Radši se věnuj svému jídlu"

Jack se tomu zasměje. Pak se už neotáčím na Jusse, ale stejně mě to sere. Když jdu pryč z jídelny, tak se podívám na Jusse teď se na mě nepodívá, protože se baví s učiteli. Najednou ucítím, jak na mě někdo sáhne. Otočím se a uvidím Jacka.

,, Počkej na mě Lis. Ty chodíš hrozně rychle"

,, Já vím"

Usměju se na Jacka. Pak se podívám na Jusse, který na mě kouká a netváří se moc šťastně. Usměju se na něho. On na mě taky. Odejdu z jídelny a povídám si s Jackem. Pak jdu domu. Vypadá to,že dneska jdu sama domu a asi nejdu ano na doučování. Když vyjdu ze školy, tak uvidím Jacka.

,, Nemůžu dneska jít s tebou domu"

,, Jasně hlavně, že nejdu sama"

Celou cestu si povídáme a pak ještě na chvíli jdeme ke mě domů. Jack mi vypráví o motorce, kterou si koupil. Pak se koukáme na Přátele, které máme oba rádi. Asi po dvou hodinách Jack odejde. Pak si píšu úkoly a protože nebylo doučování, tak se učím matiku. Ve 22:00 mi přijde zpráva.

Juss: Ahoj lásko

Lis: Ahoj miláčku

Juss: Jsem dneska viděl tebe a Jacka. Vy už se spolu zase bavíte?

Lis: Jo. Tobě to vadí?

Juss: No docela jo, protože se spolu bavíte, smějete, on na tebe sahá a furt se na tebe usmívá.

Lis: To mi jako zakážeš se s ním bavit nebo co?

Juss: Ne a ještě jsem viděl,že byl u tebe doma a koukali jste se na Přátele.

Lis: Jak to víš?

Juss: Dával to na Instagram. Přijde mi, že tě ještě pořad miluje.

Lis: Tak já ti taky zakážu se bavit s tou kurvou učitelkou, která se na tebe pořád kouká a usmívá se na tebe a taky se s tebou baví.

Juss: Ale ona má přítele a miluje ho. Vždyť mi o něm i povídala.

Lis: No a? Já se s Jackem budu bavit, ať se ti to líbí nebo ne. Je to můj jeden z nejlepších kamarádů.

Juss: Já tě miluju, ale prostě mě sere,když vidím, jak tě ten kretén balí, tak to pochop.

Lis: Dobrou noc.

Juss: Dobrou.

Docela mě to naštvalo. To si myslí, že bych ho podvedla? Chvíli o tom přemýšlím. Pak si umyju vlasy a umyju se. Vyčistím zuby a odlíčím a jdu spát.

Učitel Bieber (Justin Bieber) (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat