39.kapitola

2.5K 88 6
                                    

Karrianne:
Po sprše kterou jsem už opravdu potřebovala jsem se vrátila do pokoje pro oblečení. Vzala jsem si na sebe obyčejnou černou mikinu a šedé tepláky. Vlasy spojila do drdolu a posadila se na postel naproti Aaliyah, ta už netrpělivě čekala co jí všechno řeknu.

,,Tak povídej, jsem jedno velké ucho"

,,No vlastně není co říkat.....

-----------------------------------

,,....a tak jsme teda spolu"

,,Omggggg konečně jste spolu! Ani nevíš jakou mám radost švagrová!"

,,Aaliy zpomal, se Shawnem jenom chodíme, my nejsem manželé takže švagrovou mě ještě nenazívej"

,,Ale i tak mám ohromnou radost! A taky mám hlad.."

,,Nojo už je 12, mohli bychom jit na oběd co...Na co máš chuť?"

,,Já mám chuť na pizzu"

,,Dobře tak si dáme pizzu" po našem rozhovoru jsme si vzali do rukou mobili na nohy dali tenisky a vyrazili do restaurace tady v hotelu.

Když jsme došli k restauraci, tak jsme usedli ke stolu a objednali si pití, mezitím co jsme si vybírali z menu tak nám přinesli objednané pití. Nakonec jsme si obě dali pizzu s rukolou. Jakmile nám jídlo donesli tak jsme se do něj pustili.

Když jsme měli dojedeno tak jsme se vydali zpátky na pokoj kde jsme si na televizi našli Netflix a pustili si nějaký film. Cameron poslal zprávu že dneska mají pánskou jízdu, takže my s Aaliy jsem byly celým den na hotelu, jenom na jídlo jsme chodili a tak na kafe. Celkové dnešek byl takový klidný, pohodový, bez stresů..až na jednu věc, chyběl mi můj kluk...a to sakra moc.

-----------------------------------------------------------------

Je něco málo po 11 večer a kluci se konečně vrátili na pokoj. Po chvíli však přišel Shawn, a co on neudělal, vyhodil Aaliyah ke Cameronovy, prý se mnou chce být sám na pokoji. Prvně se trošku hádali ale nakonec odešla s úsměvem na tváři, asi celou situaci pochopila.

,,Tolik jsi mi chyběla Karr"

,,Ty mě taky, ale nemusel jsi vyhazovat svoji sestru" začala jsem si smát když si sednul vedle mě na postel. On mě chytl za ruku a dával mi na ní jemné polibky.

,,Ale musel, přece můžeme být spolu sami ne..?"

,,To ano, ale mohla jsem se prohodit s Cameronem"

,,Teďka to už je jedno, hlavní je že jsme spolu sami dva"

,,Dobře dobře jak myslíš"

,,Nemyslím vím lásko" řekl a políbil mě na rty. Tenhle polibek byl však jiný, byl jemný a přesto plný lásky a vášně.

Po dlouhém polibku mě Shawny pomalu položil na postel a lehl si nad mě a opět se přisál na mé rty. Po chvilce se začal přesouvat na můj krk, kde se následně přisál a bez mého vědomí udělal cuclfek. Nad svým dílem se usmál a slezl že mě. Nejdříve jsem nechápala ale až potom pochopila. Jenže když jsem se podívala do zrcadla tak se na pravé straně mého krku trůnil cuclfek od Shawna, ale on nebyl malý, od byl velký.

,,Shawne! Jak tohle mám překrýt?"

,,Nemusíš to překrývat ničím, chci aby všichni věděli že jsi moje"

,,Tak tím padám to je nespravedlivé"

,,Jak to?"

,,Protože já mám na krku cucák a ty nemáš nic" řekla jsem a uraženě jsem se na něj podívala.

,,Já nic mit nepotřebuju..ja totiž vím že jsem jenom tvůj"

,,A já zas tvoje" po téhle větě jsme se dlouze políbili.

  Po polibku se Shawnem jsem šla do koupelny abych se osprchovala, umyla jsem si i vlasy jelikož jsem je měla mastné. Když jsem vyšla z koupelny tak tam šel naopak Shawn, já mezitím ulehla do postele a otočila se na bok. A jen tak ležela a nad ničím nepřemýšlela. Po chvíli se kolem mých boku obtočili dvě silné ruce. Já se otočila čelem k němu a schoulela se mu do hrudi a nechala se uspat tlukotem jeho srdce.

,,Dobrou noc Karri"

,,Dobrou noc ovečko"

I need you ||DOKONČENO||Kde žijí příběhy. Začni objevovat