27.

1K 23 0
                                    

Jedno vím jistě miluju ho,ale musím mu to říct.

,,Jussi? Já ti potřebuju něco říct"

,,Co lásko?"

,,Ano"

Proč jsem neřekla,že čekáme dítě nebo že jsem těhotná nebo něco.

Nasadí mi prstýnek,který je krásný.

,,Miluju tě"

,,Já tebe taky"

Dáme si pusu a všichni v restauraci začnou tleskat. Pak si sedneme a všechno dojíme.

Doma
Miluju ho. Vzala bych si ho. Ale co když mě nebude chtít kvůli dítěti? Co když budu muset jít na potrat? To nechci,nechci zabít nevinného človíčka. Najednou za mnou přijde Justin. Podívám se na něho.

,,Miluju tě"

Jsem ráda,že mě miluju,tak hodně,že mě požádal o ruku.

,,Taky tě miluju"chvíli se zastavím,,potřebuju ti něco říct"

,,Tak povídej lásko"

Nevím,jak mu to mám říct,ale na sto procent vím,že mu to musím říct.

,,No...víš jak mi bylo špatně?"

,,Jo vím no. Už je to dobrý?"

,,Jo,ale už jsem našla důvod proč mi bylo špatně"

,,Hlavně,že už ti je dobře. To to je to,co jsi mi chtěla říct?"

,,Ne. Já jsem nevěděla proč mi je špatně. Asi třikrát jsem zvracela a pak mě napadlo,že bych mohla být"zastavím se a podívám se mu do oči. Upřeně se na mě kouká.

,,Těhotná"dodám.

Docela vystrašeně se na mě podívá. Neměla jsem mu to říkat. Jsem blbá. Co budu dělat?

,,Nevím,co na to říct,ale vím,že tě miluju a že dítě s tebou chci mít"

Spadne mi kámen ze srdce. Hned ho obejmu.

,,Miluju tě"řeknu mu.

Pak si dáme pusu.

,,Dneska jsem se byl zeptat na jednom úžasném místě,kde bychom mohli mít svatbu"usměje se,,Termín je za měsíc. Ještě jsem řekl,že se tě zeptám a zavolám jim"

,,Ty jsi tak úžasný. Jo to můžeme"

,,Tak já tam zavolám"

,,Jo miláčku"

O měsíc později
Probudím se,protože uslyším budík. Dneska máme svatbu! Podívám se na Jusse,který se otočí na druhou stranu. Juss nesnáší vstávat brzo. Zvednu se a jdu udělat snídani. Když ji udělám vezmu ji a jdu s ní do ložnice.

,,Jussi dobré ráno"

Juss se hned zvedne.

,,Dobré ráno. Tady to voní"

Snídani položím na postel a sníme si ji spolu. Pak si dáme pusu a já jdu umýt nádobí. Juss pak nádobí utře.

K obědu udělám špagety a spolu je sníme.

Už je 15:00 a já a Daisy se oblékáme. Pozvali jsme,co nejvíc lidí. Kamarády,rodinu a všechny. Porvé uvidím Jussovi rodiče a kamarády. S Lily jsme vybrali úžasné svatební šaty. Lily zrovna přijde do pokoje a začne se taky upravovat. Zavolala jsem kadeřnici,která mi udělá úžasný účes. Nejradši bych šla za Jussem,ale nemohu.

Už je všechno připraveno. Byla bych ráda,kdyby tady byli rodiče,ale bohužel tu být nemohou. Chce se mi brečet,ale vydržím to.

Už jdu mezi všemi lidmi. Vidím před sebou Jusse,který se na mě usmívá. Všichni se usmívají. Jen rodiče tu chybí a to hrozně moc. Dojdu k Jussovi.

,,Berete si pana Justina Biebera"

,,Ano"

,,Berete si Lisu Blackovou"

,,Ano"

Dáme si pusu.

Už jsem poznala Jussovi rodiče a rodinu. Jsou super.

Svatba je úžasná.

Po svatbě jdeme domů a tam si povídáme a koukáme na filmy. Úžasný den.

Už jdeme spát.

,,Miluju tě Lis Bieberová"

,,Miluju tě Jussi Biebere"

Usneme.

Učitel Bieber (Justin Bieber) (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat