Uslyším otrávný zvuk. Budík. Nejradši bych ho vypla a spala dál,ale nemohu. Chvíli se převaluju v posteli a pak konečně po asi dalších pěti otočení se rozhodnu konečně vstát. Jdu se najíst. Udělám snídani i pro Zayna a Daisy. Pak je jdu vzbudit a všichni spolu se najíme. Jdu do pokoje. Udělám si ranní hygienu a vyžehlím si vlasy. Obleču si na sebe růžovou kratší mikinu a legíny. Vezmu si mobil a napíšu Jussovi.
Lis: Dobré ráno. Jak se Justinek vyspal?
Přídám k tomu smějící se smajlíky.
Juss: Dobré ráno. Špatně,protože vedle mě neležela moje láska.
Lis: Tak já už budu muset se připravit. Uvidíme se ve škole.
Juss: Jo. Už bych měl taky. Dneska je tělocvik a matika. Doufám,že všechno umíš.
Proč musí učit zrovna matiku? Ten nejhorší předmět na světě.
Tělocvik
Převlékneme se a čekáme až zazvoní na hodinu. Když zazvoní přijde Justin. Přijdeme do tělocvičny.,,Takže oběhnete třikrát tělocvičnu a pak někdo udělá rozcvičku" rozhlédne se,,třeba slečna Blacková" podívá se na mě.
Doběhneme všechny kolečka a já jdu si stoupnout před všechny. Začnu něco cvičit a oni začnou opakovat. Podívám se na Justina a vidím jak si mě pořád prohlíží. Jsem ráda,že alespoň takhle kouká na mě a ne na ostatní holky. Trochu se na něho pousměju. Pak dál cvičím. Když už docvičím,tak se podívám na Justina,který na mě pořád,tak kouká.
,,Pane učiteli? Už jsem docvičila"
,,Jo takže budeme skákat přes kozu"
Lily nemá ráda skákání přes kozu,takže se na mě vyděšeně podívá.
,,Já nechci skákat přes kozu Lis"
,,Vždyť ti to jde"
,,No jasný. Já se tady před všemi ztrapním"
,,Ale prosimtě. Já ti věřím,že to dáš"
,,To doufám"
,,Takže udělejte řadu"
Zatím co jsme si povídali s Lily,tak už přinesli kozu. Stoupneme si do řady. Lily si stoupne jako poslední. Jdu za ní. Pořád ji povzbuzuju. Pak jdu na řadu já. Kozu přeskočím. Na Lily je vidět,že se hodně bojí,ale kozu přeskočí.
Pak skáčeme dál. Je konec hodiny. Justin nám řekne Nashledanou a odejde,než odejde ještě se na mě podívá. Dneska vypadal dokonale. Měl úžasné tričko přes,které byly vidět jeho svaly. Skoro všechny holky na něho pořád koukali a to mě štvalo,ale je můj. Miluju ho.
,,Lis? Tak pojď ne?"
,,Promiň já jsem se zamyslela"
Převlékneme se a pak jdeme na další hodinu.
Matika
Přijdu do třídy,protože skončila hodina. Ještě tam nikdo není. Najednou přijde Justin.,,Ahoj"
,,Ahoj"
Přijde ke mě a dá mi pusu. Docela se bojím,aby nikdo nepřišel.
,,Teď bude matika,tak jsem přišel trochu dřív"
Dám mu pusu. Najednou uslyším,že už jdou ostatní. Rychle jdu ke své lavici.
Ještě za sebou uslyším:,,Sluší to dneska jako každý den jsi nádherná"Najednou přijdou ostatní a pozdraví učitele. Já si sednu a připravím si na hodinu.
Začne hodina. Juss začne něco vysvětlovat. Moc ho nevnímám,protože pořád musím koukat na něho. Jeho vlasy mu skoro padají do obličeje,takže si do nich vždycky šáhne. Jeho vlasy jsou dokonalý. On je celý dokonalý. Z přemýšlení mě vyruší hlas:,,Slečno Blacková pojďte k tabuli"
Sakra. Teď jsem vůbec nevnímala. Jdu k tabuli. Vezmu si křídu a čekám až mi nadiktuje příklad. Napíšu příklad na tabuli. Nevím co s tím mám dělat,tak se nenápadně podívám na příklad,který napsal on. Trošku to pochopím. Nějak to vypočítám a podívám se na Justina. Koukne se na příklad a pak na mě.
,,Správně"
Podívám se docela překvapěně,ale dál už to nějak neřeším a jdu si sednout.
Celou hodinu pozoruju Justina a to je vlastně skoro všechno co udělám za hodinu. Pak nás odvede na oběd. Podívám na obědě s Benem,Jackem a Lily. Když dojím jídlo,jdu se obléct.
Když dojdu domů chci jít do pokoje,ale Zayn si se mnou chce promluvit. Jdu za ním do obýváku a sedneme si na gauč.
,,Takže Lis. Já jsem ti chtěl říct,že jsem si našel holku. Vlastně už s ní chodím rok. Jmenuje se Vicky. My jsme si spolu pořídili byt"
,,Tak to je úžasný. Musíš mi ji někdy představit"
,,Jo,jasně. No a napadlo mě,že bychom k sobě na nějaký čas vzali Daisy,protože ty budeš dělat maturitu a chápu,že celkově na ní nemáš moc čas"
Chvíli nad tím přemýšlím,než něco řeknu. Je pravda,že se musím učit a nemám ani skoro čas ráno,abych odvedla Daisy do školky.
,,Já s tím souhlasím,ale určitě se na mě všichni i s Vicky přijdete někdy podívat. Třeba o nějakých prázdninách"
,,Jo, to je jasný"
Pak mi Zayn ještě řekne,že už dneska jedou. Pomáhám jim zabalit všechny věci a loučím se s nimi.
Asi v sedm večer odjedou. Nemám moc co dělat. Chvíli si píšu s Lily.
Najednou mi přijde zpráva.
Juss: Ahoj lásko. Co děláš?
Lis:Nic moc.Napíšu mu hned,že Zayn a Daisy odjeli.
Juss: A nechtěla bys třeba ke mě?
Lis: Jo,už se mi po tobě stýská.
Juss: Za půl hodiny jsem u tebe.
Lis: Tak jo. Miluju tě.
Juss: Taky tě miluju!Juss pro mě přijede a pak jedeme k němu. Tam uděláme společně večeři. Pak koukáme na film. Když jdu umýt nádobí,tak ucítím,jak Juss kolem mého pasu obmotá svoje ruce. Otočí mě k sobě čelem a podívá se mi do očí.
,,Máš dokonalý oči Lis"
,,Ty máš mnohem hezčí oči"
,,Ale prosimtě"
,,Dokázal bych se na tebe koukat ceké dny. Jsi tak dokonalá"
Usměju se na něho a on na mě taky. Uvidím jeho úžasné bílé zuby. Chytne mě za ruku a někam mě vede. Přijdeme do ložnice. Justin se na mě podívá.
,,Miluju tě čím dál víc Lis"
,,Já tebe taky Jussi"
Už to nevydržím a začnu ho líbat. Pomalu se přesuneme na postel,ale nepřestaváme se líbat.
Pak se spolu vyspíme. Začneme si povídat. Pak už se spolu jenom umyjeme a jdeme spát.
ČTEŠ
Učitel Bieber (Justin Bieber) (Dokončeno)
Fiksi PenggemarJustin Bieber❤️❤️❤️ 8k přečtení- 26.7. 2019 18k přečtení- 28.3. 2020 30k přečtení - 7.4. 2021