Karriane:
Potom co jsem se vrátila domů z nemocnice, jsem byla pár dní doma. Doktor mi nařídil klid, měla jsem slabí otřes mozku, pár monoklů které se ještě teďka hojí. Upřímně jsem čekala že dopadnou hůř, doufám že ten grázl dostal dostatečně dlouhý trest. Nikam jsem nechodila, jenom ležela v posteli nebo sledovala filmy se svojí drahou polovičkou. Tedy se Shawnym. Ano vrátili jsme se k sobě, a jsem za to nesmírně ráda, protože lepšího kluka jsem si přát nemohla.Je na mě strašně hodný, a milý. Tráví se mnou každou volnou chvíli, teda posledních pár dní moc ne. Vždy mi řekne že něco chystá a že je to tajné. Nechápu, naopak Came, tedy brácha je se mnou místo Shawna což je divný. Stejně je převážně na mobilu a furt s někým píše...
Můj vztah s mamkou není o moc lepší, když jsem byla hospitalizovaná v nemocnici tak se ani nepřišla podívat nebo nenapsala či nezavolala. Mrzelo mě to, protože je to přece jenom moje mamka a to prostě ten vztah jen tak nepřerušíte. Ale tak co, od ní se to dalo čekat, kdy se o mě nezajímala poslední 4 roky tak proč by začala teď že jo.
Na mém blogu přibilo pár nových čtenářů, jsem nominována do jedné ankety o nejlepší blogerku za rok 2018, měla jsem ohromnou radost, vůbec bych nevěřila že můj blog to dotáhne tak daleko. Jsem na sebe hrdá. Na Instagramu mám taky o těch pár sledujících navíc. Jinak se Shawnym jsme oznámili že jsme spolu, teďka to bude už skoro rok co jsme spolu. Je to neuvěřitelný jak ten čas plyne rychle.
*****
Ráno mě probudí jemné paprsky slunce které mě donutí otevřít mé zalepené oči. Kolem mého těla jsou obmotány dvě silné paže patřící osobě která spí vedle mě. Shawnovy. Jemně ho políbím na špičku nosu, a on se trošku pohne a přitáhne si mě do většinu sevření. Nad tím se jenom pousměju a vymaním se z jeho objetí. Nasadíme si župan a na nohy dám své papuče, sejdu dolů do kuchyně kde se pustím do přípravy snídaně.
Uvařím kafe které dám na stůl. Pak ještě udělám výjimka se slaninou a toastem, hezky na naservíruju na talíř a položím na stůl, vedle hrníčku s kávou dám ještě pomerančový džus a vydám se za Shawnem a Cameronem. Ti dva mě však překvapí když je vidím na schodech, usednu tedy za stůl a čekám až přijdou. Pak se společně pustím do jídla. Jakmile máme snědeno, tak dám nádobí do dřezu a jdu zpátky ke stolu, tam si sednu a projíždím sociální sítě.
,,Hele, Karr? Co kdybychom si dneska udělali den jen pro nás dva?" zeptá se nervózně Came.
,,Nechápu proč,ale tak dobře"
,,Shawn už má jiné plány takžee"
,,J-jo mám tak si to užijte"
,,Děkujeme"
,,No tak se půjdeme obléct a jako první půjdeme třeba do aquaparku!"
,,Tak jo" řekla jsem a zvedla se že se půjdu obléct a zbalit věci do aquaparku.
V pokoji jsme si na sebe dala vínové tričko s bílými džíny a koženou bundou. Na nohy jsem nazula své černé Vans, a do batohu zbalila plavky a dva ručníky.
Pak jsme s Cameronem rozloučili se Shawnym a nasedli do auta a jeli směr aquapark. Už se moc těším!!
ČTEŠ
I need you ||DOKONČENO||
Fanfictionvšechno je jednou poprvé. 19iletá Karianne je klasicky žijící dívka na střední škole. Miluje hudbu a píše si svůj vlastní blog který má několik set přečtení, vyhrála pár cen za svůj blog, je sice populární a noviny o ní vědí a někdy napíší článek o...