Probudím se, protože uslyším, jak někdo zaklepe na dveře. Já vlastně usla u Jacka v pokoji. Uvidím Jacka, který ještě spí. Rychle potichu vylezu z postele a otevřu dveře. Uvidím Biebera, jak tam stojí.
,,Dobré ráno, vstávejte už budu snídaně"
,, Dobré ráno, za chvíli budeme v jídelně"
Bieber se na mě už jen podívá a pak se podívá za mě a uvidí Jacka a odejde. Zavřu dveře.
,, Jacku! Vstávej!"
Jack ani neotevře oči a hned se otočí na druhou stranu.
,, Jacku?!"
,, Já ještě nechci vstávat"
Přijdu k němu a dám mu pusu. Trochu do něho ještě strčím a on konečně otevře oči. Usměje se, já na něho také.
,, Já se jdu do pokoje převléct a upravit, protože vypadám hrozně"
,, Vypadáš krásné jako vždy"
,, To si nemyslím. Tak já jdu"
,, Jasně a ještě počkej"
Přijde ke mě a dá mi pusu.
,, Teď už můžeš jít"
Usměju se na něho a jdu do svého pokoje. Přijdu tam a uvidím Biebera. Vezmu si oblečení a další věci a jdu do koupelny. Tam se nalíčím a obléknu. Vezmu si svoje oblíbené tričko Calvin Klein a černé kalhoty s dírami na kolenou. K tomu Vans boty. Pak si učešu vlasy a udělám si culík. Jsme tady předposlední den. Jak je to možný? Já nechci do školy. Pak vylezu z koupelny. Bieber sedí na posteli a kouká do mobilu.
,, Jdeš už na snídani?" zeptá se mě.
,, Jo"
,, Tak já jdu s tebou. Pokud ti to nevadí?"
,, Ne nevadí"
Cestou tam nic neříkáme. Najednou uvidíme Moly.
,, Dobré ráno pane učiteli" usměje se na něho.
,, Dobré ráno Moly"
Jak já jí nemám ráda. Ať ho už konečně nechá na pokoji. Pak tam dojdeme a Moly si jde sednout jinam. Ještě před tím se stihne usmát na učitele. Sním snídani a jdu do pokoje. Najednou uvidím Lily.
,, Ahoj Lily"
Lily se otočí a usměje se.
,, Ahoj Lis"
Všechno jí povím a pak jdeme k ní na pokoj, aby mi něco řekla o Benovi.
,, No takže. Včera jsem byla u Bena v pokoji a koukali jsme spolu na Game od Thrones. Zjistila jsem, že Ben má tento seriál rád a já taky. Pak jsme si povídali. Zjistila jsem o něm hrozně moc nových věcí. A jsme hodně dobrý kamarádi"
,, Tak to je super. Jsem za tebe ráda"
Pak koukáme spolu na film, protože ráno máme volné. Pak obě zavoláme mamce a tátovi. Poté jdu na pokoj a zkouknu všechny sociální sítě. Pak přidám fotku s Lily na Instagram a ještě jednu fotku s Jackem.
Naobědváme se a učitel začne něco říkat.
,, Takže dneska máte celý den volný. Jen přijďte na večeři. Zítra ve 13:00 odjíždíme. Takže si začnete trochu balit věci."
Všichni hned co to dořekne začnou odcházet. Já jdu také. Na chodbě řekne Jack všem, že dneska bude Párty. Zeptám se Lily jestli na ní půjdeme, ta s tím souhlasí.
Celé odpoledne nakupujeme. Pak jdeme na večeři. Tam ještě Jack řekne,že Párty začne ve 21:00.
Lily nádherně fotí, takže jdeme vyfotit hodně fotek. Pak jdeme do kavárny a tam si vzpomenu, jak jsme si tam s Jackem dali první pusu a také si vzpomenu, jak jsem tam byla s Bieberem. V kavárně se jeden číšník jmenuje James a pořád se kouká a usmívá na Lily. Má hnědé vlasy a hnědé oči. Když Lily platí, tak jí dá nějaký papírek. Lily se na něho také usmívá. Pak odcházíme z kavárny a ještě se na ní usměje. Lily pak o něm vypráví, že byl hezký a že jí dal číslo a tak. Lily si ho vyfotila, takže mi ukazuje jeho fotku. Pak přijdeme do hotelu. Odneseme si všechno do pokoje. Bieber tam není. Pozvu Lily do svého pokoje. Tam si povídáme. Najednou někdo otevře dveře. Je to Bieber.
,, Já si tady vezmu jen pár věci a zase jdu"
,, Jasně pane učiteli"
Něco si tam vezme a odejde. Potom někdo zaťuká na dveře. Je to Ben. Ben se k nám přidá a povídáme si a smějeme se. Pak je 19:30 takže Ben odejde a my se začneme připravovat na Párty. Lily si z pokoje přinese nějaké věci a začnou naše přípravy. Oblékneme se hrozně hezky a nalíčíme se.
ČTEŠ
Učitel Bieber (Justin Bieber) (Dokončeno)
FanficJustin Bieber❤️❤️❤️ 8k přečtení- 26.7. 2019 18k přečtení- 28.3. 2020 30k přečtení - 7.4. 2021