Több mint egy hete érkezett az iskolába a fiú, biztosan hallotta már a pletykákat, hisz ugyanolyan lekezelően pillant rám, mint a többiek. Megszoktam már.
Éppen testnevelés órán voltunk, mikor túlságosan figyelmetlen voltam ezért fejen talált egy labda. Egy halk „Bocs" szóval annyiban hagyták ezt az ügyet. Fejemet dörzsölgetve ültem le a sarokba és figyeltem, mindenki jól érezte magát csak én nem. - Mi történt veled, ChanYeol? Profi vagy labdajátékokban most pedig egy gyenge lány dobott ki. - hallatszott osztálytársam Kai hangja. Erre az említett fiú csak röhögött egy sort, és felém indult. Biztos vagyok benne, azért hogy kigúnyoljon, de nem, csak leült és némán figyelte az órát. Néha rám nézett, majd vissza. Ez szokatlan volt, legtöbben idejönnek, és jól kiröhögnek.
Testnevelés végén visszamentünk a terembe majd egy lány patáliát csapott azért, mert eltűnt a nyaklánca. Mint a legtöbben túlságosan lusták ahhoz, hogy megkeressék a dolgaikat, helyette a legkönnyebben sebezhető célpontra veti rá magukat.
-TE, te kis rohadék! - üvöltve felém mutat, felemelve fejem az arcára néztem mikor az arcom hirtelen zsibbadni kezdett, azonnal odakaptam. - Talán fájt? Kérsz még, hm? - pofozott ismét fel - Add vissza a nyakláncomat, most! - üvöltözött, az egész osztály csak csendben hallgatott - N-nincs nálam - egy évben legalább 3-szor, ha megszólalok a suliban, amit felettébb érdekesnek találtak az osztálytársaim - Te most, megszólaltál? Jézusom emberek, van csoda! - röhögött fel majd az arcomba vágva a füzeteimet elviharzott.
- Szóval akkor tényleg nem néma. - röhögtek fel a lányok az osztályban. ChanYeol felpattant az asztalától és oda jött hozzám. - Jól vagy? - Oh, hogy én ezeket a szavakat mennyire akartam valaha hallani. De nem az osztálytársaimtól, hanem valakitől az utcán. Bárkitől tényleg, csak ne ebből a suliból. Mindenki minket nézett, nem válaszoltam. Felálltam az asztalomtól, összepakoltam majd elhagytam az iskola területét.
Olyan helyre akartam menni, ahol nincs senki.
YOU ARE READING
Néma Könnyek (ChanYeol-EXO) [BEFEJEZETT]
Fanfiction"Kae MinYoung egy tizenhat éves, gimmnazista lány, akit már kiskora óta bántalmaznak otthon. Nem találja helyét, miközben új diák, nevezetesen Park ChanYeol érkezik az osztályba. A fiú már első nap felfigyel a lányra és nem akarja elhinni a róla sz...