Jungkook kembali ke rumahnya mengunci pintu biliknya. Dirinya terasa panas dan seketika dia mengingati moment dia dan taehyung. Jantungnya berdegup kencang. X pernah dia mengalami benda tu.
Jungkook terus ke bilik mandi dan ingin berlama di dalam itu.
Selepas dia keluar di bilik mandi, ade satu mesej keluar dari telefonnya. Mesej itu dari taehyung. Jungkook berasa tak keruan.
'Aq nk jumpa kau.' -Taehyung
'Rasanya dah malam sangat ni.' Jungkook cuba mencari alasan.
'Aq kat luar rumah kau ni.'
Jungkook terkejut. Nak x nak kenalah dia berjumpa dengan lelaki itu.
Jungkook keluar dari rumahnya dan mencari susuk tubuh taehyung. Dia mencari sehingga tidak perasan yang dia telah melalui lorong kecil yang sunyi itu.
Jungkook berasa seram sejuk dan ingin keluar dari lorong itu.
Tetapi dirinya dipeluk dari belakang dan terjatuh. Jungkook berasa pening dan ingin bangun tetapi ada susuk tubuh yang sudah berada di atas badan jungkook. Jungkook terkejut dan takut melihat wajah di depan dia
Jungkook terkejut kerana Taehyung yang berada di atas badannya. Jungkook terasa seperti hendak menangis kerana dia bakal tahu apa yang taehyung akan buat kepadanya.
"Aq dah x boleh tahan lagi jungkook. Can you be mine?" Taehyung berkata dengan suara yang tidak boleh dikawal lagi.
"T ttaehyung a aape yang awak cakap n nni?" Jungkook melihat wajah taehyung yang seperti ingin menerkam dirinya.
Taehyung x bercakap banyak dan terus melihat ke bibir merah jungkook. Lalu pantas dia membenamkan bibirnya ke bibir jungkook.
Jungkook sangat terkejut dan ingin melepaskan dirinya dari taehyung. Tetapi smuanya sudah terlambat. Taehyung sangat kuat dan dia tidak boleh terlepas dari taehyung. Lalu dia membiarkan dirinya dan membalas ciuman taehyung.
Taehyung semakin ganas dan menyelukkan tangannya ke dalam bju jungkook dan meraba segenap inci tubuh jungkook. Jungkook merasakan dirinya khayal dan mendesah apabila taehyung menggigit dan mencium leher jungkook.
Taehyung ketawa kecil. Dia berasa senang mendengar jungkook seperti sudah berada didalam dunia nya.
Beberapa minit kemudian taehyung melepaskan ciuman dan pelukan dari jungkook. Dia melihat jungkook mencium pipi jungkook dan berlalu pergi.
Jungkook tersedar dan terus mencari taehyung tetapi dia tidak nmpak pun susuk tubuh taehyung. Dirinya panas dan wajah jungkook merah padam.
Dia tidak sangka dia bole terleka dalam dunia taehyung. Dia melihat lehernya dan ade kesan berwarna merah. Dia terus pulang ke rumah dan malam itu ialah malam yang panjang buat jungkook...
Dh malam ni.. Esok maybe author buat lagi.. Goodnight and sweet dreams
YOU ARE READING
VKOOK{Protect Me }
RomanceJungkook, seorng pelajar yang baru sahaja msuk skolah barunya di daegu. Dia seorng pendiam dan selalu mengasingkan dirinya di sekolah barunya.Rahsia keluarganya mesti tiada siapa yang tahu... Tetapi hidupnya berubah selepas bertemu dengan jejaka pu...