20. Fejezet

433 46 7
                                    

- ChanYeol, mit keresel itt? Honnan tudod, hogy itt lakok? – néztem a fiú szemébe. Elég kínos helyzetben voltam előtte, pizsamában, a kezemben a szemetes zacskókkal, ennél kínosabb nem is lehetne.

- Ööö... igazából csak erre jártam, és megláttalak. - nevetett fel kínosan.

- Véletlenül, igaz? –hajítottam a fekete zacskókat a hulladékgyűjtőbe.

- Valami olyasmi, izé Min.

- Mondjad. –indultam el felé.

- Lenne kedved elmenni moziba? –pirult el.

- Tőlem. –rántottam meg a vállamat- Mikor kezdődne az a film?

- Néhány óra múlva. –vigyorgott.

- Túlságosan boldognak látszol, mintha megkaptad volna a szülinapi ajándékodat. –kuncogtam fel- Várj itt meg, pillanat is jövök. – szaladtam fel a lakásunkhoz.

Ha egy fiú elhív egy lányt moziba, az vajon mit jelent? Randizni hívott volna? Agh, nem hinném. MinYoung ez csak egy filmnézés lesz, ne gondolj semmi másra, térj észhez! Várjunk, egyáltalán mit vegyek fel?

- Sokat vártál, igaz? Bocsi, nem tudtam eldönteni mit vegyek fel. –indultam el.

- Nem vártam olyan sokat, csak egy-két órát...- lépett mellém.

- Hazudsz! Nem is volt olyan sok. –szaporábban lépdeltem.

- Egy örökké valóságnak tűnt. –sóhajtott, direkt húzta az agyamat.

- Jah! Ne játszd a sajnálni valót! – vágtam be a durcást.

- Én sose tettem ilyet. Na, Min, ne siess ennyire. – futott utánam.

Mind a ketten kifulladtunk mire a bevásárló központhoz értünk, vagy én futottam Chan után, vagy ő utánam. Egész úton rágott azzal, hogy milyen lassú vagyok, persze én jobban rákontráztam és hozzávágtam milyen gyerekes tud lenni.

- Mit nézzünk meg? – fordult felém.

- Hmm, Deadpool 2? –ChanYeol szemei hatalmasra tágultak, szerintem nem hitte el, hogy nézek Marvel filmeket.

- Nem hittem volna, hogy szereted a Deadpoolt. – És mondtam, lehet Lottóznom, kellene.

- Ha hiszed, ha nem, de attól még, hogy nincs társasági életem még szoktam mozizni. Ha én kérek, jegyet lehet kapunk kedvezményt.

- Miért kapnánk?

- Mondjuk úgy, hogy itt már törzsvendégnek számítok. –nevettem fel.

Mivel Premieren voltunk, a terem a film kezdetéig teljesen megtelt. Ahhoz képest, hogy milyen hosszú volt a film, szórakoztatónak találtam. Érdemes volt megnézni, főleg ChanYeollal, mint kiderült imádja ezt a filmet, még jelmeze is van hozzá. Kicsit furának tartottam, de inkább hagyjuk is.

A lényeg az, ami a film után történt. 

Néma Könnyek (ChanYeol-EXO) [BEFEJEZETT]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora