#05

2.5K 189 0
                                    

Please vote!! Jebal!!

Jungkook sampai kesekolah lebih awal dan memastikan dia tidak akan terserempak dengan taehyung. Perkara yang berlaku malam semalam menjadikan dia tak keruan bila berjumpa dengan taehyung.

Tiba dikelas, jungkook ingat dia seorang sahaja di kelasnya tapi dia terlihat taehyung sudah berada di kelas terlebih dahulu. Jungkook menggelabah.

Taehyung melihat jungkook dengan mata yang berkilau. Jungkook pantas duduk di sebelahnya dan tidak berkata apa-apa.

"I miss you babe.." Taehyung menggenggam erat tangan jungkook.

"A awak saya nak tumpukan kepada pelajaran. Boleh x awak jangan kacau saya?" jungkook bertanya tetapi mukanya tidak menoleh melihat taehyung.

"Kau datang awal sangat. Pelajar lain pun belum sampai. Apa kata kau borak dengan aq dulu?"taehyung berkata sinis. Tangannya pantas memegang peha jungkook dan sampai ke pangkal peha.

Jungkook mula terkejut. Tangannya ingin menolak tangan taehyung tetapi lelaki di sebelahnya mencengkam pehanya dengan kuat.

" Arrgh.Sakitlah."jungkook mengerut mukanya dan melihat taehyung. Taehyung tersenyum.

Mukanya ingin mendekatkan lagi ke muka jungkook tapi ditepis kuat oleh jungkook. Jungkook segera bangun dari tempat duduknya.

Jungkook terus berlari keluar dari kelas dan meninggalkan taehyung di dalam kelas seorang diri. Taehyung membiarkan jungkook dan sedia dengan rancangannya yang seterusnya.

VKOOK{Protect Me } Where stories live. Discover now