Sejak hari itu, jungkook dan taehyung semakin rapat. Mereka bercadang untuk berkahwin selepas tamat cuti semester. Hal ini belum diketahui oleh abang jungkook.
______________________________________Jungkook berlari anak selepas balik ke sekolah. Dia telah berjanji kepada taehyung untuk berada di kafe selepas balik sekolah.
Jungkook sudah sampai di kafe. Dia menyorok kerana ingin mengejutkan taehyung dari belakang.
Apabila dia hendak mengejutkan taehyung tetapi ada seseorang yang memeluk jungkook dari belakang dan menutup mulutnya dengan kain.
Jungkook terkejut. Dia ingin melepaskan diri tetapi bau dari sapu tangan itu membuatkan namja itu lemah dan terus pengsan. Suasana menjadi gelap gelita.
Seseorang memerhati keadaan itu dari jauh. Dia tersenyum jahat dan memulakan rancangannya yang seterusnya.
______________________________________Jungkook bangun dari pengsannya. Dia melihat sekeling tempat itu. Gelap. Dia mengingati peristiwa sebelum dia ke sini tapi x boleh. Jungkook cemas.
"Kau dah sedar rupanya," Jungkook memalingkan kepalanya ke kiri dan ke kanan untuk mencari empunya suara itu.
"Kau siapa? Tunjukkan diri kau pengecut!" Jungkook menjerit. Suara itu hanya ketawa.
Empunya suara itu menampilkan dirinya. Dia tersenyum jahat melihat lelaki dihadapannya yang membutangkan matanya.
"Irene?!" Jungkook terkesima. Dia seakan x percaya bahawa irene menangkap dirinya. Dia pernah melihat yang taehyung tidak ingin kepada nya. (rujuk vol. 6 utk tahu tentang irene).
"Apa yang kau nak lagi? Kau memang nak rosakkan hubungan aq dengan taehyung?" Irene ketawa mendengar pertanyaan jungkook.
"Kau yang buat aq macam ni! Kau yang rampas taehyung dari aq! Aq cintakan dia separuh nyawa aq, kau senang2 je rampas taehyung!Lelaki hikpokrit !" Irene melepaskan kemarahan kepada jungkook.
Jungkook tersenyum. Dia geli hati mendengar jawapan irene.
" Kau cintakan dia separuh mati? Hahaha.. Aq bukan x tau yang taehyung bagitahu aq yang kau ni berdua-duaan dengan kai. Itu kau cakap cinta separuh nyawa?"
Irene mengetap bibirnya. Nampaknya taehyung telah mengetahui awal tentang dia dengan kai. Jungkook menyambung lagi.
" Kau rasa taehyung akan terima kau ke? Agak nya belum sempat taehyung rasa kau tapi kai dah rasa tubuh kau dulu? Aq rasa benda kau kat bawah tu dah rabak. Kau ingat taehyung nak ke? Berapa ramai lelaki yang kau nak diorang rasa kau?? Perempuan murahan.Dasar jalang! Perempuan macam kau ni patut tinggal kat tempat pembuangan sampah!" Jungkook melepaskan luahan yang dah lama dipendam. Jungkook pun merasa puas.
Darah Irene seakan menggelegak. Dia ingin mengenakan jungkook tapi diri dia dulu yang dikenakan. Lantas irene menendang perut jungkook dengan kuat. Jungkook meringis kesakitan.
"Aq tak kisah apa yang kau nk cakap. And lepas ni kau x akan jumpa dia lagi. Taehyung pun akan jadi milik aq. Rasakan ape yang aq rasa selama ni,"
Irene ingin menumbuk muka jungkook tapi dihalang oleh seseorang.
"Berhenti. Aq tak nak muka dia jadi teruk," Jungkook amat mengenali suara itu. Dia memendam perasaan marah kepada suara itu.
"Jeon Mingyu, kau memang hati hitam!! Anak kau sendiri pun kau berani buat macam ni! Lelaki jahanam mcam ni x patut hidup kat dunia ni!!!!"
Jeon Mingyu hanya tertawa. Dia memang akan tahu yang jungkook akan berani berkata begitu kepada nya.
"Terpulanglah apa kau nak cakap wahai anakku, lepas ni kau x bole lepaskan marah kau lagi. Tak lama lagi kau akan dijual sebab muka hensem kau ni ramai orng nak. Aq akan dapat duit yang banyak. Hahahahaha,"
Jungkook terpana mendengar kenyataan ayahnya.
" Jadi kau jagalah makan dan minum kau untuk dijual nanti.Hahaha,"Jeon Mingyu meninggalkan gudang itu. Irene pula tersenyum jahat.
Jungkook cemas dia perlu meninggal tempat itu tapi dia buntu. Jungkook merasakan hidup nya di bakal berakhir.Dia menangis ter esak-esak. Dia berharap agar taehyung menyedari dan segera menyelamatkan dirinya.
YOU ARE READING
VKOOK{Protect Me }
RomanceJungkook, seorng pelajar yang baru sahaja msuk skolah barunya di daegu. Dia seorng pendiam dan selalu mengasingkan dirinya di sekolah barunya.Rahsia keluarganya mesti tiada siapa yang tahu... Tetapi hidupnya berubah selepas bertemu dengan jejaka pu...