Probudím se a hned si vezmu mobil do ruky, protože uvidím,že mi přišla zpráva.
Juss: Dobré ráno zlato
Juss poslal i fotku, jak leží v posteli.(nahoře jí máte)
Lis: Dobré ráno Jussi.
Juss: Jsem rád, že na mě nejsi naštvaná. Přemýšlel jsem o tom a já ti věřím. Ty by jsi mě nepodvedla.
Lis: Jsem ráda, že ti to došlo. Miluju tě
Juss: Taky tě miluju. Uvidíme se ve škole.
Lis: Těším se.
Juss: Já taky.
Jdu po schodech do kuchyně a najednou za mnou přiběhne mamka.
,, Co se děje mami?"
,, Jack jel na motorce a vyboural se"
,, Panebože"
,, Je v nemocnici. Emily mi volala. Je už tam od večera"
(Emily je mamka Jacka a je kamarádka Lisi mamky)
,,Mužů za ním jet?"
,, Já tě tam odvezu"
Najednou k nám přijde táta.
,, Ale Lisa nemůže jet místo školy"
,, Tak jednou bude chybět"
,, Prosím tati"
,, Tak jo"
Táta chce, abych byla strašně chytrá a úplně nejlepší. Má hrozný problém s tím, když chybím ve škole.
Rychle vyběhnu schody a obléknu se. Napíšu to Lily. Vezmu si nějaké věci a jdu do auta. Mamka hned nastartuje a jedeme. Konečně dojedeme k nemocnici. Rychle zaparkujeme a jdeme na recepci. Ty nás pošlou do nějakého pokoje. Vyjedeme tam výtahem. Když vystoupíme, tak hned uvidíme Emily. Tak je z toho špatná. Mamka za ní jde a obejme jí. Já jdu za tím za Jackem na pokoj. Vidím ho, jak tam leží. Ach jo. Chudák. Sednu si k němu. Je mi ho strašně líto. Ještě se neprobudil. Najednou mi přijde zpráva.
Juss: Ahoj lásko. Kde jsi? Lily říkala něco o nemocnici a Jackovi.
Chci odepsat,když vtom uvidím,že Jack otevřel oči.
,, Ahoj Jacku. Jak ti je?"
,, Všechno mě bolí. Jsi hodná, že jsi za mnou přišla."
,, Jasně že jsem za tebou musela jít. Hrozně jsem se o tebe bála."
,, Jsi hodná. Mám tě strašně rád"
,, Já tebe taky"
Jack mě chytne za ruku. Mám ho strašně moc ráda.
,, A co jsi vlastně dělal?"
,, No jeli jsme na motorce a jel se mnou můj kamarád a tak jsme závodili a takhle to dopadlo."
,, Neboj brzo se úplně uzdravíš"
Jack se na mě usměje. Úsměv mu oplatím.
Sedím tam u něho a povídáme si spolu. Podívám se na hodinky a uvidím, že je 15:05. Už bych asi měla jít.
,, Už bych měla jít Jacku. Zase přijdu"
,, Jasně. Děkuju že jsi přišla"
Naposledy se na něho usměju a jdu pryč. Napíšu mamce, ať pro mě přijede.
Chvíli tam počkám a pak přijede. Nastoupím do auta.
Když dojede domu, tak mi Lily napíše jestli nechci jít do kavárny. Napíšu jí, že jo.
Sejdeme se v 16:00 u kavárny. Lily už tam čeká. Jdeme dovnitř. Když tam přijdeme, tak uvidím Jusse. Usměju se na něho. Co tady děla? On ně nevidí. Najednou uvidím, že s ním někdo sedí u stolu. Najednou si dají pusu. Co? Chci vědět kdo to je! Jdu směr k nim.
,, Dobrý den pane učiteli"řeknu naštvaně.
Justin se na mě podívá a chce něco říct. Já se podívám na tu ženskou. Je to ta učitelka na matiku. Kdo jiný, že? Najednou se mi nahrnou do očí slzy. Rychle odejdu na záchody. Lily přiběhne za mnou a obejme mě. Strašně se rozbrečím. Jak mi to mohl udělat? Že já kráva jsem mu věřila. Debil jeden! Nenávidím ho! Nejradši bych tam přišla a dalo mu facku nebo možná bych mu udělala i něco horšího. Lily mě začne utěšovat, ale nepomůže to. Pořád brečím. Vtom mi začne zvonit mobil. Je to Bieber. Debil. Típnu to a vypnu si mobil.
,, Promiň že jsem tě sem vzala. Jsem strašná"
,, Ne. Já ti děkuju, protože jinak bych tohle nevěděla a byla bych s ním dál"
Odejdeme rychle z kavárny a jdeme ke mě domů. Tam si pouštíme film, ale pořád na toho debila nemohu zapomenout. Potom k nám přijde Ben a řeknu mu všechno. Koukáme na Přátelé.
Ve 21:00 odejde Ben a Lily zůstane do 22:00. Když odejdou oba, tak jsi jdu dát vanu a pouštím si písničky. Celou dobu na něho bohužel myslím a brečím.
Ve 23:00 vylezu z vany a jdu do postele. Tam ležím, ale stejně nemohu usnout.
Celou noc probrečím. Ve 4:00 konečně usnu.
ČTEŠ
Učitel Bieber (Justin Bieber) (Dokončeno)
Fiksi PenggemarJustin Bieber❤️❤️❤️ 8k přečtení- 26.7. 2019 18k přečtení- 28.3. 2020 30k přečtení - 7.4. 2021