*Imbas kembali...
"kau perlu jadi bodyguard dia. Lebih senang kau jadi teman sehidup semati dia"
"Haah??!"
______________________________________Di sekolah..
Jungkook masuk ke kelas dengan wajah yang sugul. Kejadian semalam yang paling dibencinya.. Dia tidak ingin mengingati lagi lelaki itu... Disebabkan dia Jungkook berubah 100%.Daripada gembira menjadi sedih,dan riang menjadi pendiam..
Taehyung hanya melihat wajah jungkook dan terus memegang dagu jungkook.
"A-apa ni?" soal jungkook.
"Kau ni okey lagi ke? Aq rasa kau x sihat lagi.. Pergilah balik je.." kata taehyung mengambil berat pasalnya.
"Saya okey, tak kan pengsan sekejap dah kene cuti lama? Saya dah sihat.." Jungkook membalas serta dengan senyuman.. First time dia buat perkara tu.Selalunya diam je.. Tapi disebabkan taehyung dah menolong dia semalam jadi apa masalahnya.
Taehyung tersedar dengan perlakuan jungkook tadi serta merta wajahnya merah padam.
Jungkook pun sama. Wajah mereka berdua blushing. Perasaan yang sama tetapi dibendung.
"Ermm balik nnti kau kena balik dengan aq." Taehyung memandang jungkook.
"Kenapa pula?"
"Abang kau suruh aq jadi bodyguard kau. Dia pun cakap aq jadi teman kau sehidup semati." Taehyung senyum sinis.
"Taehyung, saya nak tanya sesuatu.."
"Apa dia?"
"Awak ni gay ke? Kenapa awak selalu kacau saya?"Taehyung tersenyum mendengar soalan tersebut.
"Yup. Kenapa? Kau x suka ke?" Taehyung buat muka smirk.
Jungkook blushing."Tak, sebenarnya aq nak cakap.."
"Weiii korng smua. Cikgu garang dah sampai! Diam smua!" Jimin mencelah perbualan jungkook dan taehyung.
Jadi perbualan mereka tertangguh.Pembelajaran pun bermula dengan tibanya mrs. Soyou.
______________________________________Waktu rehat
Taehyung menarik jungkook di bilik guru yang sudah lama ditinggalkan. Lalu dia mengunci pintu dan tiada sesiapa pun mendengar kerana jauh dari kawasan skolah.
"T-taehyung?"
"I can't control this feeling, Jungkook, aq tahu kau x suka aq sebab aq ni gay.. Tapi perasan ni x bole dibendung lagi. Jadi tolo-"Dengan pantas jungkook memeluk taehyung dan bibir mereka berdua bertaut. Taehyung terkejut dengan tindakan itu tapi dia membalas pelukan jungkook.
Jungkook meleraikan ciumannya memandang anak mata taehyung.
" Naughty boy, "Taehyung tersenyum.
Jungkook tersenyum malu.
" I love you so much jungkook, "
" I-i love you to taehyung, "Wajah jungkook merah padam. Dia x sangka bole jatuh hati dengan hot gay. Jejaka pujaan disekolah nya.
YOU ARE READING
VKOOK{Protect Me }
RomanceJungkook, seorng pelajar yang baru sahaja msuk skolah barunya di daegu. Dia seorng pendiam dan selalu mengasingkan dirinya di sekolah barunya.Rahsia keluarganya mesti tiada siapa yang tahu... Tetapi hidupnya berubah selepas bertemu dengan jejaka pu...