#03

2.9K 182 5
                                    

Rehat sudah pun tiba. Jungkook tidak punya rasa pun mahu makan. Bagaikan tiada selera di kantin sekolah itu.Lagi2 apabila ramai pelajar perempuan melihat dia di mana mana sahaja.

Tiba-tiba tangannya ditarik oleh sesuatu. Lelaki itu memegan tangan jungkook kebelakang sekolah itu.

"Hey apa ni? Sakitlah!" Jungkook memarahi lelaki itu.

Mereka berhenti dan jungkook melihat tangannya yg terasa pedih. Jungkook melihat lelaki itu.Rupanya lelaki itu ialah taehyung.

Taehyung memandang muka jungkook dengan tajam. Jantung jungkook berdegup laju. X pernah dia merasakan perasaan itu.

"Aq rasa perbualan kita tdi terganggulah. Sekarang aq nk tanya kau sesuatu." Taehyung berkata dengan nada yang perlahan.

Jungkook berpeluh di situ kerana tiada sesiapa pun berada di belakang skolah itu. Dia ingin berlari meninggalkan taehyung tetapi tangan taehyung pantas memegang kedua tangan jungkook ke dinding.

Jungkook terpaksa menahan sakit kerana tangannya digenggam erat oleh taehyung. Dia tidak boleh kemana mana lagi. Muka taehyung sangat dekat dengan dirinya.

"Kau jangan takut. Aq x de nak buat ape ape pun."Suara taehyung kedengaran aneh. Seperti ingin melihat wajah jungkook dengan lebih lama lagi.

" A aq x boleh lama kat sini. So k kau nk cakap ape dengan aq? "Jungkook sudah tidak berasa selesa dengan suansana tu.

Taehyung tersenyum meleret. Lalu dia bisikkan sesuatu di telinga jungkook.

" Jangan ingat kau boleh terlepas dari permainan aq. Bersedialah ya.." Lalu taehyung mencium sedikit telinga kanan jungkook.

Jungkook amat terkejut dengan perlakuan tak terduga taehyung. Hatinya berdegup kencang. Taehyung pun berlalu dari situ dan memandang jungkook yang merah padam mukanya. Dia ketawa kecil. Rancangannya berjaya seperti yg dirancang. Buatkan jungkook semakin hari semakin x tentu arah oleh dirinya..




*Besr x part ni? Kalau x best maaflah. Bru first time buat. Anyway thank you kepada yang baca story ni k*

Vote my story 💗

VKOOK{Protect Me } Where stories live. Discover now