Předemluva.

9.2K 150 6
                                    

Ahoj, jsem Karianne Mamber. Je mi 19 a žiju kousek za New Yorkem, tudíž žiju v malo městě kde je i přesto spoustu lidí. Do školy dojíždím vlakem. Jsem v třeťáku na střední a do konce školy chybí už jenom měsíc a pak závěrečné zkoušky a konec. Ne nemám v plánu jít na vysokou, protože už teďka to mám pěkně nášlapný.

Mám staršího bráchu Camerona, asi si říkáte proč jsem teda Mamber, ale mamka se znova vdala a Cameron s tím nesouhlasil. A oni mi nechali přepsat příjmení na příjmení jejího nového muže. Bože bylo mi 14, nevěděla jsem co se děje... S bráchou máme úžasný vztah, ale s mamkou ne. Když jsem tam byla naposledy akorát jsme se pohádali...od té doby tam nejezdím. S Cameron se vydáme, on na rodiče skoro úplně zapoměl. S taťkou se nebavím ale ráda bych se s ním bavila...

Ráda zpívám, tancuju, maluju a čtu knížky. Samozřejmě miluju svůj blog a svoji skupinku, no teď už trochu větší skupinku fanoušků. Vyhrála jsem pár cen za svůj blog a jsem na ně pyšná. Svoje fanoušky naprosto miluju a ráda se s nimi fotím a nemám s tím problém si třeba popovídat když se vidíme na ulici.
Jsem poměrně aktivní na sociálních sítích, jo jsem závislá na sociálních sítích, ale bohužel na to nemám tolik času jako ostatní...

Moje nejlepší kamarádka je Timera. Poznali jsme se v prváku a od té doby jsme nejlepší kamarádky. Máme se strašně rády a nedáme na sebe dopustit. Obě se navzájem podporujeme, prostě pravý kamardky. A k nám ještě patří Aiden, jsme taková trojka nejlepších kamarádů. Abych vám k Aidenu ještě něco řekla....mezi námi, je to gay. Nevadí nám to, naopak se ho snažíme podpořit jak jen to jde..

Naproto miluju kavárny. Jsem milovník kaváren a kafe. Moje nejoblíbenější je Costa Coffee, je to od mého baráku kousek a mají tam úžasný kafe. Vždycky když jdu na vlak, koupím tam sobě a těm dvoum kávu. Jediná ven která mě dokáže probudit. Taky miluju svetry a mikiny. Naprosto nesnáším léto, prostě to horko a vedro a každej se potí a když nepoužije deodoranty tak prostě smrdí a léta ve vlacích jsou strašný..prostě léto NE!

------------------------------------------------------------------

Ahoj všichni! Ano tohle je opravdu moje nová knížka 😂 tahle je spíš na odreagování. Abych nenosila v hlavě jenom moji rozepsanou knížku. Doufám že se vám bude líbit ♥

Tahle kniha bude napůl udělá do instagramové knížky a do reality. Každá kapitola se bude střídat.
Kapitoly budou vycházet takhle:
Podělí: nebude
Úterý: instagramová podoba
Středa: nebude
Čtvrtek: realita
Pátek: budou dvě kapitoly- odpoledne- instagramová podoba
                                                       večer- realita
Sobota, neděle: podle mého uvážení ;-)

Takže doufám že jsem vám udělala aspoň malou radost a těšte se na novou kapitolu ♥♥

Míša 🍁

I need you ||DOKONČENO||Kde žijí příběhy. Začni objevovat