Uslyším budík a probudím se. Podívám se na Biebera a ten je taky už vzhůru. Zvednu se z postele a vezmu si oblečení a všechno potřebné a jdu do koupelny. Udělám si ranní hygienu. Nalíčím se a obléknu se. Vyjdou z koupelny a někdo zaklepe na dveře. Otevřu dveře a uvidím Jacka.
,, Dobré ráno, zlato"
Usměje se na mě a dá mi pusu.
,, Dobré ráno"
Jack se podívá za mě a nejspíš uvidí Biebera.
,, Dobré ráno pane učiteli. Co dneska budeme dělat?"
,, Dobré ráno Jacku. Půjdeme ráno se podívat do muzea a pak zbytek dne si budeme moc dělat, co chcete"
Jack přikývne.
,, Zlato, nejdeš už na snídani?"
,, Jo"
Usmějeme se na sebe a Jack mě chytne za ruku. Rychle zavřu dveře a jdeme na snídani. Snídaně je hrozně dobrá. Sním jí rychle, dokud tady ještě není Bieber. Když už chci odcházet, tak najednou do někoho strčím. To se muže stát jen mě.
,, Omlou-"
Nedořeknu to, protože zjistím, že jsem stačila do Biebera. Zase on? Proč? Podíváme se navzájem do oči. Ty jeho nádherný hnědý oči. Sakra!
,, Dobrý"řekne a sedne si.
Rychle odejdu z jídelny a na chodbě uslyším, jak někdo řekne moje jméno. Otočím se za sebe a uvidím Lily. Díky bohu, že je to Lily. Zastavím se a počkám až mě dojde.
,, Teď jsem viděla to s tím učitelem. Tak jsem šla za tebou. Jak jste se navzájem koukali do oči."
,, Já čím. Kdybys zblízka viděla ty jeho dokonalý oči"
,, Tak radši jdeme. Ať nás někdo ještě neslyší"
,, Ok"
Přijdeme před můj pokoj a chvíli do ještě povídáme. Pak se rozloučíme a jdu do svého pokoje. Připravíme se do muzea. Vyžehlím si vlasy a vylezu z koupelny. Bieber už je v pokoji. Vezmu si mobil a pár potřebných věci a jdu za Lily, která na mě čeká před pokojem.
,, Přežila jsem" řeknu a jdeme spolu před hotel.
Když tam přijdeme už tam jsou všichni. Po chvíli přijde i Bieber. Moly se za ním hned přisere a jde vedle něho. Celou cestu se spolu baví. Nenápadně je pozoruju. Ta Moly! Já bych ji zabila. Jak se k němu přisrala. Konečně dojdeme k nějaké budově. Zastavím se před ní, tak mi dojde, že je to muzeum. Bieber se zastaví.
,, Takže tady to je muzeum, do kterého dneska půjdeme"
Začne ještě něco říkat, ale já ho vůbec nevnímám. Pak přijdeme do toho muzea. Začneme chodit kolem nějakých kravin a já si nasadím sluchátka. Pustím si svůj oblíbeny playlist. Po asi půl hodině chození po muzeu za mnou přijde Jack. Sundám si sluchátka. Jack si jedno vezme a dá si ho do ucha. Také si jedno vezmu. Pustím zase svůj playlist a jdeme dál procházet muzeum. Po 10 minutách mi Jack řekne, že jde za Tomem. Chvíli tam jen tak stojím a pak se otočím na třídu. Nejsou tady! Sakra oni někam šli. To je jako v tomhle obřím muzeu mám najít? Najednou uvidím Biebera. Rychle si sundám sluchátka.
,, Kdyby jsi neměla sluchátka, tak by jsi slyšela, že si teď můžete ještě jednou sami projít muzeum"
,, No mě to nebavilo, tak jsem si dala sluchátka"
,, Aha, tak to příště nedělej"
,, A co teď mám dělat?"
,, Můžeš si sama projít muzeum"
,, Jo"
Jdu na nějaké schody a ještě za sebou něco uslyším:,, Za půl hodiny před muzeem máte být"
,, Ok"
Sednu si na nějakou lavičku nebo, co to je a pustím si do sluchátek písničky. Sedím tam docela dlouho a pak si uvědomím, že tady máme být jen půl hodiny. Sakra! Rychle seběhnu schody. Rozhlédnu se, jestli někoho ještě nezávidím. Už tady nikdo není jen nějací turisti. Rychle vyběhnu z muzea. Uvidím jen Biebera.
,, Zase sis dala sluchátka?"
,, Jo a kde jsou ostatní"
,, Teď si můžete dělat, co chcete do oběda a po obědě až do kolika chcete"
,, Aha a nechcete jít se mnou někam pane učiteli? Já nechci jít sama"
,, A kam?"
,,Třeba si jen tak koupit kafe a někam si sednout? Co vy na to?"
,, Klidně"
Přijdeme do obchodu s ladem a objednáme si to kafe. Pak si jdeme sednout na nějakou lavičku a povídáme si. Naštěstí tady není nikdo z třídy. Po asi hodině společně jdeme do hotelu. A pak na oběd. Když přijdu do jídelny, tak se najím. Pak jdu na pokoj a cestou potkám Lily, které všechno řeknu. Pak najednou uvidím Jacka.
,, Ahoj"
,, Ahoj. Kde jsi byla po tom muzeu?"
,, Koupila jsem si kafe a tak"
,, Nejdeš ke mě na pokoj?"
,, Tak jo"
Sednu si na jeho postel a on si sedne vedle mě. Bavíme se a u toho jsme na mobilu. Najednou kdyžtak přemýšlím, tak si uvědomím, že jsem dlouho nevolala mamce a tátovi. Tak jim zavolám. Pak přemýšlím a zjistím, že už tady budeme jen dva dny a pak už zase jen škola. Ach jo! Pak se s Jackem koukáme na náš oblíbeny seriál a to jsou Přátelé. Hrozně se u toho smějeme a pak se koukáme na filmy. Najednou zjistím, že je už 23:00. Neměla bych jít už na pokoj? Za chvíli. Dál se koukám až z toho najednou usnu.
ČTEŠ
Učitel Bieber (Justin Bieber) (Dokončeno)
Fiksi PenggemarJustin Bieber❤️❤️❤️ 8k přečtení- 26.7. 2019 18k přečtení- 28.3. 2020 30k přečtení - 7.4. 2021